formatowanie hdd

Data: 2014-08-09 19:48:39
Autor: feldmarszałek tusk
formatowanie hdd
o co chodzi z tym formatowaniem hdd pod xp?
utworzyłem partycje pod zarządzanie komputerem. czy to coś złego?

Data: 2014-08-09 22:27:12
Autor: Santana
formatowanie hdd

UĹĽytkownik "feldmarszaĹ‚ek tusk"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ls5mtp$1am$1@node1.news.atman.pl...

o co chodzi z tym formatowaniem hdd pod xp?
utworzyłem partycje pod zarządzanie komputerem. czy to coś złego?

Kłamiesz. Z powodu braku mózgu nie byłeś w stanie niczego utworzyć. Zwróć się do unii o dotacje na przeszczep mózgu. Najlepszy będzie niemiecki bo nieużywany :P

Data: 2014-08-09 23:41:33
Autor: PiteR
formatowanie hdd
Santana pisze tak:

Z powodu braku mózgu nie byłe¶ w stanie niczego utworzyć.

to wszystko wina peło! no!

--
Piotr

Data: 2014-08-09 23:05:41
Autor: Robert Zemła
formatowanie hdd
W dniu 2014-08-09 19:48, feldmarszałek tusk pisze:
o co chodzi z tym formatowaniem hdd pod xp?
utworzyłem partycje pod zarz±dzanie komputerem. czy to co¶ złego?

Bardzo złego. Za karę pójdziesz do piekła.

Data: 2014-08-09 23:24:01
Autor: feldmarszałek tusk
formatowanie hdd
na temat powskie kur...

Data: 2014-08-09 23:28:17
Autor: Santana
formatowanie hdd

Użytkownik "feldmarszałek tusk"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ls63hj$eh7$1@node1.news.atman.pl...

na temat powskie kur...

matke pozdrawiasz?

Data: 2014-08-09 23:31:42
Autor: Robert Zemła
formatowanie hdd
W dniu 2014-08-09 23:28, Santana pisze:

Użytkownik "feldmarszałek tusk"  napisał w wiadomo¶ci grup

na temat powskie kur...

matke pozdrawiasz?

To on nie ma dwóch ojców? :-)

Data: 2014-08-10 00:29:23
Autor: R.e.m.e.K
formatowanie hdd
Dnia Sat, 09 Aug 2014 23:31:42 +0200, Robert Zemła napisał(a):

na temat powskie kur...

matke pozdrawiasz?

To on nie ma dwĂłch ojcĂłw? :-)

Obu z PO, dlatego tak pluje kwasem ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-08-10 07:59:37
Autor: Budzik
formatowanie hdd
Użytkownik feldmarszałek tusk NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

o co chodzi z tym formatowaniem hdd pod xp?
utworzyłem partycje pod zarz±dzanie komputerem. czy to co¶ złego?

Ewidentnie wina Tuska...

Data: 2014-08-10 11:17:23
Autor: feldmarszałek tusk
formatowanie hdd
po/eu zajeło całą grupę...
Nikt spoza po/eu nie wie?

Data: 2014-08-10 09:46:37
Autor: Budzik
formatowanie hdd
Użytkownik feldmarszałek tusk NOSPAM_testowanije@go2.pl ...

po/eu zajeło cał± grupę...
Nikt spoza po/eu nie wie?

Zachowujesz się jak głupek, to tak± otrzymujesz pomoc...

Data: 2014-08-10 11:21:55
Autor: Piotr Rezmer
formatowanie hdd
W dniu 2014-08-09 19:48, feldmarszałek tusk pisze:
o co chodzi z tym formatowaniem hdd pod xp?
utworzyłem partycje pod zarządzanie komputerem. czy to coś złego?

Możesz nie zaśmiecać grupy? Psujesz usenet. Podaj jakiś link w którymś "o co chodzi z tym formatowaniem".

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-08-10 11:49:01
Autor: feldmarszałek tusk
formatowanie hdd
tak, ja psujÄ™ a po/eu nie swoimi zaawansowanym zagadnieniami...

Data: 2014-08-10 19:01:05
Autor: feldmarszałek tusk
formatowanie hdd
kurde Nikt nie wie?

Data: 2014-08-10 19:03:07
Autor: Santana
formatowanie hdd

UĹĽytkownik "feldmarszaĹ‚ek tusk"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ls88gk$i3b$2@node1.news.atman.pl...

kurde Nikt nie wie?

Wielu, leszku, wie. Tylko majÄ… centralnie w dupie takiego kretyna :P

Data: 2014-08-10 19:10:56
Autor: feldmarszałek tusk
formatowanie hdd
o widzę, że dyrektywy po/eu zasadzone głęboko...

Data: 2014-08-10 21:01:11
Autor: R.e.m.e.K
formatowanie hdd
Dnia Sun, 10 Aug 2014 19:10:56 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

o widzę, że dyrektywy po/eu zasadzone głęboko...

Noo, tobie to gleboko dosadzili... i to wielokrotnie :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-08-10 21:57:25
Autor: \(c\)RaSz
formatowanie hdd

Użytkownik "feldmarszałek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w
:o widzę, że dyrektywy po/eu zasadzone głęboko...
:

Słuchajcie no gefrajter, za dużo robicie zamieszania dla głupiego drobiazgu.
Jeśli po utworzeniu partycji (lub partycyj - czyli ich KILKU) system
dopomina się o konieczność ich sformatowania, no to widocznie tak trzeba, i
kropka. Jeśli masz człowieku ku temu jakieś niezrozumiałe opory, to
spróbujże używać ich - bez formatowania. Da się? No to wyszło na Twoje. A
przecież żeby to sprawdzić wystarczy moment, więc po co ludziom zawracasz
d...rugą stronę odwłoka?

Nie dziwcie siÄ™ gefrajter, gdy otrzymujecie odpowiedzi - pytania warte
(raczej jednak NIECO inteligentniejsze).

Data: 2014-08-10 22:39:43
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
formatowanie hdd
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 09 Aug 2014 19:48:39 +0200  doszła do mnie wiadomo¶ć  <ls5mtp$1am$1@node1.news.atman.pl>  od feldmarszałek tusk <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  :
o co chodzi z tym formatowaniem hdd pod xp?
utworzyłem partycje pod zarz±dzanie komputerem. czy to co¶ złego?

Tusk/EU dało mi takiego linka:
http://www.anandtech.com/show/2888
Na samym dole jest ładna ilustracja, a pod ni±:
"A misaligned partition under WinXP. Only LBAs divisible by 8 are
aligned"
To może być to.
może udałoby się ocalić naukę miło¶ci bliĽniego. SL.

formatowanie hdd