fotki z rękawa

Data: 2009-12-25 15:40:14
Autor: aadax
fotki z rękawa
ze świątecznej ociężałości - kilka fotek: canon A1 Program; Nikon F70x, F90X; contax G1 i kilka cyfrówek (w zdecydowanej mniejczości) Najlepiej przeglądać w PicLens. (nie wiem po co zrobiłem tą galerię - może szkoda mi adresu "imagegallery" - aby czymś go zapchać. Swiątecznie pozdrawiam obżartuchów i nie tylko...

Data: 2009-12-25 17:45:16
Autor: jo44
fotki z rękawa
aadax pisze:
[...]

No pięknie, pięknie!!
Tylko gdzie??
:)

Data: 2009-12-25 18:03:03
Autor: aadax
fotki z rękawa

Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości news:4b34ec15$1news.home.net.pl...
aadax pisze:
[...]

nie podałem adresu? :) Święta coraz bardziej krążą w żyłach...
http://imagegallery.koon.pl/?page_id=14
pozdrawiam

fotki z rękawa