[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem główn ym

Data: 2009-06-04 17:19:35
Autor: Marcin Hyła
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem główn ym
witam,

obrodziło fotorelacjami :-) Dzisiaj Kraków i tunel rowerowy pod Dworcem Głównym. Bez większych zachwytów niestety - wszystko co można było skopać, zostało skopane. Dziesięć lat temu, bo teraz to już tylko otwarli i farbą wymaziali. Śliską.

zapraszam - http://www.rowery.org.pl

Dla przyjezdnych do KRK to może być ciekawe - wystarczy z peronu odepchnąć się nogą i już jesteśmy na ścieżce, i to przynajmniej z jednej strony skomunikowanej że heeeeej :-). Podobnie jak by się ktoś śpieszył na pociąg - ja często śmigam rowerem na dworzec, teraz będzie łatwiej. Chyba :-)

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-06-04 17:21:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem główn ym
Panie Marcin Hyła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h08omg$k4s$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Podobnie jak by się ktoś śpieszył na pociąg - ja często śmigam rowerem na dworzec, teraz będzie łatwiej. Chyba :-)

Nie bój, nie bój. Jak tylko ludzie wyczają, że jest kolejny "chodnik" to
nim pójdą.

Data: 2009-06-04 17:29:52
Autor: Marcin Hyła
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Nie bój, nie bój. Jak tylko ludzie wyczają, że jest kolejny "chodnik" to
nim pójdą.

Nie pójdą, bo w krzaki wejdą. Nie ma żadnych celów podróży w okolicy, pieszych nie będzie. CHyba że spieszone dresy w złych zamiarach :-(

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-06-04 17:32:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Panie Marcin Hyła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h08p9i$m5k$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Nie bój, nie bój. Jak tylko ludzie wyczają, że jest kolejny "chodnik" to
nim pójdą.

Nie pójdą, bo w krzaki wejdą.

W Jaworznie DDR są tak usytuowane, że spokojnie można iść chodnikiem, a
ludzie i tak po nich łażą. Ba. Nawet sobie ścieżki wydeptali, żeby łazić
gdzie im potrzebne, a nie po chodniku. Wnoszę zatem, że w Krakowie będzie
podobnie.

Data: 2009-06-04 17:38:52
Autor: Marcin Hyła
[...]

Wyciąłeś najważniejsze. W Jaworznie ludzie masowo idą w szczere pole gdzie nie ma _nic_ ? żadnych sklepów, żadnych urzędów, żadnego niczego?

Taxobie po prostu idą w buraki prosto z dworca? :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-06-04 17:59:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Panie Marcin Hyła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h08pqf$o2o$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Aż tak dobrze nie ma.
Rany boskie, gdzie ten tunel jest w takim razie?!

Data: 2009-06-04 18:18:25
Autor: Marcin Hyła
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Aż tak dobrze nie ma.
Rany boskie, gdzie ten tunel jest w takim razie?!

W środku Krakowa :-)

http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=krak%C3%B3w+ul.+Kalinowskiego&sll=50.03853,19.939659&sspn=0.114443,0.30899&ie=UTF8&ll=50.07176,19.948329&spn=0.003574,0.009656&t=k&z=17
- jak masz te pięć pionowych kresek to są własnie dachy pochylni z peronów. Tunel jest na ich północnej krawędzi.

Stan z googla jest aktualny, a nawet jak tam coś zrobią, to raczej nie będzie to Galeria Krakowska bis tylko jakieś biura.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-06-04 18:44:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Panie Marcin Hyła, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h08s4k$5b1$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Aaaa, te pochylnie! Ostatnio widziałem tam znak ostrzegający o ostrym
zjeździe. Muszę tam przyjechać, bo jak jest zjazd to jest i podjazd. ;-)
Gdzie ten tunel wychodzi? W stronę Politechniki i "przeciwną", na wschód i
zachód, czy gdzieś ambitniej?

Stan z googla jest aktualny, a nawet jak tam coś zrobią, to raczej nie będzie to Galeria Krakowska bis tylko jakieś biura.

AFAIR to, co tam budują to aparatamentowiec. Angel City czy coś.

Data: 2009-06-04 19:30:27
Autor: Piotr Liszka
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

[...]

