foto - Małe Pieniny, Orawa, Tatry

Data: 2009-10-20 19:18:59
Autor: amcinpiL
foto - Małe Pieniny, Orawa, Tatry
Jakoś inne góry w Polsce mnie ostatnio nie pociągają, także w letnim
sezonie zaliczyłem dobrych kilka razy Orawę, Tatry i raz Małe Pieniny. W tych ostatnich byłem pierwszy raz i jestem naprawdę pod dużym wrażeniem
tych terenów, zwłaszcza że ludzi dosyć mało - czerwiec.

http://babia.ueuo.com/2009

--
pozdrawiam Amcinpil

Data: 2009-10-20 13:46:15
Autor: BigTyran
foto - Małe Pieniny, Orawa, Tatry
Świetnie skadrowane, od razu widać co chciałeś przekazać przez te
zdjęcia.
sama przyjemność oglądania.

Pozdrawiam,
BigTyran.

Amcinpil

Data: 2009-10-20 20:53:20
Autor: Paweł Goleman
Użytkownik "amcinpiL" <email@w.sigu> napisał w wiadomości news:hbkrod$44j$1news.onet.pl...
Jakoś inne góry w Polsce mnie ostatnio nie pociągają, także w letnim

ładnie, naprawdę ładnie.
widac ze na kadry miales swoj pomysl
przyjemnie sie oglada  te zdjęcia

g.