fotoradar贸w jest ZA MA艁O

Data: 2010-09-08 08:27:19
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
....bo inaczej jak gro藕b膮 tego narodu si臋 chyba nie da wychowa膰...

Dziurawa, osiedlowa uliczka. Ograniczenie do 40km/h.

Wertepy takie, 偶e nawet bior膮c pod uwag臋 w艂asne zawieszenie nie powinno
si臋 szybciej jecha膰.

A mimo to jaka艣 skuwrwia艂a menda trafi艂a kota.

A jak zwolni艂em i zacz膮艂em nieszcz臋sne zw艂oki omija膰 - i przy okazji
sprawdzi膰, czy mo偶e jednak nie zw艂oki i da si臋 uratowa膰 - jaka艣 t艂usta
kurwa zacz臋艂a na mnie tr膮bi膰...

Wybaczcie bluzgi, ale ja mam do艣膰 buractwa i 艣lepego p臋dzenia. Kretynek
jeden z drugim przyjedzie mo偶e minut臋 wcze艣niej - za cen臋 powodowania
zagro偶enia i du偶o wi臋kszego zu偶ycia wszystkiego w samochodzie, z paliwem
w艂膮cznie.

Kiedy艣 jecha艂em tras膮 katowick膮 - ulewa, ka艂u偶e takie 偶e DOS艁OWNIE
strumie艅 zamiast drogi. Noc, ledwo co wida膰, jad臋 zgodnie z limitem i
zdrowym rozs膮dkiem, sygnalizuj臋 zamiar skr臋tu w lewo - a jaka艣 inna
menda siedzi mi na plecach i pogania! Bo musi nadrobi膰 czas w korku
stracony - korku spowodowanym karambolem z winy innego po艣piesznego.

Ufff... Jeszcze troch臋 a chyba poszukam na czarnym rynku dzia艂ka
automatycznego ;-/

Data: 2010-09-08 07:19:10
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Andrzej Lawa
Ufff... Jeszcze troch臋 a chyba poszukam na czarnym rynku dzia艂ka
automatycznego ;-/

Miej pretensje do policji i straszak贸w, kt贸rzy zamiast zajmowa膰 si臋 rzeczywistymi problemami wystaj膮 w krzaczorach na najg艂upszych ograniczeniach jakie znajd膮.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 09:05:37
Autor: Adam Szewczak
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
[...]

    W/g mnie to nie foto jest za malo, a patroli ktore by wylapywaly za pospolite wystepki. Szalenie po pasach slalomem, przejezdzanie na czerwonym, brak sygnalizowania zamiaru skretu/zmiany pasa itp (no tyczy sie to miasta), blokowanie skrzyzowan.
Bo u nas to potrafia sie ustawic z radarem na buspasie, z radarem na ograniczeniu. Ale naprawde jezdze codziennie po miescie (Wawa) i baaaardzo zadko zdarzaja sie patrole zatrzymujace kogos za przewinienia w ruchu. No nie wczoraj na Zeslancow zatrzymali ciezarowke co miala swiatla i tablice zawalone blotem.

Co do uliczek osietlowych i tego typu wariactwa to fakt, jest stado ktore sie nigdy nie nauczy ze uliczka osiedlowa to nie trasa szybkiego ruchu. Nawet jak sa chopki.
Wczoraj widzialem goscia ktoremu tak sie na Wislostradzie spieszylo ze polecial prawoskretem, przecial po chodniku i przejsciu dla pieszych (nie bylo problemu bo obnizony ze wzgledu na rowery) i pojechal sobie dalej :)

PZDr
Adam

Data: 2010-09-08 07:18:22
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Adam Szewczak
    W/g mnie to nie foto jest za malo, a patroli ktore by wylapywaly za
pospolite wystepki. Szalenie po pasach slalomem

Od kiedy zmiana pasa jest wykroczeniem? Mo偶e zacznij ogarnia膰 auto zamiast pisa膰 g艂upoty?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 09:22:47
Autor: Adam Szewczak
fotoradar贸w jest ZA MA艁O

U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c8738be$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

[...]

    Hmm, powiem ze ogarniam auto.

Co do tego powyzej to mialem na mysli patafianow ktorzy zap... przy duzym natezeniu ruchu sprawiajac zagrozenie dla wiekszosci uzytkownikow. A takich jest na peczki. Al. Krakowska, Al. Jerozolimskie. Ale czesto sa to tez mistrzowie odcinka prostego i czasami wypadaja z gry ulicznej :P

PZDr
Adam

Data: 2010-09-08 08:40:58
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Adam Szewczak
[...]

Pisa艂e艣 co艣 o je藕dzie slalomem. A jak jecha膰 inaczej gdy na wszystkich pasach snuj膮 si臋 mu艂y z jednakow膮 pr臋dko艣ci膮?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 13:43:47
Autor: Arek (G)
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-08 10:40, to pisze:
begin Adam Szewczak

[...]

Banda debili na 50 wlek膮 si臋 70. Takim wstr臋tnym kapeluchom powinno zabiera膰 si臋 PJ bez gadania.

A.

Data: 2010-09-08 12:59:45
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Arek (G)
[...]

Zabra膰 uprawnienia nale偶y tym co postawili na trzypasm贸wce 50. Jad臋 trzypasm贸wk膮, jest 50. Skr臋cam w boczn膮 uliczk臋 gdzie auta ledwie mog膮 si臋 min膮膰 i te偶 jest 50. Gdzie tu logika?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 15:03:45
Autor: Arek (G)
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-08 14:59, to pisze:
begin Arek (G)

[...]

A co ma piernik do wiatraka?

A.

Data: 2010-09-08 16:17:46
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Arek (G)
Zabra膰 uprawnienia nale偶y tym co postawili na trzypasm贸wce 50. Jad臋
trzypasm贸wk膮, jest 50. Skr臋cam w boczn膮 uliczk臋 gdzie auta ledwie mog膮
si臋 min膮膰 i te偶 jest 50. Gdzie tu logika?

A co ma piernik do wiatraka?

Jak nie rozumiesz to trudno.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 00:22:56
Autor: ToMasz
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
to pisze:
begin Arek (G)

[...]

rozumiemy co piszesz. ale Ty nie rozumiesz ze w ramach protestu mozesz
nie u偶ywa膰 pa艅stwowych dr贸g.

ToMasz

Data: 2010-09-09 03:28:42
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin ToMasz
rozumiemy co piszesz. ale Ty nie rozumiesz ze w ramach protestu mozesz
nie u偶ywa膰 pa艅stwowych dr贸g.

