|foto| Majówka Pomorze

Data: 2009-05-16 00:49:47
Autor: Szprota aka Stefandora
|foto| Majówka Pomorze
Zapraszam do galerii ze zdjęciami z majówki nad morzem. Trasa z Ustki do Trójmiasta.

Wyazd z Warszawy pociągiem do Słupska... tragedia. Na peronie czekaliśmy 3h, bo gdzieś po drodze zostały rozkradzione tory. Kolejna godzina opóźnienia to protesty podróżujących na Centralnej i Wschodniej ze względu na zbyt krótki pociąg. Nasze połaczenie ze Słupska do Ustki przepadło. Na szczęście to tylko 20km, o które wydłużyła się trasa z pierwszego dnia. Pod koniec drugiego była przygoda z przerzutką, ale na szczęście udało się przywrócić podstawową funkcjonalność i kolejne dwa dni zostały uratowane.

www.geocities.com/stefandora/200905pomorze

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-15 23:21:20
Autor: Flash
|foto| Majówka Pomorze
Bardzo sympatyczna wycieczka(wnioskuje ze zdjec) :)

Jako mieszkaniec Gdanska nie potrafie nie skomentwac "Prawie jak w
Kopenhadze." ... w sposob latwy do przewidzenia... "Prawie" robi
ogromna roznice :P

A przy okazji, probowaliscie moze zjechac rowerami z Wydmy (Gory)
Lackiej? Szalenstwo ale 2 lata temu postanowilem zaszalec:)

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-05-16 20:08:32
Autor: Szprota aka Stefandora
Flash wrote:
[...]

Ale w tym miejscu napisałam to z jak największą sympatią :) W sumie nie jeżdżę na codzień po Gdańsku rowerem, więc nie mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem czy jest dobrze czy źle zaprojektowana infrastruktura, ale to co zdążyłam przetestować było bardzo wygodne.

A przy okazji, probowaliscie moze zjechac rowerami z Wydmy (Gory)
Lackiej? Szalenstwo ale 2 lata temu postanowilem zaszalec:)

Ech, niestety. Zjazd na Górę Łącką mijaliśmy jadąc wzdłuż plaży, była już okolica godziny 9pm, Maciek podziębiony i walczący z kryzysem, a nasz Dom Turysty w Łebie zamykał drzwi o godzinie rozpoczynającej ciszę nocną ;) Ale nic straconego - spodobały nam się okolice Rowów i mamy zamiar tam wrócić na jakiś weekend, więc wszystko przed nami.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-17 06:44:09
Autor: QRT
Szprota aka Stefandora wrote:

Ale nic straconego - spodobały nam się okolice Rowów i mamy
zamiar tam wrócić na jakiś weekend, więc wszystko przed nami.
Jak będziecie kiedyś w tych okolicach to dajcie znać to się pokręcę z wami jako autochton :)
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-05-17 10:35:54
Autor: Szprota aka Stefandora
QRT wrote:
[...]

Super! To od razu mi podpowiedz czy np. w samych Rowach jest taki jarmark w sezonie jak w pozostałych miejscowościach nadmorskich (np. Łeba, Władysławowo). Są tłumy w lipcu/sierpniu czy lepiej przyjechać później? Gdy byliśmy teraz to w samych Rowach było trochę ludzi, ale znośnie. A gdy jechaliśmy szlakiem przez Park Słowiński, to nikogo nie było. Tam są zejścia do plaży, do których chyba nie da się dojechać samochodem, więc sobie wyobrażam, że może być bez tłumów.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-17 21:21:56
Autor: QRT

QRT wrote:
[...]

Nie wiem bo przeważnie miejscowości nadmorskie omijam szerokim łukiem na rowerze a na plaże jeżdżę do Poddąbia. Może tam poszukaj kwater jeżeli zależy Ci na ciszy i spokoju. W sumie stąd do SPN jest blisko i PK Dolina Słupi.
Gdy byliśmy teraz to w samych Rowach było trochę ludzi, ale
znośnie. A gdy jechaliśmy szlakiem przez Park Słowiński, to nikogo nie
było.
I to mi się najbardziej podoba. Nawet w sezonie można ledwo paru turystów spotkać, szczególnie lubię odcinek od Czołpina do Łeby wzdłuż plaży. Totalne odludzie, na rowerze mało kto chce się męczyć a z buta tylko typowi turyści pójdą. Drugie fajne miejsc to Jezioro Dołgie Małe tez zaciszne z Twoich zdjęć z pomostem.
Tam są zejścia do plaży, do których chyba nie da się dojechać
samochodem,  więc sobie wyobrażam, że może być bez tłumów.
Samochodem to nawet na klify asy wjeżdżają, więc nie licz na to. Przy plażach jak jeżdżę wzdłuż wybrzeża to niestety tyle ludzi jest że trzeba zsiadać z roweru.
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-05-17 22:04:06
Autor: Szprota aka Stefandora
QRT wrote:
szczególnie lubię odcinek od Czołpina do Łeby wzdłuż plaży. Totalne odludzie, na rowerze mało kto chce się męczyć a z buta tylko typowi turyści pójdą.

