fotki z Erzbergu

Data: 2011-06-29 08:02:10
Autor: Jasio
fotki z Erzbergu
Data: 2011-06-29 11:53:44
Autor: fortskee
fotki z Erzbergu

Jak w temacie:
http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,9853955,Motocyklowe_rodeo_na_gorze_Erzberg,,ga.html

A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
Byl hardcore !!

http://tinyurl.com/6fbe2xh

Frske

Data: 2011-07-01 00:32:54
Autor: PanAdol
fotki z Erzbergu

A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
Byl hardcore !!

http://tinyurl.com/6fbe2xh

Ale mnie wkurzyles. akurat bylem w Gdansku i przegapilem taka impreze...
Ps. Zdjecia ZAJEBISTE !
Pzdr
PanAdol

Data: 2011-07-01 11:47:19
Autor: PanAdol
fotki z Erzbergu

Użytkownik "PanAdol" <panadol@Poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iuitip$1l0$1inews.gazeta.pl...

A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
Byl hardcore !!

http://tinyurl.com/6fbe2xh

ps
Oni z taka tarcza sobie dalej jechali ?! :)
https://picasaweb.google.com/115374534466941323972/MistrzostwaSwiataSidecarsGdansk#slideshow/5623576304898004226

Data: 2011-07-01 12:33:34
Autor: Marcin N
fotki z Erzbergu
Użytkownik "fortskee"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e0af62f$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
Byl hardcore !!

http://tinyurl.com/6fbe2xh

============

Mieszkam w Trójmieście i kompletnie nic nie słyszałem o takiej imprezie. Czy tu w ogóle jest jakiś marketing? Jak oni to ogłaszają?

Data: 2011-07-01 13:18:12
Autor: fortskee
fotki z Erzbergu

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:iuk7pk$hbe$1news.onet.pl...

Mieszkam w Trójmieście i kompletnie nic nie słyszałem o takiej imprezie. Czy tu w ogóle jest jakiś marketing? Jak oni to ogłaszają?

Tak, bo to matoly sa zwykle. Ludzi na ogladarce bylo na prawde malo, a pogoda wrecz idealna. Marketing lezy i widac ze dzialacze to tylko beton i nie daja rady z rzeczywistoscia.
Tu sa informacje na biezaco i trzeba sobie sprawdzac: http://www.gamk.gda.pl/aktualnosci.html

Frske

Data: 2011-07-02 09:33:14
Autor: Jasio
fotki z Erzbergu
Użytkownik "fortskee" <fort@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e0dacf6$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O zesz w morde!
Dzial niusy - polecam.  99% to informacje o kolejnych zebraniach zarzadu/czlonkow/ChWkogo.
Widac, ze naprawde niezly dzialaczowy beton tam musi siedziec.

--
Jasio
vfr etz

fotki z Erzbergu