Mam nie u偶ywa膰 czego艣 za co p艂ac臋, bo jaki艣 kretyn nie potrafi nale偶ycie ustawi膰 znak贸w?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 18:57:11
Autor: Arek (G)
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-08 18:17, to pisze:
begin Arek (G)

[...]

Musisz si臋 zastanowi膰 czy masz pretensj臋 do kogo艣 kto ustawi艂 te znaki, czy do ludzi, kt贸rzy mimo znak贸w nie zachowuj膮 si臋 jakby byli na autostradzie.

A.

Data: 2010-09-09 18:19:08
Autor: Karol Y
fotoradar體 jest ZA MA
Zabra uprawnienia nale縴 tym co postawili na trzypasm體ce 50. Jad
trzypasm體k, jest 50. Skr阠am w boczn uliczk gdzie auta ledwie mog
si min辨 i te jest 50. Gdzie tu logika?

A co ma piernik do wiatraka?

Ano to, 縠 bez wiatraka nie by硂 by m眐i. A bez m眐i... ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-09-09 18:58:10
Autor: Arek (G)
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-09 18:19, Karol Y pisze:
[...]

No w tym przypadku jakie powi眤anie te mo縠 by. Mo縠 jednym z tych kapeluch體, kt髍zy snuj sie 70 na 50 zamiast takie 140, by kto odpowiedzialny za te znaki:)

A.

Data: 2010-09-08 09:26:44
Autor: Artur\(m\)
fotoradar贸w jest ZA MA艁O

[...]

....jakie艣 widz臋 masz k艂opoty z czytaniem (o my艣leniu nie wspomn臋)

Data: 2010-09-08 08:28:14
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Artur\(m\)
Od kiedy zmiana pasa jest wykroczeniem? Mo偶e zacznij ogarnia膰 auto
zamiast pisa膰 g艂upoty?

...jakie艣 widz臋 masz k艂opoty z czytaniem (o my艣leniu nie wspomn臋)

Wska偶 artyku艂 PoRD kt贸ry m贸wi o tym jak cz臋sto mo偶na zmienia膰 pas.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 21:41:41
Autor: Jotte
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W wiadomo艣ci news:4c87491e$0$22815$65785112news.neostrada.pl to
<to@abc.xyz> pisze:

[...]
Bez artyku艂u jeste艣 bezradny jak dziecko? Rozumu nie mo偶esz u偶y膰?
Ma艂o razy widzia艂e艣 kretyna miotaj膮cego si臋 z pasa na pas?
Ciekawe jakiego artyku艂u b臋dziesz szuka艂, jak ci kto艣 siedz膮cy obok ciebie w elganckiej restauracji (mo偶e czasem bywasz, ale je艣li nie, to niech b臋dzie, 偶e w tanim barze) walnie pod nos g艂o艣nego, aromatycznego bengala.
Bez przestudiowania KC pewnie nic nie zrobisz, nie?

--
Jotte

Data: 2010-09-09 05:21:14
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Jotte
Bez artyku艂u jeste艣 bezradny jak dziecko?

Tak gdy rozmawiamy o tym, co jest wykroczeniem, a co nim nie jest.

[...]

Nie wiem czym jest "bengal", mi kojarzy si臋 z kotem. Czy to jaka艣 gwara?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 17:00:25
Autor: Jotte
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W wiadomo艣ci news:4c886eca$0$22794$65785112news.neostrada.pl to
<to@abc.xyz> pisze:

Bez artyku艂u jeste艣 bezradny jak dziecko?
Tak gdy rozmawiamy o tym, co jest wykroczeniem, a co nim nie jest.
Nie da si臋 wszystkiego uj膮膰 w sztywne ramy przepis贸w prawnych.
呕aden przepis nie m贸wi ile razy mo偶esz zmienia膰 pas.
W niczym to jednak nie zmienia faktu, 偶e miotaj膮cy si臋 z pasa na pas kretyn wyczyniaj膮cy swoje ewolucje  - nawet zgodnie z przepisami - jest w艂a艣nie kretynem.
Nie wystarczy przestrzega膰 prawa aby by膰 porz膮dnym cz艂owiekiem i tak samo nie 艂amanie przepis贸w samo z siebie nie czyni nikogo m膮drym.

[...]
Nie wiem czym jest "bengal"
Nie wiesz, to nie wiesz. Z domy艣lno艣ci膮 te偶 u ciebie kiepsko.

mi kojarzy si臋 z kotem.
Ciep艂o. Pod warunkiem, 偶e z dawno nie偶ywym.

--
Jotte

Data: 2010-09-08 11:09:10
Autor: Jakub Witkowski
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-08 09:18, to pisze:
begin Adam Szewczak

     W/g mnie to nie foto jest za malo, a patroli ktore by wylapywaly za
pospolite wystepki. Szalenie po pasach slalomem

Od kiedy zmiana pasa jest wykroczeniem? Mo偶e zacznij ogarnia膰 auto
zamiast pisa膰 g艂upoty?

Zmiana pasa oczywi艣cie nie. Ale brak sygnalizowania zamiaru jest.
I to ma by膰 sygnalizowanie ZAMIARU, czyli z wyprzedzeniem, a nie
"legalizacja" wykonywanego w艂a艣nie manewru.
No i spr贸buj w ten spos贸b prawid艂owo poslalomowa膰...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci

Data: 2010-09-08 13:00:24
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin Jakub Witkowski
[...]

No to opisz nam jak zgodnie z t膮 teori膮 wyprzedzaj膮c traktor czy rowerzyst臋 prawid艂owo sygnalizujesz ZAMIAR powrotu na sw贸j pas.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 09:16:42
Autor: bratPit
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
[...]

o tu trafi艂e艣 w sedno, zastanawiam si臋 dlaczego FR nie stawiaj膮 na uliczkach osiedlowych, u mnie to samo, ograniczenie do 40km/h a standardowa pr臋dko艣膰 'przelotowa' to 70 i wi臋cej km/h, ruch jest do艣膰 du偶y, i taki FR rzeczywi艣cie i realnie wp艂ywa艂by na popraw臋 bezpiecze艅stwa,

brat

Data: 2010-09-08 09:38:53
Autor: P.H.
fotoradar贸w jest ZA MA艁O

U偶ytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i67d8t$1k8$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo tylko niekt贸rzy jada 70/40 (czyli przekraczaj膮 o 30) a na gierk贸wce itp wi臋kszo艣膰 (poza totalnymi pizdami) 120/70 (przekraczaj膮 o 50)

Data: 2010-09-08 10:23:10
Autor: J.F.
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
[...]