To mówimy o tym samym odcinku :) To chyba było ze 20km i nikogo nie spotkaliśmy, tylko ślady po rowerach widzieliśmy :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-17 20:24:09
Autor: Artur
|foto| MajĂłwka Pomorze
niedziela, 17 maj, Szprota aka Stefandora:
[...]

A jak się tam jedzie? Szlakiem czy po plaży? Da się jechać czy trzeba pchać?

Data: 2009-05-17 22:31:57
Autor: Szprota aka Stefandora
Artur wrote:
[...]

Wg. mapy szlak wiedzie po plaży, ale go nie widać :) Podobno wygoda jazdy jest różna. Akurat gdy my jechaliśmy było bardzo wygodnie tuż przy linii wody. Twardo.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-18 16:39:30
Autor: QRT

Artur wrote:
[...]

Dokładnie, czasami jedzie się lepiej niż po asfalcie ze średnią 30 km/h a czasami prawie wcale jechać nie można. Wszytko zależy jak się piach ułoży i jaki jest wilgotny.

--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-05-18 16:54:14
Autor: fabian
QRT wrote:
[...]

A mógłbyś się podzielić spostrzeżeniami kiedy piasek jest OK. Tzn. jaka musi być pogoda aby można było się spodziewać dobrych warunków. Sam raczej zawsze omijałem plaże, chociaż jak teraz o tym pomyślę to zawsze na złe warunki trafiałem latem, jak było ciepło. Jedyne pozytywne doświadczenia mam z zimy, za to nigdy nie próbowałem jeździć po plaży jesienią czy wiosną czy latem przy kiepskiej pogodzie.

Fabian.

Data: 2009-05-19 21:18:19
Autor: QRT
fabian wrote:

QRT wrote:
[...]

Powiem szczerze, że sam nie wiem.
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-05-16 05:02:13
Autor: marius.salami
On 16 Maj, 00:49, Szprota aka Stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
Zapraszam do galerii ze zdjęciami z majówki nad morzem. Trasa z Ustki do
Trójmiasta.

Masz może mapę w googlach lub jakieś tracki waszej całej trasy?

Data: 2009-05-16 19:59:21
Autor: Szprota aka Stefandora
marius.salami@gmail.com wrote:
[...]

Postaram się coś sklecić.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-16 06:13:18
Autor: Menel
Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Wyazd z Warszawy pociągiem do Słupska... tragedia. Na peronie czekaliśmy 3h, bo gdzieś po drodze zostały rozkradzione tory.

To była zemsta wzgardzonych Suwalszczan :)

Data: 2009-05-16 20:15:41
Autor: Szprota aka Stefandora
Menel wrote:
[...]

Oj, chyba tak :) Ale co tam się działo... czekałam na Zachodniej, ludzie na peronie pili szampana i piwo, a sokiści im tylko zwracali uwagę, by się poprawili i nie siedzieli zbyt blisko krawęcdzi peronu ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-16 21:34:53
Autor: Coaster
Menel wrote:
[...]

I nie zareagowalas?! ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-05-16 21:42:43
Autor: Szprota aka Stefandora
Coaster wrote:

[...]

Nie... czekałam, aż mnie poczęstują, ale chyba zmylił ich mój sportowy look ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-16 07:17:21
Autor: QRT
|foto| Majówka Pomorze
Szprota aka Stefandora wrote:

www.geocities.com/stefandora/200905pomorze
Przez cała wydmę czołpińską się przedzieraliście z rowerami? --
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-05-16 07:20:52
Autor: Szprota aka Stefandora
QRT wrote:
Szprota aka Stefandora wrote:

www.geocities.com/stefandora/200905pomorze
Przez cała wydmę czołpińską się przedzieraliście z rowerami?

Si.

--
Dorota,
Szprota.

[...]