Tutaj jest dokładnie rozrysowane co i jak:
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=18&lat=50.0709&lon=19.9476&layers=B0T&mlat=50.07080&mlon=19.94753

pozdro

pl

Data: 2009-06-04 22:55:27
Autor: Maciek \"Sołtys\"
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

AFAIR to, co tam budują to aparatamentowiec. Angel City czy coś.

angel to już jest zbudowane. teraz budują nowe całkiem i właśnie idealnie obok wjazdu do tunelu.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-06-05 13:51:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Panie "Maciek \"Sołtys\"", prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h09cbr$ntp$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Marek 'marcus075' Karweta pisze:
AFAIR to, co tam budują to aparatamentowiec. Angel City czy coś.
angel to już jest zbudowane. teraz budują nowe całkiem i właśnie idealnie obok wjazdu do tunelu.

Mhm... No, dawno mnie tam nie bywało, więc nie wiem. Za moich czasów
budowano Angel.

Data: 2009-06-04 18:03:46
Autor: Marek Witbrot
Marcin Hyła pisze:

Wyciąłeś najważniejsze. W Jaworznie ludzie masowo idą w szczere pole gdzie nie ma _nic_ ? żadnych sklepów, żadnych urzędów, żadnego niczego?

Taxobie po prostu idą w buraki prosto z dworca? :-)

W Jaworznie? A gdzie mają iść, jak tam wszędzie buraki :P

--
Marek Witbrot

www.playmobile.pl/marula

Data: 2009-06-04 18:08:58
Autor: Rafał Wawrzycki
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Dnia 04 cze 2009 w liście [news:h08omg$k4s$1inews.gazeta.pl] Marcin
Hyła [cinek@rowery.org.pl.niespamuj.pl] napisał(a):
Dla przyjezdnych do KRK to może być ciekawe - wystarczy z peronu odepchnąć się nogą i już jesteśmy na ścieżce, i to przynajmniej z
jednej strony skomunikowanej że heeeeej :-).

A jak to się ma do zakazu poruszania się rowerem na dworcach i w ich najbliższej okolicy? Gdzieś kiedyś mi mignęło, że nie można w promieniu  iluśtam (-set?) metrów od dworca. Jak to z tym jest?

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-06-04 18:15:22
Autor: Marcin Hyła
Rafał Wawrzycki wrote:

A jak to się ma do zakazu poruszania się rowerem na dworcach i w ich najbliższej okolicy? Gdzieś kiedyś mi mignęło, że nie można w promieniu  iluśtam (-set?) metrów od dworca. Jak to z tym jest?

Formalnie nie wolno nawet _wprowadzac_ roweru na dworzec (!) o ile "nie jest on przeznaczony do przewozu pociągiem" (ale bilet teoretycznie możesz kupić dopiero w pociągu).

W praktyce SOK goni rowerzystów jeśli jeżdżą po peronach. Jeśli pchają rower to spoxik.

W KRK pociągi z WAW i GDA zatrzymują się tak, że wagon rowerowy staje jakieś 100 metrów od tunelu rowerowego (czyli bardzo blisko - perony u nas długie są). Wystarczy podprowadzić pare metrów (albo pewnie już nawet wsiąść, tam nic nie ma - pustka zupełna.

Pardonsik, ostatnio jak jechałem z GDA to w Koniecpolu obok CMK-i pociąg zawrócili/odwrócili i do KRK wjechaliśmy tyłem, tzn. wagon ostatni wjechał jako pierwszy. Nie wiem, czy to teraz będzie stale tak (remonty na linii Kraków - Psary przed CMK) czy tylko coś sie wtedy popsuo. Jesli wagon masz na koncu, to trzeba przedefilować perpedesem z rowerem pół kilometra od wagonu jak nic :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-06-04 12:25:03
Autor: Michał Wolff
On 4 Cze, 18:15, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

W praktyce SOK goni rowerzystów jeśli jeżdżą po peronach. Jeśli pchają
rower to spoxik.

Goni jak goni :))
Ostatnio wyjeżdżałem z Krakowa w dużym pośpiechu, baba w kasie
sprzedawała mi bilety z 15min, a że w Krakowie jest spory kawałek z
kas na perony więc podjechałem rowerem. Parka darmozjadów z SOK od
razu mnie wypatrzyła, ale że naprawdę mi się spieszyło po prostu
bezczelnie ich ominąłem, a oni byli za leniwi by gonić rowerzystę :))

Przepis z jazdą po peronach wkurzający, parę razy miałem sytuację, gdy
okazywało się że np. tył lub przód jest zapchany rowerowami/
niedostępny z innego powodu, pociąg długi i zatrzymuje się 1-2min,
więc przejechanie rowerem na drugi koniec składu jest jedynym
sensownym wyjściem - a nawet wtedy kolejowe młotki potrafiły się
czepić (SOK zdecydowanie najbardziej ze wszystkich służb mundurowych
sprawia wrażenie instytucji celowo zatrudniającej same młotki).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 13:59:23
Autor: Coaster
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Michał Wolff wrote:
[...]
Przepis z jazdą po peronach wkurzający [...]