Na przekroczeniu o 29 za malo sie zarabia :-)
Ale jesli wszyscy tam jada 70 ... to czemu ograniczenie do 40 ?

Poza tym nie narzekaj - w tym tygodniu akcja "Szkola".

J.

Data: 2010-09-08 11:07:09
Autor: MarcinJM
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-08 10:23, J.F. pisze:
U縴tkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisa w wiadomo禼i
o tu trafi砮 w sedno, zastanawiam si dlaczego FR nie stawiaj na
uliczkach osiedlowych, u mnie to samo, ograniczenie do 40km/h a
standardowa pr阣ko舵 'przelotowa' to 70 i wi阠ej km/h, ruch jest do舵
du縴, i taki FR rzeczywi禼ie i realnie wp硑wa砨y na popraw
bezpiecze駍twa,

Na przekroczeniu o 29 za malo sie zarabia :-)
Ale jesli wszyscy tam jada 70 ... to czemu ograniczenie do 40 ?

Przykladowy zakret z ograniczeniem (40) przejezdzam "z palcem w dupie" 90.
Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?
Wiadomo.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-09-08 10:57:36
Autor: Samotnik
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Dnia 08.09.2010 MarcinJM <marcin@inetia.pl> napisa/a:
[...]

Ale widzisz r罂nic mi阣zy przyk砤dowym zakr阾em, a osiedlow uliczk z
dzie鎚i, staruszkami, lud糾i pr骲uj眂ymi si w潮czy do ruchu w w眘k,
zastawion samochodami ulic z r體nie w眘kiego, zastawionego samochodami
podw髍ka itd itp?
--
Samotnik Bi縰teria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-09-08 04:10:46
Autor: Matt
fotoradar體 jest ZA MA
On 8 Wrz, 12:57, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
> [...]

dzie鎚i, staruszkami, lud糾i pr骲uj眂ymi si w潮czy do ruchu w w眘k,
zastawion samochodami ulic z r體nie w眘kiego, zastawionego samochodami

Tylko, 縠 takie ograniczenie jest cz阺to ustawione w砤秐ie 縠by kto z
tej uliczki za zakr阾em m骻 bezpiecznie skr阠i w g丑wn, 縠by da硂
si przej舵 przez przej禼ie za takim zakr阾em itp. No ale skoro przez
zakr阾 da si przejecha 90 "z palcem w dupie" to znaczy, 縠
ograniczenie bez sensu...

--
Regards
Matt

Data: 2010-09-08 12:25:39
Autor: Samotnik
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Dnia 08.09.2010 Matt <mateusz.wojcik@gmail.com> napisa/a:
> [...]

si przej舵 przez przej禼ie za takim zakr阾em itp. No ale skoro przez
zakr阾 da si przejecha 90 "z palcem w dupie" to znaczy, 縠

Dok砤dnie, sam mieszkam przy takiej ulicy, gdzie jest znak 'strefa 40',
chocia da si jecha setk. Ale to w砤snie dlatego, 縠 s
zakr阾y i nie da si normalnie wyjecha z bramy, kiedy kto tak testuje
mo縧iwo禼i samochodu...
--
Samotnik Bi縰teria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-09-08 14:38:57
Autor: Piotr Jurczak
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-08 11:07, MarcinJM pisze:
[...]

Jed sobie dalej z tymi palcem, a mo縠 nawet z ca潮 r阫 bo g硂w ju tam masz. Jest wiele takich zakr阾體 za kt髍ymi stoj krzy縠, bo tacy mistrzowie przelecieli dwa razy, a za trzecim trzeba ich by硂 zbiera zeskrobywa.
PJ

Data: 2010-09-08 23:11:46
Autor: J.F.
fotoradar體 jest ZA MA
On Wed, 08 Sep 2010 14:38:57 +0200,  Piotr Jurczak wrote:
[...]

Niby tak. Ale z drugiej strony jak czlowiek przejechal jakis zakret
setki czy tysiace razy i nawet go nie zarzucilo, to sie dziwnym
wzrokiem patrzy na te krzyze ..

J.

Data: 2010-09-09 09:34:52
Autor: Piotr Jurczak
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-08 23:11, J.F. pisze:
[...]

Mo縠 ten cz硂wiek kt髍y si dziwi ma po prostu szcz甓cie i nie chodzi tu o zarzucanie (motocyklista przejedzie jeszcze szybciej), tylko nie wida sytuacji za zakr阾em. Jak sam napisa mia ograniczon widoczno舵 bo nie widzia policji za zakr阾em. Ograniczenie jest po 縠by mie czas na reakcj gdy kto wyjedzie z bramy lub z drogi podporz眃kowanej ( ty go nie widzisz i on ciebie te). Te jestem przeciw ograniczeniom w bezsensownych miejscach, ale prawie 100% przypadk體 kt髍e widzia砮m to pozosta硂禼i po robotach drogowych, kt髍e ju dawno si sko馽zy硑 a ograniczenia pozosta硑. U mnie w ma砮j miejscowo禼i pod Warszaw jest ograniczenie do 40 i jest to rozs眃ne, niestety teraz wyremontowano drog i ju s tacy kt髍ych i powy縠j 100 nie zarzuca, a droga jest w眘ka i kr阾a, du縪 wyjazd體 z posesji i fragmentaryczny chodnik, wi阠 t 40 popiera wi阫szo舵 mieszka馽體 i si dostosowuje. Dodatkowym zabezpieczenie by fatalny stan nawierzchni ale teraz jest r體niutki asfalt i jest coraz wi阠ej mistrz體 co z palcem w d* i 硂kciem za oknem tn jak przecinakiem. Mieli秏y ju kilka wypadk體 (秏iertelne te), ale dopiero teraz si zacznie.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-14 12:57:04
Autor: Lew2
fotoradar體 jest ZA MA
On 8 Wrz, 11:07, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
> [...]

Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?

Za zakr阾em jest wyjazd z podporz眃kowanej, Ty jeste na g丑wnej.
Facet wyje縟縜 z podporz眃kowanej bo nie m骻 Ci widzie, bo nie
widzi dalej niz do zakr阾u, a Ty tr眀isz na niego, bo przecie jeste
na g丑wnej a on bezczelnie zmusi Ci do hamowania!

Data: 2010-09-19 14:24:39
Autor: Adam P砤szczyca
fotoradar體 jest ZA MA
Dnia Tue, 14 Sep 2010 12:57:04 -0700 (PDT), Lew2 napisa(a):

[...]

