[DC] fotoradar w trybie ONLINE

Data: 2011-11-18 07:58:00
Autor: PeterPan
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
Data: 2011-11-18 08:23:13
Autor: Myjk
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
Fri, 18 Nov 2011 07:58:00 +0100, PeterPan
http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,nawet-1000-zlotych-mandatu-od-strazy-miejskiej,305661.html

Masz refleks, Panie:

Data wiadomości:
19.10.2011 08:34 Nowy fotorodadar na sobieskiego

:P

W praktyce radar, a właściwie póki co sama skrzynka, stanął... wczoraj.
Właśnie wczoraj wieczorem, jadąc pokopać piłkę, go wypatrzyłem. Klocek
sterczy na przecince na Sobieskiego, "patrzÄ…c" na Witosa od Siekierek. :P

Przy okazji montują tam także oświetlenie akomodacyjne. Już czekam na pierwszy dzień sajgonu. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-18 16:16:22
Autor: jerzu
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
On Fri, 18 Nov 2011 08:23:13 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

W praktyce radar, a wła¶ciwie póki co sama skrzynka, stan±ł... wczoraj.
Wła¶nie wczoraj wieczorem, jad±c pokopać piłkę, go wypatrzyłem. Klocek
sterczy na przecince na Sobieskiego, "patrz±c" na Witosa od Siekierek. :P

Słabo patrzyłe¶, bo stoj± już conajmniej ze cztery skrzynki. Dokładnie
takie, jak te:
http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/dabrowa_gornicza_kr_jadwigi_03.JPG

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-18 18:21:50
Autor: scobowski
W dniu 2011-11-18 16:16, jerzu pisze:
[...]

jakie¶ mało żółte :)

Data: 2011-11-18 21:19:18
Autor: jerzu
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
On Fri, 18 Nov 2011 18:21:50 +0100, scobowski
<scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> wrote:

jakie¶ mało żółte :)

W końcu to fotografowie SM ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-18 20:19:49
Autor: Myjk
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
Fri, 18 Nov 2011 16:16:22 +0100, jerzu
Słabo patrzyłeś, bo stoją już conajmniej ze cztery skrzynki.

Tak, właśnie nawróciłem, przejeżdżajac tamtędy (tym razem od Sobieskiego) i
miałem dopisać, że sterczą już cztery klocki. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-19 07:23:15
Autor: to
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
begin Myjk
Tak, właśnie nawróciłem, przejeżdżajac tamtędy (tym razem od
Sobieskiego) i miałem dopisać, że sterczą już cztery klocki. :P

Ciekawe, komu wypadły...

Data: 2011-11-21 08:20:20
Autor: Myjk
[DC] fotoradar w trybie ONLINE
19 Nov 2011 07:23:15 GMT, to
Tak, właśnie nawróciłem, przejeżdżajac tamtędy (tym razem od
Sobieskiego) i miałem dopisać, że sterczą już cztery klocki. :P
Ciekawe, komu wypadły...

Nie wiem, ale powtarzasz siÄ™. :P

--
Pozdor Myjk