Zgadza sie. Wkurzaja mnie glaby jezdzacy po peronach na rowerze.

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-06-05 07:42:56
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 13:59, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Zgadza sie. Wkurzaja mnie glaby jezdzacy po peronach na rowerze.

Nie odwracaj kota ogonem Dziadku Coaster. Miej odwagę powiedzieć co Ci
leży na wątrobie - wkurza Cię Michał Wolff :))

Opisałem WYRAŹNIE w jakim momencie jechałem na dworcu (na dojeździe do
peronów, nie na peronach!), bo nie jest to moją codzienną praktyką -
gdy spieszę się, że mi pociąg ucieknie i to nie z mojej winy, bo na
dworcu byłem odpowiednio wcześniej, tylko z winy tępej baby w kasie
która nie umie obsługiwać systemu komputerowego i jak ma sprzedać
bilet na rower - to najpierw musi się przebić przez ileś błędów co jej
na ekraniku wyskakują.

A kolejna sytuacja - to pociąg zatrzymujący się na minutę-dwie i
okazuje się że nie ma wagonu rowerowego który miał być, bądź miejsce
przeznaczone na rowery jest zajęte i trzeba szybko przedostać się na
drugi koniec 10-wagonowego składu.

Jeśli ktoś nazywa osobę jeżdżącą w takich okolicznościach po peronie
głąbem - to sam ociera się o chamstwo.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-07 01:05:07
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

No nie zartuj - Ty masz jakies poczucie winy czy jak?
W ogole o Tobie nie myslalem...

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-06-05 14:13:11
Autor: fabian
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Coaster wrote:
Michał Wolff wrote:
[...]
Przepis z jazdą po peronach wkurzający [...]

Zgadza sie. Wkurzaja mnie glaby jezdzacy po peronach na rowerze.

A dlaczegoż tak Cię wkurzają? I czy tylko głąby czy wszyscy jeżdżący na rowerze po peronie?

Fabian.

Data: 2009-06-05 15:19:09
Autor: Coaster
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
fabian wrote:
Coaster wrote:
Michał Wolff wrote:
[...]
Przepis z jazdą po peronach wkurzający [...]

Zgadza sie. Wkurzaja mnie glaby jezdzacy po peronach na rowerze.

A dlaczegoż tak Cię wkurzają? I czy tylko głąby czy wszyscy jeżdżący na rowerze po peronie?

Pomoc > wszyscy jezdzacy po peronie to glaby. Sam kiedys jezdzilem a teraz uwazam, ze to nie fair. Przestalem. Prowadze. Jezeli chce sie egzekwowac swoje prawa u innych trzeba rowniez szanowac ich prawa.

Data: 2009-06-05 15:40:28
Autor: Alfer_z_pracy
Coaster napisał:
Pomoc > wszyscy jezdzacy po peronie to glaby. Sam kiedys jezdzilem a teraz uwazam, ze to nie fair. Przestalem. Prowadze. Jezeli chce sie egzekwowac swoje prawa u innych trzeba rowniez szanowac ich prawa.

Milionerzy! Przechodzimy do pytania za 20.000 zł. Masz dwa koła ratunkowe, pytanie do przyjaciela i do grupy dyskusyjnej. Podaję pytanie:

Jeśli zapowiadany wagon do przewozu rowerów miast stawić się u przodu, gdzie go oczekiwałeś, pojawił się od zada składu pociągu, odjazd planowo ma nastąpić za 35 sekund a pociąg składa się z 12 wagonów, to co wtedy robisz?

a) pakujesz się z bambetlami rowerowymi do najbliższego wagonu ale zdążasz odjechać owym pociągiem
b) prowadzisz rower do ostatniego wagonu rowerowego, wiedząc że możesz nań nie zdążyć, ale następny już za 14 h
c) jedziesz rowerem  do ostatniego wagonu rowerowego, wiedząc że dzięki temu nań zdążysz
d) kalafior?

Data: 2009-06-05 15:57:37
Autor: fabian
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Coaster wrote:
fabian wrote:
Coaster wrote:
Michał Wolff wrote:
[...]
[...]