Typowy przyk砤d pudrowania syfa. Zamiast stawia znak nale縴 dobudowa pas
rozruchowy. No ale dobudowanie pasa to wydatek, a postawienie znaku i
fotoradaru to zysk. A to, 縠 przez idiotyczny zakaz ludzie musz straci
sw骿 czas, to ju takich dupk體 jak Ty nie interesuje.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-09-08 09:17:45
Autor: marjan
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 08:27, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Akurat mam znajomego, kt贸ry przy parkowaniu zabi艂 swojego w艂asnego kota na podw贸rku, wi臋c w opisanym przez Ciebie przypadku pr臋dko艣膰 nie musia艂a by膰 za du偶a.

[...]

Jakkolwiek z wi臋kszo艣ci膮 Twoich wypowiedzi si臋 nie zgadzam, maj膮c pogl膮dy zbli偶one do Cavallino czy to, o tyle w przypadku, gdy przez warunki na drodze (zw艂aszcza w nocy) da si臋 jecha膰 max tyle ile ograniczenie, a trafi si臋 za mn膮 kretyn poganiacz to te偶 mnie szlag trafia. Zw艂aszcza, 偶e trzymam si臋 prawej jak mog臋, a gdy zbiera si臋 do wyprzedzania to staram si臋 maksymalnie mu ten manewr u艂atwi膰. Inna sprawa, 偶e najcz臋艣ciej zaraz po wyprzedzeniu taki jedzie z pr臋dko艣ci膮
moj膮, lub nawet wolniej, bo nie maj膮c pozycyjnych przed sob膮 trudniej mu oceni膰 przebieg nieo艣wietlonej drogi, b臋d膮c co chwil臋 o艣lepianym reflektorami aut z naprzeciwka.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2010-09-08 09:50:31
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 09:17, marjan pisze:

[...]

W tym przypadku nie by艂o to parkowanie - za 艣rodkiem drogi, po przej艣ciu
przez kota wi臋kszo艣ci szeroko艣ci jezdni, wi臋c nie by艂o to wybiegni臋cie
"tu偶 pod".

[...]

A konkretnie? Chodzi o przekraczanie dozwolonej pr臋dko艣ci?

Powiem tak: je艣li kto艣 umia艂by robi膰 to bezpiecznie dla siebie (w tym
oczywi艣cie bez "siedzenia na plecach" - ja tego nie robi臋 nawet jak
jaki艣 dziadzio jedzie 50 na katowickiej) i innych (z np. kotami
w艂膮cznie) to niech mu na zdrowie wyjdzie.

Niestety znakomita wi臋kszo艣膰 tego nie potrafi, a tylko wydaje im si臋, 偶e
potrafi膮. I dochodz臋 do wniosku, 偶e niestety nale偶y zastosowa膰
odpowiedzialno艣膰 zbiorow膮 i za艂o偶y膰, 偶e nikt nie potrafi.

Chyba 偶eby utworzy膰 jakie艣 spec-prawko z bardzo rygorystycznymi testami
i specjalne oznaczenia dla pojazd贸w kierowanych przez takie osoby ;->

Data: 2010-09-08 10:37:08
Autor: marjan
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 09:50, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Mimo wszystko nadal uwa偶am, 偶e jak nie widzia艂e艣 sytuacji, tylko efekt "po", to nie mo偶na zak艂ada膰 nadmiernej pr臋dko艣ci, bo nie wiemy jak si臋 to wydarzy艂o.

[...]

Te偶. Po prostu uwa偶am, 偶e jak kto艣 czuje, 偶e mo偶e jecha膰 szybciej to niech jedzie i nic mi do tego. Zje偶d偶am ust臋puj膮c mu miejsca do wyprzedzenia, i tyle (o ile mam tak膮 mo偶liwo艣膰).
Sam te偶 nie je偶d偶臋 zgodnie ze wszystkimi przepisami, bo niestety nie s膮 one stworzone tak, 偶eby si臋 da艂o przejecha膰 te 500 km nie naginaj膮c 偶adnego z nich, zw艂aszcza ogranicze艅 pr臋dko艣ci z czapy.

[...]

Prawda, jednak ci臋偶ko od razu rozpozna膰 kto potrafi a kto nie, dlatego nie obchodzi mnie to. Do ormowca - nauczyciela mi na drodze daleeeeeko, wi臋c jak kto艣 chce jecha膰 to niech jedzie - jego sprawa. Co najwy偶ej czasem na CB si臋 zapytam, czy jest 艣wiadom tego co robi.

Niestety znakomita wi臋kszo艣膰 tego nie potrafi, a tylko wydaje im si臋, 偶e
potrafi膮. I dochodz臋 do wniosku, 偶e niestety nale偶y zastosowa膰
odpowiedzialno艣膰 zbiorow膮 i za艂o偶y膰, 偶e nikt nie potrafi.

Ale to nie jest tak, 偶e kierowc贸w dzielimy na tych co potrafi膮 i tych co nie potrafi膮. S膮 kierowcy lepsi i gorsi, ale granica jest p艂ynna. Ka偶dy powinien je藕dzi膰 na tyle, na ile mo偶e.

Data: 2010-09-08 08:42:51
Autor: to
fotoradar體 jest ZA MA
begin marjan
Mimo wszystko nadal uwa偶am, 偶e jak nie widzia艂e艣 sytuacji, tylko efekt
"po", to nie mo偶na zak艂ada膰 nadmiernej pr臋dko艣ci, bo nie wiemy jak si臋
to wydarzy艂o.

Dok艂adnie, ja jeden raz waln膮艂em kota kt贸ry... wbieg艂 mi pod TYLNE ko艂a. Jak niby mia艂bym tego unikn膮膰? Wznie艣膰 si臋 w powietrze?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-08 12:12:01
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 10:37, marjan pisze:

[...]

Jasne - m贸g艂 spa艣膰 i z nieba.

Ale wszystko wskazuje na taki scenariusz - albo kieruj膮cy w og贸le nie
patrzy艂 (konferencja telefoniczna?) lub uwa偶a艂, 偶e kilka sekund jest
wa偶niejsze ni偶 kocie 偶ycie i nie zwolni艂.
 [ciach]

A konkretnie? Chodzi o przekraczanie dozwolonej pr臋dko艣ci?

Te偶. Po prostu uwa偶am, 偶e jak kto艣 czuje, 偶e mo偶e jecha膰 szybciej to
niech jedzie i nic mi do tego. Zje偶d偶am ust臋puj膮c mu miejsca do

Mi to do tego, 偶e to s膮 drogi publiczne, i jak jaki艣 dresiarz albo
przedstawiciel handlowy przeceni swoje umiej臋tno艣ci lub nie doceni
warunk贸w drogowych to mo偶e zabi膰 niewinnych, w tym i mnie. Gdyby gin臋li
tylko oni - 偶aden problem, popieram ewolucj臋.

