fotoradar-Szczecin

Data: 2011-04-18 02:24:32
Autor: Toshi
fotoradar-Szczecin

Użytkownik " A" <agusia77.1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iod2ut$cuh$1inews.gazeta.pl...
Witam mam takie pytanie po jakim czasie przychodzi mandat z fotoradaru,dzis
blysnelo mi na 70:(,jak z punktami karnymi?Pozdrawiam

--

Gdzie Ci na Zuradzie błysneło w Szczecinie?

Data: 2011-04-18 09:52:56
Autor: MS
fotoradar-Szczecin
W dniu 2011-04-18 02:24, Toshi pisze:
Uďż˝ytkownik " A"<agusia77.1.SKASUJ@gazeta.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Witam mam takie pytanie po jakim czasie przychodzi mandat z
fotoradaru,dzis
blysnelo mi na 70:(,jak z punktami karnymi?Pozdrawiam

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Gdzie Ci na Zuradzie b�ysne�o w Szczecinie?

Błyska ten przy parnicy w stronę prawobrzeża, tylko nie wiem czy zbiera z 3 pasa czy ze wszystkich 3 pasów :-)

Data: 2011-04-18 08:54:09
Autor:
fotoradar-Szczecin
No dokładnie mi też tam własnie błysnęlo jechalam środkowym pasem :)

--

fotoradar-Szczecin