Co za bzdura ;) Zabraniając jeździć po peronie zabiera się prawo do jeżdżenia tymże. To przecież nie daje innym jakiś praw, które obieram jeżdżąc na peronie.

Poza tym nie respektuje praw, które mi się nie podobają i czuje się z tym bardzo dobrze.

Fabian.

Data: 2009-06-05 15:56:56
Autor: Coaster
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
fabian wrote:
[...]
Poza tym nie respektuje praw, które mi się nie podobają i czuje się z tym bardzo dobrze.

Zmniejsz swoje JA.

Data: 2009-06-05 16:10:43
Autor: fabian
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...]
Poza tym nie respektuje praw, które mi się nie podobają i czuje się z tym bardzo dobrze.

Zmniejsz swoje JA.

Nie. To, że coś mi się podoba, nie znaczy, że musi służyć mi. Respektuje prawa, które są dla mnie nie wygodne, nie służą mi, ale uważam je za zasadne. A JA powinieneś zmniejszyć sam i więcej otwartości na inność, a nie same głąby w około widzisz.

Fabian.

Data: 2009-06-05 16:14:33
Autor: MichałG
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
fabian pisze:
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...]
[...]

przed chwilą ująłeś to mocno anarchistycznie: ;-)
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-05 16:33:20
Autor: Coaster
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
MichałG wrote:
fabian pisze:
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...]
> [...]

przed chwilą ująłeś to mocno anarchistycznie: ;-)

Inni juz zrobili to duzo wczesniej:
http://tinyurl.com/ouo2pj
;-)

Data: 2009-06-05 16:25:15
Autor: Coaster
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
fabian wrote:
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...]
Poza tym nie respektuje praw, które mi się nie podobają i czuje się z tym bardzo dobrze.

Zmniejsz swoje JA.

Nie.

Pycha?

To, że coś mi się podoba, nie znaczy, że musi służyć mi.

To, ze cos Ci sie podoba, nie znaczy, ze mi sie podoba.

Respektuje prawa, które są dla mnie nie wygodne, nie służą mi, ale uważam je za zasadne.

A prawa gramatyki, ortografii? Dlaczego ich nie respektujesz? Sa az tak niewygodne?
;-)

A JA powinieneś zmniejszyć sam

To znaczy dokopac Ci mam czy jak?
:-o

i więcej otwartości na inność,

Toleruje pedaly w rowerze.

a nie same głąby w około widzisz.

Moze Ty widzisz wokolo same glaby - ja tylko widze glaby jadace na rowerze po peronie.

Data: 2009-06-05 16:42:53
Autor: fabian
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Coaster wrote:
fabian wrote:
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...]
Poza tym nie respektuje praw, które mi się nie podobają i czuje się z tym bardzo dobrze.

Zmniejsz swoje JA.

Nie.

Pycha?

Jak ktoś mi każe, to mówie "nie", chyba że dobrze to umotywuje albo wcześniej się umówiliśmy, że będę wykonywał polecenia.

?

Respektuje prawa, które są dla mnie nie wygodne, nie służą mi, ale uważam je za zasadne.

A prawa gramatyki, ortografii? Dlaczego ich nie respektujesz? Sa az tak niewygodne?

A mógłbyś wytłuścić gdzie nie stosuję? Zamieniłem szyk jednego słowa w jednym zdaniu, tyle znalazłem. Staram się pisać na tyle zrozumiale na ile potrafię. Pokutuje tu niestety moja postawa w tym względzie w czasie nauczania początkowego ;)

;-)

Ziew.

Fabian.

Data: 2009-06-05 08:22:11
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 16:42, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

Jak ktoś mi każe, to mówie "nie", chyba że dobrze to umotywuje albo
wcześniej się umówiliśmy, że będę wykonywał polecenia.

Szkoda czasu - Coaster uwielbia takie dyskusje o dupie Maryny, mogę Ci
dać tylko tą samą słuszną radę co Ty mi wcześniej - z namolnym
dziadkiem wygrasz jedynie go ignorując :))
Biedaczek zamiast na rowerze jeździć lubi pisać - takie już zboczenie

[...]

Szkoda nerwów, możesz sobie tylko pogratulować, że udało Ci się
sprowokować Dziadka do sięgnięcia po tak żałosny argument - czepianie
się do czyjeś gramatyki i ortografii to już bardzo prymitywny chwyt
świadczący o bezradności w dyskusji.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 18:17:03
Autor: MichałG
Michał Wolff pisze:
[...]

