fotoradar Berlin

Data: 2011-02-07 09:20:05
Autor: Robert_J
fotoradar Berlin
Podczas przejazdu przez Berlin ichniejszy fotoradar zrobił zdjęcie.
Czy Niemcy wysyłają te foty celem ustalenia kierującego do PL?

Nic Ci nie zrobią dopóki ponownie nie pojawisz się tym autem w Niemczech. Wtedy jak Cię zatrzymają możesz mieć sporo problemów.

Data: 2011-02-07 11:11:10
Autor: LEPEK
fotoradar Berlin
W dniu 2011-02-07 09:20, Robert_J pisze:

Nic Ci nie zrobią dopóki ponownie nie pojawisz się tym autem w
Niemczech. Wtedy jak Cię zatrzymają możesz mieć sporo problemów.

A to chyba jakaś urban legend jest. Niby jakim prawem mają _mi_ robić problemy, skoro to nie ja złamałem przepisy, nie wystawili mandatu, ani nawet nie wystąpili o ustalenie kierowcy? Nie mówiąc już o tym, że "pojawienie się w DE" ne jest już rejestrowane na granicy od kilku lat (no, chyba że dotarłbym tam promem z kraju z poza Schengen).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-02-07 02:36:48
Autor: PJ
fotoradar Berlin
//Nie mówi±c ju¿ o tym, ¿e "pojawienie siê w DE" ne jest ju¿
rejestrowane na granicy od kilku lat

he he he a to jest w³a¶nie urban legend :-) kolesia raz z³apali na
fajkach mia³ sztangê czy dwie za du¿o, od tego czasu zatrzymywali go
prawie na ka¿dej kontroli i nie przy granicy gdzie wpad³ tylko w g³êbi
Niemiec, skaner tablic podpiêty do bazy danych czyni cuda, Stra¿
Graniczna w zachodniopomorskim tez siê tym bawi ustawiaj± siê na
wylotówkach i nagrywaj± kto, gdzie i kiedy ...

P.

Data: 2011-02-07 11:59:50
Autor: topek
fotoradar Berlin
PJ <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisa³(a):
//Nie m=F3wi=B1c ju=BF o tym, =BFe "pojawienie si=EA w DE" ne jest ju=BF
rejestrowane na granicy od kilku lat

he he he a to jest w=B3a=B6nie urban legend :-) kolesia raz z=B3apali na
fajkach mia=B3 sztang=EA czy dwie za du=BFo, od tego czasu zatrzymywali go
prawie na ka=BFdej kontroli i nie przy granicy gdzie wpad=B3 tylko w g=B3=
=EAbi
Niemiec, skaner tablic podpi=EAty do bazy danych czyni cuda, Stra=BF
Graniczna w zachodniopomorskim tez si=EA tym bawi ustawiaj=B1 si=EA na
wylot=F3wkach i nagrywaj=B1 kto, gdzie i kiedy ...
Nieprawda.
To jest niezgodne z niemieckimi przepisami.

http://de.wikipedia.org/wiki/Automatische_Nummernschilderkennung#Entscheidung_des_Bundesverfassungsgerichts_am_11._M.C3.A4rz_2008

Niemiecka policja nie skanuje automatycznie tablic, jak to robi np angielska
policja.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2011-02-07 07:54:43
Autor: PJ
fotoradar Berlin
//Nieprawda.To jest niezgodne z niemieckimi przepisami.

Prawda. Tak jest niezgodne mimo to nadal skanuja

// http://de.wikipedia.org/wiki/Automatische_Nummernschilderkennung#Ents...

czytaj co cytujesz: hint: hessische und schleswig-holsteinische Gesetz

//Niemiecka policja nie skanuje automatycznie tablic, jak to robi np
angielska policja.

bzdura, patrz punkt 1 pozy tym to jest wyrok z 2008 a w 2009
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,620723,00.html

ps poza tym nale¿y rozgraniczyæ masowe skanowanie np. przez d³u¿szy
okres czasu np drogi wylotowe, od skanowania wyrywkowego np w czasie
kontroli drogowej, które nadal jest legalne

P.