[...]

Zgoda, ale nie zawsze s膮 "z czapy". A czasami s膮 "z czapy" bo normalne
ludzie olewaj膮. Jest sobie taki ma艂y zakr臋t przed rondem przed
Pruszkowem. Nie jest szczeg贸lnie trudny, wystarczy jecha膰 zgodnie z
ograniczeniem.

Niestety ludzie tam p臋dzili jak g艂upi i przy byle deszczu ludzie
ko艅czyli tam na drzewach. Wi臋c na wszelki wypadek postawiono limit 20.

[ciach]

Ale to nie jest tak, 偶e kierowc贸w dzielimy na tych co potrafi膮 i tych co
nie potrafi膮. S膮 kierowcy lepsi i gorsi, ale granica jest p艂ynna. Ka偶dy
powinien je藕dzi膰 na tyle, na ile mo偶e.

I na ile pozwalaj膮 warunki. Zgoda. A s臋dziowie powinni by膰 nieprzekupni
i kompetentni. A urz臋dnicy powinni by膰 pomocni i uprzejmi dla petent贸w.
A politykom powinno zale偶e艅 na dobru pa艅stwa i obywateli, a nie na
w艂asnych sto艂kach i korzy艣ciach. Tyle teorii.

Data: 2010-09-08 03:27:47
Autor: WS
fotoradar體 jest ZA MA
On 8 Wrz, 12:12, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

Zgoda, ale nie zawsze s "z czapy". A czasami s "z czapy" bo normalne
ludzie olewaj. Jest sobie taki ma硑 zakr阾 przed rondem przed
Pruszkowem. Nie jest szczeg髄nie trudny, wystarczy jecha zgodnie z
ograniczeniem.

Niestety ludzie tam p阣zili jak g硊pi i przy byle deszczu ludzie
ko馽zyli tam na drzewach. Wi阠 na wszelki wypadek postawiono limit 20..

I efektem takiego oznakowania jest olewanie takich znakow... W PL nie
mozna takich miejsc oznakowac "normalnie", czyli np. z jakas tabliczka
pod "dotyczy tylko podczas deszczu"? ;)
Slowacy , Niemcy,... jakos potrafia...

WS

Data: 2010-09-08 12:30:49
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 08.09.2010 12:27, WS pisze:

Niestety ludzie tam p阣zili jak g硊pi i przy byle deszczu ludzie
ko馽zyli tam na drzewach. Wi阠 na wszelki wypadek postawiono limit 20.

I efektem takiego oznakowania jest olewanie takich znakow... W PL nie

Tutaj w砤禼iwie jest problem jajka i kury ;-)

mozna takich miejsc oznakowac "normalnie", czyli np. z jakas tabliczka
pod "dotyczy tylko podczas deszczu"? ;)
Slowacy , Niemcy,... jakos potrafia...

U nas panuje analfabetyzm - na napis "w celu otworzenia drzwi prosz
nacisn辨 przycisk" pewien niedosz硑 pasa縠r tramwaju si gapi, gapi...
i tramwaj odjecha. Niedosz硑 pasa縠r zacz背 si awanturowa ;)

Data: 2010-09-08 12:33:12
Autor: LEPEK
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-08 12:12, Andrzej Lawa pisze:
[...]

I to jest w艂a艣nie u nas samonakr臋caj膮cy si臋 mechanizm absurdu.
Mo偶na by postawi膰 40, ale wszyscy zapieprzaj膮 70, wi臋c postawi膮 20, to niekt贸rzy zwolni膮 do 50.

Zamiast 艂upi膰 za przekraczanie rozs膮dnego ograniczenia, to stawiaj膮 absurdalne, a stra偶 miejska potem twierdzi, 偶e "my jeste艣my od egzekwowania przepis贸w, nie od ich stanowienia".

Podobnie ze stawianiem tablic "obszar zabudowany" - w takiej Austrii stoi praktycznie r贸wno z pierwsz膮 cha艂up膮, a u nas musi si臋 wiocha zaczyna膰 dwa zakr臋ty wcze艣niej, "bo zanim ludzie zwolni膮...". A stra偶 miejska...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-09-08 12:38:33
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 12:33, LEPEK pisze:

[...]

No to mo偶e tak: wi臋cej fotoradar贸w i weryfikacja ogranicze艅. I tyle.

Data: 2010-09-08 10:20:44
Autor: J.F.
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
U偶ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
...bo inaczej jak gro藕b膮 tego narodu si臋 chyba nie da wychowa膰...

Ten narod juz dobrze wychowany - np slupki od tych FR ciagle stoja :-)

[...]

Ale co cie tak zbulwersowalo - przejechany kot czy trabienie ?

J.

Data: 2010-09-08 12:54:16
Autor: J.F.
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
U偶ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
W dniu 08.09.2010 10:20, J.F. pisze:
Ale co cie tak zbulwersowalo - przejechany kot czy trabienie ?
Wszystko.

Znaczy sie z powodu jakiegos bezpanskiego kota, ktory nie umie sie zachowac na ulicy mamy teraz wszyscy sie wlec zgodnie z przepisami ? :-P

A schabowego kiedy ostatnio jadles i jakie masz buty ? :-)

J.

Data: 2010-09-09 09:47:38
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 12:54, J.F. pisze:
[...]

A sk膮d wiesz, 偶e bezpa艅skiego?

zachowac na ulicy mamy teraz wszyscy sie wlec zgodnie z przepisami ? :-P

Zachowa膰 si臋 nie potrafi膮 ci p臋dz膮cy na 艣lepo debile w samochodach.

A schabowego kiedy ostatnio jadles

Jakie艣 15 lat temu. Nie by艂 to schabowy z przejechanego kota.

i jakie masz buty ? :-)

Bardzo porz膮dne, ju偶 prawie 10-letnie i nadal ca艂e.

Data: 2010-09-09 23:18:47
Autor: J.F.
fotoradar體 jest ZA MA
On Thu, 09 Sep 2010 09:47:38 +0200,  Andrzej Lawa wrote:
W dniu 08.09.2010 12:54, J.F. pisze:
Ale co cie tak zbulwersowalo - przejechany kot czy trabienie ?
Wszystko.
Znaczy sie z powodu jakiegos bezpanskiego kota, ktory nie umie sie
A sk眃 wiesz, 縠 bezpa駍kiego?

Bo panski powinien byc wyprowadzany na smyczy, zeby nie wskakiwal pod
samochody.

zachowac na ulicy mamy teraz wszyscy sie wlec zgodnie z przepisami ? :-P
Zachowa si nie potrafi ci p阣z眂y na 秎epo debile w samochodach.