Oj... nie badź juz taki jedyny jeżdzący.......
Pewnie i tak masz wiecej km niż reszta grupy razem, ale po co o tym pisać lub sugerować w każdym poscie.... I tak wszyscy wiedza.... ;-)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-05 09:54:03
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 18:17, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

Oj... nie badź juz taki jedyny jeżdzący.......
Pewnie i tak masz wiecej km niż reszta grupy razem, ale po co o tym
pisać lub sugerować w każdym poscie.... I tak wszyscy wiedza.... ;-)

Po takie teksty sięgam tylko jak dyskutuję z takimi kolesiami jak
Coaster, wiecznie lejącymi wodę, nigdy nie piszącym nic o konkretnym
wyjeździe, konkretnej trasie, nie wrzucającym żadnej relacji.

Niestety Coaster to dla mnie jeden z topowych spamerów, podchodzących
pod starą definicje z FAQ precla:
"Czytając chartsy (że się tak scenowo wyrażę) najlepszych spamerów
grupy, przeciętny czytacz zastanawia się pewno: jakoż obdarzeni weną
są ci wspaniali autorzy, że potrafią napisać mnóstwo wspaniałych
postów. Nic bardziej mylnego. Są to kombinatorzy, którzy swoje chore
ego podbudowują zasypując grupę swoimi wypocinami. Bo czy można mieć
czas na rowerowanie odpowiadając na taką ilość postów? NIE! "

Dane za rok 2009:
Michał Wolff - ok. 550 postów
Coaster - ok.850 postów

Nawet człowiek tyle tu piszący co ja nie może się równać z królem
spamu Coasterem. Z tym, że ja swój spam z licznych wątków
pozarowerowych i politycznych staram się rekompensować wrzucaniem
relacji ze swoich wyjazdów, które przynajmniej parę osób zainspirowały
do dalszych wyjazdów i spędzania na rowerze większości wolnego czasu,
Coaster tylko spamuje
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 19:25:37
Autor: MichałG
Michał Wolff pisze:
[...]

ale zwykle sympatycznie... take it easy...
Trzeba też uwzględnic, że godzina na rowerze to dopiero ok. 20 km (wyczynowcy przeczytają z politowaniem ;)) a znalezienie tychże wolnych godzin w ilości jakiej by sie chciało nie jest prostą sprawą, zwykle niemożliwą....
W dodatku niektórzy, oprócz roweru, lubią jeszcze kilka innych pojazdów pływających lub latających i im tez chcą poswięcić nieco czasu.
Trudny wybór....
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-05 10:43:10
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 19:25, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

ale zwykle sympatycznie... take it easy...

Ja przecież nie rozdzieram szat, ale nie jestem Matką Teresą, więc nie
oczekuj ode mnie że nie będę reagował na czyjeś notoryczne i chamskie
zaczepki, jak w tym wątku gdy Coaster raczył mnie nazwać głąbem.
Nazwanie kogoś w rewanżu za taki jakże miły i przyjemny epitet trollem-
teoretykiem rowerowym to jest właśnie "take it easy"
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 20:58:13
Autor: click
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Michał Wolff pisze:

Dane za rok 2009:
Michał Wolff - ok. 550 postów
Coaster - ok.850 postów

dajcie spokoj
Baton taka srednia w miesiac wykrecal

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-06-05 12:10:25
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 20:58, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

dajcie spokoj
Baton taka srednia w miesiac wykrecal

Mistrza nawet Coaster nie dogoni :))
Click - 1088 postów
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 21:19:18
Autor: click
Michał Wolff pisze:
On 5 Cze, 20:58, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

dajcie spokoj
Baton taka srednia w miesiac wykrecal

Mistrza nawet Coaster nie dogoni :))
Click - 1088 postĂłw

cos nie tak u wacPana z arytmetyka
styczen: 108
Luty: 48
marzec: 110
kwiecien: 150
maj: 73
czerwiec: 9
troche sie to nie sumuje do 1088

Data: 2009-06-05 12:30:46
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 21:19, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

[...]

Zamiast tu nabijać licznik trollując - lepiej byś napisał jak tam z
kilometrami w 2009 wygląda :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 21:31:56
Autor: click
Michał Wolff pisze:
[...]

na razie ty trollujesz
nie mam licznika
zdjalem go jakies 3 lata temu

Data: 2009-06-05 12:51:56
Autor: Michał Wolff
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
On 5 Cze, 21:31, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

na razie ty trollujesz

Powiedział troll nabijając licznik :))

nie mam licznika
zdjalem go jakies 3 lata temu

Jak przestałeś jeździć by zostać top-spamerem?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-05 22:10:37
Autor: click
Michał Wolff pisze:
On 5 Cze, 21:31, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

na razie ty trollujesz

Powiedział troll nabijając licznik :))

dlugo bedziesz jeszcze nabijal?

nie mam licznika
zdjalem go jakies 3 lata temu

Jak przestałeś jeździć by zostać top-spamerem?

i dalej trollujesz?