Data: 2011-02-07 12:41:20
Autor: Robert_J
fotoradar Berlin
A to chyba jakaś urban legend jest. Niby jakim prawem mają _mi_ robić problemy...

Jeśli chcesz to mogę skontaktować Cię z moim kuzynem (zakładając że on zechce z Tobą rozmawiać), który kilka miesięcy pałował się z niemiecką policją. Fakt że jego zatrzymał nieoznakowany radiowóz, ale mimo 300 E "zaliczki" na mandat jeszcze chyba 2 razy chcieli więcej, bo rzekomo dopatrywali się kolejnych wykroczeń na zarejestrowanym materiale. W końcu kuzyn się wk...ł i przez DAS pozwał do sądu niemiecką policję. I wygrał, skończyło się na bodajże 50 E mandatu i miesiącu zakazu jeżdżenia po fatherlandzie :-)

..skoro to nie ja złamałem przepisy,

A kto? Sam napisałeś że FR pstryknął, więc logiczne jest założenie że to Ty prowadziłeś. Jeśli było inaczej to po prostu napisz, a nie oczekujesz że czytający pójdzie Twoim tokiem rozumowania ;-).

...nie wystawili mandatu, ani nawet nie wystÄ…pili o ustalenie kierowcy?

Tego nie jesteś pewien. Ile czasu minęło?

Nie mówiąc już o tym, że "pojawienie się w DE" ne jest już rejestrowane na granicy od kilku lat

A gdzie ja napisałem coś o granicy? Napisałem że jak Cię zatrzymają, w dowolnym miejscu.

Data: 2011-02-07 12:47:58
Autor: Robert_J
fotoradar Berlin
...logiczne jest założenie że to Ty prowadziłeś. Jeśli było inaczej to po prostu napisz, a nie oczekujesz że czytający pójdzie Twoim tokiem rozumowania ;-).

OK, na końcu dopisałeś że nie Ty ;-))). Zwracam honor ;-))

Data: 2011-02-07 11:54:11
Autor: topek
fotoradar Berlin
Robert_J <dzidekszcz@onet.pl> napisa³(a):
> Podczas przejazdu przez Berlin ichniejszy fotoradar zrobiÅ&#65533; > zdjÄ&#65533;cie.
> Czy Niemcy wysyÅ&#65533;ajÄ&#65533; te foty celem ustalenia kierujÄ&#65533;cego do > PL?

Nic Ci nie zrobiÄ&#65533; dopóki ponownie nie pojawisz siÄ&#65533; tym autem w Niemczech. Wtedy jak CiÄ&#65533; zatrzymajÄ&#65533; możesz mieÄ&#65533; sporo problemów.
Co rozumiesz przez sporo problemow?
W worst case, beda mu kazali zaplacic ten mandat.
Chociaz musialby miec DUZEGO pecha.

Data: 2011-02-07 18:55:16
Autor: Adam P³aszczyca
fotoradar Berlin
Dnia Mon, 7 Feb 2011 09:20:05 +0100, Robert_J napisa³(a):

Nic Ci nie zrobi± dopóki ponownie nie pojawisz siê tym autem w Niemczech. Wtedy jak Ciê zatrzymaj± mo¿esz mieæ sporo problemów.

Zero problemów. To nie ja jecha³em. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-02-07 19:03:10
Autor: J.F.
fotoradar Berlin
On Mon, 7 Feb 2011 18:55:16 +0100,  Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Ciebie po brodzie rozpoznaja i dostaniesz ekstra kare za falzywe
zeznania :-)

Poza tym Niemcy uzywaja FR dluzej niz my, to pewnie maja i na to
sposoby - np pan jest wolny, ale auto poczeka az sie zglosi ten co
jechal :-)

J.

fotoradar Berlin