A schabowego kiedy ostatnio jadles
Jakie 15 lat temu. Nie by to schabowy z przejechanego kota.

Wegetarianin ? to cie troche usprawiedliwia.

i jakie masz buty ? :-)
Bardzo porz眃ne, ju prawie 10-letnie i nadal ca砮.

Ze skory jakiegos porzadnego zwierzaka znaczy sie. Celowo zabitego.
Ale widac swinia czy krowa to gorsze zwierzaki niz kot.

J.

Data: 2010-09-12 12:47:56
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar體 jest ZA MA
J.F. pisze:

Znaczy sie z powodu jakiegos bezpanskiego kota, ktory nie umie sie
A sk眃 wiesz, 縠 bezpa駍kiego?

Bo panski powinien byc wyprowadzany na smyczy, zeby nie wskakiwal pod
samochody.

Kot na smyczy? Ty jeste chory psychicznie czy tylko udajesz?

[...]

Po prostu nie lubi mi阺a.

i jakie masz buty ? :-)
Bardzo porz眃ne, ju prawie 10-letnie i nadal ca砮.

Ze skory jakiegos porzadnego zwierzaka znaczy sie. Celowo zabitego.
Ale widac swinia czy krowa to gorsze zwierzaki niz kot.

To mo縠 tak: skoro dla ciebie to to samo, to chc zobaczy, jak zjadasz
przejechanego kota.

Data: 2010-09-12 17:07:09
Autor: J.F.
fotoradar體 jest ZA MA
On Sun, 12 Sep 2010 12:47:56 +0200,  Andrzej Lawa wrote:
J.F. pisze:
[...]

W Anglii widac nie byles :-)

No ale jak wyprowadzasz kota bez smyczy, to sie chyba liczysz z tym ze
go kiedys przejada ? Albo ze przyjdzie wyplacic duze odszkodowanie,
jak kierowca kota ominie, ale w co innego przywali .

A schabowego kiedy ostatnio jadles
Jakie 15 lat temu. Nie by to schabowy z przejechanego kota.
Wegetarianin ? to cie troche usprawiedliwia.
Po prostu nie lubi mi阺a.

Ok, wolno ci. Ja tylko nie rozumiem tej dziwnej moralnosci - przejechac kota -
wielka zbrodnia. Zabic psa i zjesc - tez. A krowe czy swinie jak najbardziej mozna.

A o zabicie komara nikt nie ma pretensji :-)

J.

Data: 2010-09-12 21:07:47
Autor: Cavallino
fotoradar體 jest ZA MA
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:4uqp86loc47ei37js8n5o0dmp9pqjjsusr4ax.com...
J.F. pisze:
[...]

Do Poznania wystarczy przyjecha, nie trzeba do Anglii.

Data: 2010-09-16 13:50:46
Autor: Sebastian Kaliszewski
fotoradar體 jest ZA MA
J.F. wrote:
Ja tylko nie rozumiem tej dziwnej moralnosci - przejechac kota -
wielka zbrodnia. Zabic psa i zjesc - tez. A krowe czy swinie jak najbardziej mozna.

Jak zabijasz dla jedzenia to zabijasz dla jedzenia. Czy zatem proponujesz, 縠 sobie p骿舵 i wyr縩辨 ca硑 kurnik dla zabawy (a potem padlin wywali)?

\SK

Data: 2010-09-16 14:37:43
Autor: krzysiek82
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-16 13:50, Sebastian Kaliszewski pisze:
Jak zabijasz dla jedzenia to zabijasz dla jedzenia. Czy zatem
proponujesz, 縠 sobie p骿舵 i wyr縩辨 ca硑 kurnik dla zabawy (a potem
padlin wywali)?

\SK

uuu jak ju zaczynasz tak pisa to widz, 縠 dyskusja z tob jest pozbawiona sensu.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-08 13:56:47
Autor: SW3
fotoradar體 jest ZA MA
Fotoradary powinny by przy ka縟ej drodze, najlepiej co kilkaset metr體. A  jeszcze lepiej pomiar 秗edniej pr阣ko禼i na d硊縮zych odcinkach. Mo縠  wtedy wreszcie wi阫szo舵 kierowc體 by si zbuntowa砤 i wymog砤 ustawienie  rozs眃nych ogranicze.

--
SW3
-- --

Data: 2010-09-08 14:02:00
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Andrzej Lawa pisze:
...bo inaczej jak gro藕b膮 tego narodu si臋 chyba nie da wychowa膰...

Taniej wyjdzie narozkladac zdechlych kotow i posadzic przymusowo za kierownice takich kierowcow jak AL.

Albo na odwrot: koty za kierownice...

KJ

Data: 2010-09-09 09:44:06
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 08.09.2010 14:02, KJ Si艂a S艂贸w pisze:
Andrzej Lawa pisze:
...bo inaczej jak gro藕b膮 tego narodu si臋 chyba nie da wychowa膰...

Taniej wyjdzie narozkladac zdechlych kotow i posadzic przymusowo za
kierownice takich kierowcow jak AL.

To, 偶e jeste艣 debilem, anonimku, to ju偶 dawno udowodni艂e艣.

Nie musisz ju偶 tego robi膰.

PS: czekam na twoje prawdziwe dane - i zdaje si臋 koniecznie chcia艂e艣
mnie odwiedzi膰, chujku.

Data: 2010-09-12 20:46:25
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Andrzej Lawa pisze:

PS: czekam na twoje prawdziwe dane

Bardzo dobrze ze czekasz.
Dostaniesz.

Osobiscie.

KJ

Data: 2010-09-08 21:37:20
Autor: Jotte
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W wiadomo艣ci news:4c872cc8$1news.home.net.pl Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:

[...]
Same radary na skurwieli wiele nie poradz膮. R贸wnocze艣nie kary powinny by膰 drako艅skie.
Ale nie kwotowo. S膮 kraje (np. Skandynawia) gdzie mandat, grzywna jest zale偶na od osi膮ganych dochod贸w (sprawdzane w urz臋dzie podatkowym). Dla przeci臋tniaka 5k z艂 to mo偶e by膰 powa偶na dolegliwo艣膰, dla bogatego - pryszcz. Dlatego dla takiego za to samo 50k.

[...]
A na takich kmiot贸w to po prostu albo si臋 nie zwraca uwagi albo zwalnia.

