formuła 4.0 w Lubie to

Data: 2012-06-09 23:30:18
Autor: kowtow
formuła 4.0 w Lubie to
Nie mogę włączyć darmowych smsow do wszystkich polskich 4 duzych sieci w Play Lubie To ani kodem *111*265*1# ani przez Play24 Wyswietla Usługa chwilowo niedostepna Czy tylko ja tak mam a kasę kroi za sms

Data: 2012-06-10 08:52:05
Autor: Irek N.
formuła 4.0 w Lubie to
kowtow pisze:
Nie mogę włączyć darmowych smsow do wszystkich polskich 4 duzych sieci w Play Lubie To ani kodem *111*265*1# ani przez Play24 Wyswietla Usługa chwilowo niedostepna Czy tylko ja tak mam a kasę kroi za sms

Wiesz, Play tak ma.
Ja nie mogę tak skonfigurować konta, aby przychodziło powiadomienie że ktoś dzwonił, jak mam zajęte. Po prostu się nie da!
Nie mogę doprosić się wyłączenia spamu z sms-ów powiadamiających - też się nie da, choć na telefonach znajomych reklam nie ma. Nie da się... najczęściej słyszana odpowiedź w Play.

__
Pzd.
Irek.N.

formuła 4.0 w Lubie to