foto księżyca

Data: 2010-12-23 10:32:01
Autor: Piotr Sz.
foto księżyca
tylko ostrość słaba.

Zalezy kto to zwierciadlo szlifowal i czy np dales czas na wychlodzenie sie reflektorka. Jakosc monazu tez ma znaczenie, bo lekkie kiepskie montaze lubia sobie podrygiwac. Zrob fitke jakiejs gwiazdeczce na czasie 1s i bedziesz wiedzial wiecej w temacie stabilnosci. :-)

Piotr Sz.

Data: 2010-12-25 00:34:18
Autor: Michał
foto księżyca
Piotr Sz. <piotr@WYTNIJTOszkut.com> napisał(a):
> [...]

Zalezy kto to zwierciadlo szlifowal i czy np dales czas na wychlodzenie sie reflektorka. Jakosc monazu tez ma znaczenie, bo lekkie kiepskie montaze lubia sobie podrygiwac. Zrob fitke jakiejs gwiazdeczce na czasie 1s i bedziesz wiedzial wiecej w temacie stabilnosci. :-)

przed wychłodzeniem to w ogóle masakra była.

lustro uniwersała, kto szlifował nie wiem ale tam było podobno 2 gości od tego - i chyba mam złe :(

stabilne to było, lustro tego nie ruszy.
ale pilot trzeba chyba kupić

pozdrawiam, Wesołych Świąt !

--

foto księżyca