fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?

Data: 2011-09-02 00:56:54
Autor: grzech
fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?
Witam. Pytanko mam. Jad±c w kierunku wawy B. Czecha na jej końcu s±
¶wiatła - chyba wła¶nie z Kaczeńca albo Wydawnicza to jest, czy tam
jest jaki¶ fotoradar? Wczoraj wieczorem mijałem to skrzyżowanie i co¶
lekko błysło. To dla mnie ten błysk?

Data: 2011-09-02 09:59:30
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-02 09:56, grzech pisze:
Witam. Pytanko mam. Jad±c w kierunku wawy B. Czecha na jej końcu s±
¶wiatła - chyba wła¶nie z Kaczeńca albo Wydawnicza to jest

To w końcu jad± w kierunku wawy czy s± na końcu Czecha?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-02 02:30:41
Autor: grzech
On 2 Wrz, 09:59, Grejon <grejo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> ¶wiatła - chyba wła¶nie z Kaczeńca albo Wydawnicza to jest

To w końcu jad± w kierunku wawy czy s± na końcu Czecha?

w kierunku wawy - to pewnie pocz±tek Czecha.

pzdr
grzech
nyska

Data: 2011-09-02 02:51:57
Autor: grzech

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gre...@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

to pewnie pocz±tek Czecha - w kierunku wawy

pzdr
grzech
nyska

Data: 2011-09-02 12:02:13
Autor: Myjk
fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?
Fri, 2 Sep 2011 02:51:57 -0700 (PDT), grzech
to pewnie poczÄ…tek Czecha - w kierunku wawy

WeĹş moĹĽe sprawdĹş na mapie, bo poczatek Czecha w kierunku Wawy to jest
jeszcze w lesie, zaraz za górką za Starą Miłosną i przechodzi płynnie z
Traktu Brzeskiego, kończąc się gdzieś przy wiadukcie kolejowym przechodząc
w PĹ‚owieckÄ…. Jedyny radar w tych okolicach jest na Kajki.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-02 03:30:21
Autor: grzech
fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?
WeĽ może sprawdĽ na mapie, bo poczatek Czecha w kierunku Wawy to jest
jeszcze w lesie,

po to w pierwszym po¶cie napisałem na skrzyżowaniu z jak± ulic±.
Nie mam pojęcia gdzie jest pocz±tek Czecha, która najpierw jest
traktem potem płowieck± i ostrobramsk± - albo odwrotnie:)
Nie mam pojęcia czemu jedna droga - np - nr 2, co większe skrzyżowanie
zmienia nazwę i jeszcze do tego gdzie jest pocz±tek a gdzie koniec
tego bajzlu.

pzdr
grzech
nyska

Data: 2011-09-02 10:05:16
Autor: Myjk
fotoradar na czecha/kaczeńca - wawa?
Fri, 2 Sep 2011 00:56:54 -0700 (PDT), grzech
Witam. Pytanko mam. Jadąc w kierunku wawy B. Czecha na jej końcu są
światła - chyba właśnie z Kaczeńca albo Wydawnicza to jest,

Jeśli mówisz o Czecha x Kajki http://kut.as/czecha_kajki ...

czy tam jest jakiĹ› fotoradar?

.... to jest fotoradar, pełny, świeci się na żółto z pagórka.

Wczoraj wieczorem mijałem to skrzyżowanie i coś
lekko błysło. To dla mnie ten błysk?

Jeśli j.w. to tak, bo jest permanentnie wypełniony.
Codziennie go lustrujÄ™. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player