foto - budowa drogi rowerowej w al. Zwycięstwa

Data: 2009-06-03 07:41:13
Autor: Flash
foto - budowa drogi rowerowej w al. Zwycięstwa
Mam jednak nadzieje, ze na Jana z Kolna nie zabronia jezdzic
rowerem :P

Oczywqiswcie jesli nie bedzie mi sie spieszylo, to bede jezdzic
sciezka przy zwyciestwa :)

Jak zaczeli modernizacje tej sciezki, modyfikujac ja tak, ze omija
park, to smialem sie, ze wreszcie przeanalizowali moj wypadek w tym
parku jakies 7 lat temu.

Ladna sciezka jest tez wzdluz polowy Obroncow Wybrzerza, oby kiedys ja
wydluzyli w oba kierunki.

Data: 2009-06-03 16:49:37
Autor: Marcin Hyła
Flash wrote:

Mam jednak nadzieje, ze na Jana z Kolna nie zabronia jezdzic
rowerem :P

Dlaczego by mieli? Tam zresztą też ma powstać taka droga rowerowa.

Jak zaczeli modernizacje tej sciezki, modyfikujac ja tak, ze omija
park, to smialem sie, ze wreszcie przeanalizowali moj wypadek w tym
parku jakies 7 lat temu.

A co Ci się stało?

Ladna sciezka jest tez wzdluz polowy Obroncow Wybrzerza, oby kiedys ja
wydluzyli w oba kierunki.

Ładna? Na obrońców wybrzeża? Chiba jednak nie :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerĂłw http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-06-03 08:10:29
Autor: Flash
foto - budowa drogi rowerowej w al. Zwycięstwa
> Mam jednak nadzieje, ze na Jana z Kolna nie zabronia jezdzic
> rowerem :P

Dlaczego by mieli? Tam zresztą też ma powstać taka droga rowerowa.

Nigdy nic nie wiadomo, a jadac szosowka, nie lubie skakac z sciezki na
ulice, z uilicy na sciezke,  z sciezki...

> Jak zaczeli modernizacje tej sciezki, modyfikujac ja tak, ze omija
> park, to smialem sie, ze wreszcie przeanalizowali moj wypadek w tym
> parku jakies 7 lat temu.

A co Ci się stało?

Mialem czolowe zderzenie z innym rowerzysta.. podobno to nie byl
odosobniony przypadek.

> Ladna sciezka jest tez wzdluz polowy Obroncow Wybrzerza, oby kiedys ja
> wydluzyli w oba kierunki.

Ładna? Na obrońców wybrzeża? Chiba jednak nie :-)

IMHO wyglada ladnie... ale jest za krotka, aby nia jechac ;P

Flash
--
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-06-04 08:05:43
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 3 Jun 2009 08:10:29 -0700 (PDT), Flash napisał(a):

Ladna sciezka jest tez wzdluz polowy Obroncow Wybrzerza, oby kiedys ja
wydluzyli w oba kierunki.

Ładna? Na obrońców wybrzeża? Chiba jednak nie :-)

IMHO wyglada ladnie... ale jest za krotka, aby nia jechac ;P

sa dwie po obu stronach - ta od strony falowca zasadniczo nie nadaje sie do
jazdy --
www.warszawski.info

foto - budowa drogi rowerowej w al. Zwycięstwa