Data: 2009-06-05 13:31:23
Autor: Michał Wolff
On 5 Cze, 22:10, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

dlugo bedziesz jeszcze nabijal?

Kto z kim przestaje... :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-07 01:33:11
Autor: Coaster
MichałG wrote:
Michał Wolff pisze:
[...]

No cos Ty przeciez poza Nim przeciez nikt w ogole nie jezdzi, nieprawdaz? Tylko On to potrafi nikt inny!
;-)

Data: 2009-06-07 02:08:36
Autor: Michał Wolff
On 7 Cze, 01:33, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

No cos Ty przeciez poza Nim przeciez nikt w ogole nie jezdzi,
nieprawdaz? Tylko On to potrafi nikt inny!

To, że Coaster pierdzi przed klawiaturą zamiast jeździć - to już
wiemy, nie musiałeś aż czterech postów o niczym pod rząd napisać, by
to udowodnić. Ja w tym czasie przejechałem 350km z Warszawy do
Białegostoku przez Białowieżę
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-07 12:16:51
Autor: Szprota aka Stefandora
Michał Wolff wrote:
[...]

Przeniosłeś się z jednego posta do drugiego i piszesz o tym samym. Twoje EOT to jak patykiem pisane.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-07 03:44:06
Autor: Michał Wolff
On 7 Cze, 12:16, Szprota aka Stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

Przeniosłeś się z jednego posta do drugiego i piszesz o tym samym. Twoje
EOT to jak patykiem pisane.

Ta się udzieliła co w dyskusji ze mną  "teraz to naprawdę EOT" 10 razy
pisała :))
Jak ja napisałem EOT - to udzielać się w danym wątku skończyłem, bo
słowo zobowiązuje

Ale to oczywiście nie znaczy, że w ogóle nie będę się udzielał i nie
reagował na złośliwe teksty trolla-teoretyka, który czepia się do mnie
od X wątków zamiast zacząć wreszcie na rowerze jeździć.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-07 01:20:31
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

Wujku Michale alez co wuj! Jakas mania przesladowcza? Czy tez moze infekcja 'slowotokus paronius'? :-P

[...]

Wujek O'Rety jak zwykle widzi tylko to, co jest mu na reke - tak trzymaj wujku Michale O'Rety!
;-)

Data: 2009-06-07 01:01:55
Autor: Coaster
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
fabian wrote:
Coaster wrote:
fabian wrote:
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...]
[...]

Aha, czyli bejzbol lub uzi to dobra motywacja?

To, że coś mi się podoba, nie znaczy, że musi służyć mi.

To, ze cos Ci sie podoba, nie znaczy, ze mi sie podoba.

?

??

Respektuje prawa, które są dla mnie nie wygodne, nie służą mi, ale uważam je za zasadne.

A prawa gramatyki, ortografii? Dlaczego ich nie respektujesz? Sa az tak niewygodne?

A mógłbyś wytłuścić gdzie nie stosuję? [...]

Prosze: 'nie wygodne', 'w okolo'...

;-)

[...]

YWIA

Data: 2009-06-04 18:18:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Panie Rafał Wawrzycki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:Xns9C20B8A0C3954rwawrzyckiwppl127.0.0.1> przy ul....

[...]

Po dworcu nie można. Lekcja na ten temat kosztowała mnie 50zł. W promieniu
jakimś-tam od dworca można. Nie można się (chyba) poruszać po terenie PKP
po prostu.

Data: 2009-06-05 12:51:58
Autor: Rowerex
foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
On 4 Cze, 16:19, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

Chyba :-)

Zmieniłeś nazwisko? Ty, taki optymista? ;-))

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-08 23:04:18
Autor: Michał Pysz
[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem głównym
Trochę z innej beczki:
idzie przypiąć gdzieś rower na peronie??
Jadę jutro do Warszawy i by się przydało.

Zwykle jak gdzieś jadę na 1-2 dni to zostawiam przed GK rower, ale jak jest ten tunel to prościej i szybciej by było wjechać sobie na peron, przypiąć bajka i wsiąść w pociąg.

mp.

[KRK] foto - tunel rowerowy pod dworcem główn ym