Ufff... Jeszcze troch臋 a chyba poszukam na czarnym rynku dzia艂ka
automatycznego ;-/
Polecam AN GAU 8 Avenger, a je艣li masz nieco za ma艂e auto, to M61 Vulcan.
Sam sie rozgl膮dam...

--
Jotte

Data: 2010-09-08 21:42:19
Autor: kogutek
fotoradar贸w jest ZA MA�O

Za p蟪 roku, rok, mo縠 p蟪tora w潮cz w ko馽u Skynet. Doczekasz si. Wa縩e 縠by
do縴c tego momentu. Pojedzie sobie miastowy po kartofle na wie. Wyjd go po
1000 z kilo, to jak b阣zie wolno jecha 70 to on 60 b阣zie jecha. Mnie te
wkurzaj miszczowie kierownicy. Wyluzowa砮m. Te tak zr骲. --

Data: 2010-09-09 00:24:23
Autor: ToMasz
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Andrzej Lawa pisze:
(...)
Ufff... Jeszcze troch臋 a chyba poszukam na czarnym rynku dzia艂ka
automatycznego ;-/

B臋dzie lepiej. Nie dlatego ze nar贸d zm膮drzeje, tylko kamer b臋dzie wiecej.

ToMasz

Data: 2010-09-09 11:35:49
Autor: krzysiek82
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-09 00:24, ToMasz pisze:
B臋dzie lepiej. Nie dlatego ze nar贸d zm膮drzeje, tylko kamer b臋dzie wiecej.

Jak to kto艣 powiedzia艂 kiedy艣. Kr贸tko psiarni臋 za mordy trzeba trzyma膰 jak nie umie z wolno艣ci sama korzysta膰.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-09 11:33:16
Autor: krzysiek82
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-08 08:27, Andrzej Lawa pisze:
A mimo to jaka艣 skuwrwia艂a menda trafi艂a kota.

niestety non stop trafiam na swojej drodze na przejechane zwierz臋ta, wczoraj naliczy艂em 3 koty w tym dwa jeszcze 偶y艂y, zabra艂em ze sob膮, ale 偶ona podj臋艂a decyzj臋 o u艣pieniu bo nie da艂o si臋 ich uratowa膰.
Jak w taki wypadku mo偶na mie膰 szacunek do innych ludzi? Czym taki zwierzak zawini艂? Jakby baran jeden z drugim jecha艂 w tym miejscu przepisowe 50km/h to by w ka偶dej chwili si臋 zatrzyma艂, a nawet gdyby si臋 nie zatrzyma艂 w por臋, to przecie偶 obowi膮zkiem jest udzielenie pomocy zwierzakowi a nie zostawienie go na pastw臋 losu.

A jak zwolni艂em i zacz膮艂em nieszcz臋sne zw艂oki omija膰 - i przy okazji
sprawdzi膰, czy mo偶e jednak nie zw艂oki i da si臋 uratowa膰 - jaka艣 t艂usta
kurwa zacz臋艂a na mnie tr膮bi膰...

znam ten b贸l, ja wtedy staje zajmuj膮c dwa pasy (chyba 偶e zwierze jest prawie na poboczu) zabieram zwierzaka do auta i p臋dem do domu aby sprawdzi膰 czy da si臋 go uratowa膰.

[...]

Niestety od d艂u偶szego czasu propaguje zmian臋 podej艣cia do zachowania na drodze, ale jak zapewne widzia艂e艣 jestem za to krytykowany.

[...]

to s膮 w艂a艣nie przyk艂ady tego, 偶e obywatele w tym kraju to w wi臋kszo艣ci debile, dlatego te偶 nigdy nie napisz臋 polak z wielkiej litery.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-09 09:35:12
Autor: masti
fotoradar體 jest ZA MA
Dnia pi臋knego Thu, 09 Sep 2010 11:33:16 +0200, osobnik zwany krzysiek82
wystuka艂:

W dniu 2010-09-08 08:27, Andrzej Lawa pisze:
A mimo to jaka艣 skuwrwia艂a menda trafi艂a kota.

niestety non stop trafiam na swojej drodze na przejechane zwierz臋ta,
wczoraj naliczy艂em 3 koty w tym dwa jeszcze 偶y艂y,

LOL, ty to widz臋 masz wi臋cej przypadk贸w ni偶 ca艂a reszta grupy razem

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-09-09 11:44:10
Autor: krzysiek82
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
W dniu 2010-09-09 11:35, masti pisze:
LOL, ty to widz臋 masz wi臋cej przypadk贸w ni偶 ca艂a reszta grupy razem

kot贸w jest najwi臋cej bo si臋 chuje nie boj膮, 偶e delikatny zwierzak uszkodzi im auto, psy rzadziej ale te偶 si臋 trafiaj膮. Ka偶demu komu uda si臋 przejecha膰 przez polsk臋 od morza po g贸ry bez znalezienia chocia偶by jednego martwego stworzenia gratuluj臋. Ja jako艣 nigdy nie trafi艂em, 偶adnego kota bo zawsze udawa艂o mi si臋 zwolni膰, omin膮膰. Dlatego nie jestem w stanie zrozumiem tej polskiej gnojowni.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-09 02:52:29
Autor: WS
fotoradar體 jest ZA MA
On 9 Wrz, 11:44, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:

kot體 jest najwi阠ej bo si chuje nie boj, 縠 delikatny zwierzak
uszkodzi im auto,

najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

WS

PS. raz mialem przypadek, ze kot przebiegajac droge wbiegl pod moj
samochod juz za przednimi kolami - jak to zrobil nie wiem, ale w
lusterku widzialem, ze pobiegl dalej, nic nie sluszalem, wiec raczej
go nie trafilo...

Data: 2010-09-09 12:04:35
Autor: krzysiek82
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-09 11:52, WS pisze:
najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

nie s durne, gdyby jecha zgodnie z przepisami zawsze mo縩a si zatrzyma. Cz硂wiek ma m髗g 縠by z niego korzysta.

[...]

M骻 by w szoku, sam widzia砮m jak auto jednym ko砮m przejecha硂 po kocie a ten pobieg dalej. Zapewne pobieg kawa砮k i potem umar.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-09 03:22:09
Autor: WS
fotoradar體 jest ZA MA
On 9 Wrz, 12:04, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:

nie s durne, gdyby jecha zgodnie z przepisami zawsze mo縩a si
zatrzyma.

przeciez jak wyskoczy tuz przed maska (tak jak w moim wypadku) to
nawet czlowiek hamulaca nie zdazy nasisnac... niezaleznie od predkosci
z jaka jedzie

Brak kar za spowodowanie zgonu zwierz阠ia powoduje,
w砤秐ie takie efekty. Czy cz硂wiek, pies lub kot nie powinno to mie
najmniejszego znaczenia. Konsekwencje musz by.

