fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetk?. A móg? wskaza? chi?czyka ...

Data: 2011-02-01 19:36:20
Autor: Arbiter
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetk?. A móg? wskaza? chi?czyka ...

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ii9jcc$okd$1node1.news.atman.pl...

Pojazd uprzywilejowany, sygnały. Komendant straży miejskiej niestety nie widzi błysku na zdjęciu, więc jest pewien, że pojazd nie był uprzywilejowany.

nie ma narzedzi do stwierdzenia tego czy jedzie na sygnale czy nie. Bo lampa wyładowcza (bomby) ma czas błysku typu 1/2000, a migawka 1/200, może krócej. Więc szanse że się chwile pokryją i błysk bedzie na zdjęciu są niemal zerowe

Data: 2011-02-01 21:30:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 1 Feb 2011 19:36:20 +0100, Arbiter napisał(a):

[...]

Adaś, ja wiem, Ty wiesz, rafał też wie i chyba każdy normalny wie. Ale nikt normalny nie pracuje w Straży Miejskiej, bo tam idą tylko idioci.

--
     ___________ (R)

Data: 2011-02-01 21:56:27
Autor: jerzu
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetk?. A móg? wskaza? chi?czyka ...
On Tue, 1 Feb 2011 21:30:08 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Adaś, ja wiem, Ty wiesz, rafał też wie i chyba każdy normalny wie. Ale nikt normalny nie pracuje w Straży Miejskiej, bo tam idą tylko idioci.

A ten komendant to chyba z batalionu superidiotów. "Ja nie mam teraz
czasu się tym zajmować bo mam remont... w domu" - cytat z pamięci.
Potem jeszcze coś bąknął o remoncie "tutaj", cokolwiek to znaczy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-02 17:25:36
Autor: Robert_J
[...]

A nawet jak się pokryją to i tak może nie być widoczny. Przecież trwa (wg Twoich przykładów) 1/10 czasu naświetlania... Choć błysk jest bardzo jasny to może i się utrwali :-).
A tak poważnie to nie wierzę że w pogotowiu nie można ustalić w jakich godzinach karetka mogła jechać do pilnego zdarzenia...

Data: 2011-02-02 21:15:38
Autor: niusy.pl
fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetk?. A móg? wskaza? chi?czyka ...

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl>

A tak poważnie to nie wierzę że w pogotowiu nie można ustalić w jakich godzinach karetka mogła jechać do pilnego zdarzenia...

Chodzi o to, że nic nie wskazuje by była pojazdem uprzywilejowanym.

fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetk?. A móg? wskaza? chi?czyka ...