fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkÄ?. A m?? g?? wskazaÄ? chi??czyka ...

Data: 2011-02-01 19:36:03
Autor: marjan
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkÄ?. A m?? g?? wskazaÄ? chi??czyka ...
http://www.tvn24.pl/0,1691337,0,1,karetka-sygnal-mandat,wiadomosc.html

Pojazd uprzywilejowany, sygnały. Komendant straży miejskiej niestety nie
widzi błysku na zdjęciu, więc jest pewien, że pojazd nie był
uprzywilejowany.

Kolejnym dowodem przeciwko kierowcy jest to, że nie słychać na zdjęciu
dźwięku o zmiennym tonie.

Ale nawet, gdyby koguty nie były włączone (bez wnikania czemu), jednak ambulans łamałby przepisy w imię wyższej konieczności, to mandat się chyba nie należy?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-02-01 19:44:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-02-01 19:36, marjan pisze:

Ale nawet, gdyby koguty nie były włączone (bez wnikania czemu),
jednak ambulans łamałby przepisy w imię wyższej konieczności, to
mandat się chyba nie należy?

Włączone, nie włączone, napisałem list do SM w Karlinie.

Jako, żem porządny obywatel zgłosiłem się społecznie na świadka. Gotowym potwierdzić przed sądem, że nie widzę na zdjęciu ani błysku, ani nie słyszę sygnału dźwiękowego.

Mam nadzieję, że strażnicy docenią.

Nie będzie nam tu morderca leciał jak wariat. Kciuk nie zając, nie ucieknie, a procedur trza pilnować!

KU CHWALE OJCZYZNY !
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-01 19:59:11
Autor: to
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetk?. A móg? wskaza? chi?czyka ...
begin Rafał \"SP\" Gil

Gratuluje obywatelskiej postawy!

Data: 2011-02-02 08:48:06
Autor: niusy.pl
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkÄ?. A m??g?? wskazaÄ? chi??czyka ...

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com>

[...]

Na czym ta wyższa konieczność właściwie miałaby polegać ? Bo jak ja się do pracy spieszę to też jest wyższa konieczność. Jakby była niższa to bym się nie spieszył :-)

Data: 2011-02-03 15:40:33
Autor: Sebastian Kaliszewski
niusy.pl wrote:

[...]

Google twoim przyjacielem...

\SK

Data: 2011-02-03 19:37:14
Autor: niusy.pl
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkÄ?. A m??g?? wskazaÄ? chi??czyka ...

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl>

[...]

Wpisałem w google i tę wiadomość mi znalazło. Co dalej ?

fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkÄ?. A m?? g?? wskazaÄ? chi??czyka ...