fotoradar - quiz

Data: 2014-04-01 13:12:25
Autor: m
fotoradar - quiz
Witam,

Obiło mi się coś o uszy, że wysyłanie quizów fotoradarowych "wpisz czy ty prowadziłeś czy nie, jeżeli ty, to czy przyjmujesz czy nie...." zostało zakwestionowane przez TK.

A jak raz właśnie dostałem taki quiz od GITD  i nie wiem co dalej. Płacić, czy teĹź sprawa się w ten czy inny sposĂłb zdezaktualizowała?

Dodam, że podawanie znajomego z Szanghaju ostanio widzianego w Pernambuko nie wchodzi w grę, wolę zapłacić (zwłaszcza że prawdopodobnie to byłem ja :D)

p. m.

Data: 2014-04-01 15:01:27
Autor: szerszen
fotoradar - quiz
On Tue, 01 Apr 2014 13:12:25 +0200
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

Płacić, czy też sprawa się w ten czy inny sposób zdezaktualizowała?

poczytaj 3obieg.pl tam wszystko znajdziesz

szerszen

Data: 2014-04-01 15:46:13
Autor: m
fotoradar - quiz
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

Płacić, czy też sprawa się w ten czy inny sposób zdezaktualizowała?

poczytaj 3obieg.pl tam wszystko znajdziesz

Mogłeś mi podać link do konkretnego artykułu a nie kazać mi czytać cały "Najnowszy Ekran" :).

Ale, czy te recepty są sprawdzone w praktyce czy też to są radosne rozważania teoretyczne za które płacą ci którzy dali się ponieść entuzjazmowi z nich bijącemu?

p. m.

Data: 2014-04-02 09:27:44
Autor: szerszen
fotoradar - quiz
On Tue, 01 Apr 2014 15:46:13 +0200
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

Mogłeś mi podać link do konkretnego artykułu a nie kazać mi czytać cały "Najnowszy Ekran" :).

Niby tak, ale link do najważniejszych konluzji od dłuższego czasu wisi na stałe przypięty na "jedynce" ;)

Ale, czy te recepty są sprawdzone w praktyce

A jak byś chciał mieć sprawdzone w praktyce, skoro sędziowie trybunału dopiero co poprali gacie po tym, jak się zorientowali jakie konsekwencje ma ich wyrok? :)

Wyrok zapadł kilka/kilkanaście dni temu, zatem praktyka własnie zaczyna się dziać.

szerszen

Data: 2014-04-02 11:17:52
Autor: m
fotoradar - quiz
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

Mogłeś mi podać link do konkretnego artykułu a nie kazać mi czytać cały
"Najnowszy Ekran" :).

Niby tak, ale link do najważniejszych konluzji od dłuższego czasu wisi na stałe przypięty na "jedynce" ;)

Ok, coś jest w bannerze. Nieklikalne w moim Firefoksie.

[...]

Dogrzebałem się recept z połowy 2013 roku, co do których mam wątpliwości. Wolałbym nie opierać się tylko na entuzjazmie ŁŁ i mieć potwierdzenie z innego źródła :)

p. m.

Data: 2014-04-02 11:34:28
Autor: szerszen
fotoradar - quiz

Maruda http://tnij.org/tkimandaty ;)
Dogrzebałem się recept z połowy 2013 roku, co do których mam wątpliwości. Wolałbym nie opierać się tylko na entuzjazmie ŁŁ i mieć potwierdzenie z innego źródła :)

No póki co musisz przeczytać to co pod linkiem i samemu tworzyć historię ;)

O efektach daj znać, ja chyba pokuszę się o próbę odzyskania kasy za swój zapłacony już na podstawie quizu mandat, zobaczymy.

szerszen

Data: 2014-04-02 12:52:03
Autor: anacron
fotoradar - quiz