fotelik dzieciecy ???

Data: 2011-07-08 16:26:15
Autor: masti
fotelik dzieciecy ???
Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 18:18:37 +0200 osobnik zwany NESSO
wystukał:

wyczyta³em cos takiego :

Belgia : Pozosta³e przepisy normuj± jazdê z dzieæmi - powy¿ej o¶miu lat
dziecko mo¿e jechaæ jako "zwyk³y" pasa¿er, natomiast dzieci od trzeciego
do ósmego roku ¿ycia powinny byæ przewo¿one w fotelikach dzieciêcych,
ale tylko na motocyklach do 125 cm3 pojemno¶ci.

pytanie ma ktos moze jakis link do fotelika dzieciecego przystosowanego
do motóra ? jak to wyglada gdzie sie mocuje itp.

ale czytaj czego to dotyczy: Belgii

w Polsce do 7 lat max 40kmh i tyle.

a foteliki sÄ… np. w polo
http://www.polo-motorrad.de/pl/kindersitz-s650.html

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-07-08 18:55:16
Autor: ogórek
fotelik dzieciecy ???
W dniu 2011-07-08 18:26, masti pisze:

pytanie ma ktos moze jakis link do fotelika dzieciecego przystosowanego
do motóra ? jak to wyglada gdzie sie mocuje itp.

ale czytaj czego to dotyczy: Belgii

w Polsce do 7 lat max 40kmh i tyle.

..A gdyby tu było przedszkole w przyszłości...

W sumie też się czasem zastanawiam, czy mam jeszcze swojego sześciolatka na siedzeniu, bo upiera się żeby chwytać stelaża od kufra.
Ale na pomysł montażu fotelika nie wpadłbym...

fotelik dzieciecy ???