Kara grozi, ale w wypadku "wtargniecia" winny wypadku jest czlowiek/
zwierze... jesli zwierze odpowiada ich opiekun/wlasciciel...

Jeszcze nie widzialem, zeby ktos celowo wjechal w zwierze (zawsze
hamowanie, omijanie...), a jezdze juz dluuuuugo...
nawet jak komus nie szkoda zwierzaka, to szkoda samochodu - taki kot
przy ~50km/h polamie np. zderzak...

WS

Data: 2010-09-09 12:42:13
Autor: krzysiek82
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-09 12:22, WS pisze:
przeciez jak wyskoczy tuz przed maska (tak jak w moim wypadku) to
nawet czlowiek hamulaca nie zdazy nasisnac... niezaleznie od predkosci
z jaka jedzie

dlatego ka縟y przypadek trzeba rozpatrywa indywidualnie.

nawet jak komus nie szkoda zwierzaka, to szkoda samochodu - taki kot
przy ~50km/h polamie np. zderzak...

nie wiem mo縠 jestem dziwny ale bardziej bym si kociakiem przejmowa ni zderzakiem czy tam nawet ca硑m autem.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-09 20:26:54
Autor: Robert R阣ziak
fotoradar體 jest ZA MA
On Thu, 09 Sep 2010 12:42:13 +0200, krzysiek82 <other@cars.pl>
wrote:

nie wiem mo縠 jestem dziwny ale bardziej bym si kociakiem przejmowa ni zderzakiem czy tam nawet ca硑m autem.

 Dop髃i w ten spos骲 nie uklepiesz kt髍ego z pasa縠r體 lub kogo
 postronnego.

 r.
robert r阣ziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-09-12 14:55:17
Autor: WS
fotoradar體 jest ZA MA
On 9 Wrz, 12:42, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:

dlatego ka縟y przypadek trzeba rozpatrywa indywidualnie.

Wlosi juz nawet wystawili pierwszy mandat...

http://wiadomosci.onet.pl/2218283,12,wlochy_mandat_za_nieudzielenie_pomocy_rannemu_psu,item.html

WS

Data: 2010-09-09 20:26:48
Autor: Robert R阣ziak
fotoradar體 jest ZA MA
On Thu, 09 Sep 2010 12:04:35 +0200, krzysiek82 <other@cars.pl>
wrote:

nie s durne,

 S. Mam cztery, to wiem 縠 s (nie za m眃ro舵 je kochamy :)).
 Kot, niestety, potrafi si niemal do ko馽a czai w krzakach, by
 wystrzeli przed samym autem.

Data: 2010-09-10 10:13:55
Autor: SW3
[OT] Re: fotoradar體 jest ZA MA
Dnia 09-09-2010 o 22:26:48 Robert R阣ziak <rekin@gm.wkurw.org> napisa(a):

Kot, niestety, potrafi si niemal do ko馽a czai w krzakach, by
 wystrzeli przed samym autem.

W mojej okolicy s jakie m眃rzejsze koty :) Psy owszem - lubi  obszczekiwa samochody.

--
SW3
-- --

Data: 2010-09-10 10:17:03
Autor: krzysiek82
[OT] Re: fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-10 10:13, SW3 pisze:
W mojej okolicy s jakie m眃rzejsze koty :)

dok砤dnie :)

Psy owszem - lubi

dlatego jak jad poje糳zi na rowerze to zak砤dam kalosze, 縠by mi psy n骻 nie poodgryza硑 :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-10 15:18:59
Autor: MadMan
[OT] Re: fotoradar體 jest ZA MA
Dnia Fri, 10 Sep 2010 10:17:03 +0200, krzysiek82 napisa(a):

dlatego jak jad poje糳zi na rowerze to zak砤dam kalosze, 縠by mi psy n骻 nie poodgryza硑 :)

Zawsze mo縠sz jecha szybciej :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-10 10:12:14
Autor: .Peeter
fotoradar體 jest ZA MA
"krzysiek82" wrote:
nie s durne, gdyby jecha zgodnie z przepisami zawsze mo縩a si zatrzyma. Cz硂wiek ma m髗g 縠by z niego korzysta.

A jak to nie ja trafi砮m psa, a pies trafi mnie? Jecha砮m sobie jakie
40km/h, k眛em oka zauwa縴砮m 縠 co wbiega i us硑sza砮m pukni阠ie
w auto na wysoko禼i s硊pka B. Za szybko jecha砮m, czy za wolno? :>

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-09-10 10:20:07
Autor: krzysiek82
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-10 10:12, .Peeter pisze:
A jak to nie ja trafi砮m psa, a pies trafi mnie? Jecha砮m sobie jakie
40km/h, k眛em oka zauwa縴砮m 縠 co wbiega i us硑sza砮m pukni阠ie
w auto na wysoko禼i s硊pka B. Za szybko jecha砮m, czy za wolno? :>

pies 縴je?  zawioz砮 go do weterynarza? M骿 pies te kiedy zaatakowa auto jak lecia w moj stron a ja akurat otworzy砮m drzwi i wy砤dowa z takim impetem, 縠 odpad砤 listwa na drzwiach. Mo縩a to chyba por體na do uderzenia przy 40km/h bo m骿 pies jest spory i ca砶iem szybko biega.
Po tym uderzeniu by przez chwile otumaniony ca砮 szcz甓cie nic mu si nie sta硂. A drzwi no trudno si m體i :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-12 12:24:31
Autor: arek.pp
fotoradar體 jest ZA MA
On 10 Wrz, 10:20, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:

pies 縴je? 爖awioz砮 go do weterynarza?
krzysiek82

...oraz analizuj眂 inne twoje wpisy twierdz, 縠 dzia砤sz min. 25 lat
za p蠹no....
Jeste taki "G體niarz ormowiec"...

Data: 2010-09-09 12:08:17
Autor: krzysiek82
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-09 11:52, WS pisze:
najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

wyobra sobie, 縠 kot nie widzi zagro縠nia, poniewa on nie wiem, 縠 obiekt si zbli縜. Brak kar za spowodowanie zgonu zwierz阠ia powoduje, w砤秐ie takie efekty. Czy cz硂wiek, pies lub kot nie powinno to mie najmniejszego znaczenia. Konsekwencje musz by.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-12 13:05:31
Autor: Andrzej Lawa
fotoradar體 jest ZA MA
WS pisze:
On 9 Wrz, 11:44, krzysiek82 <ot...@cars.pl> wrote:

kot體 jest najwi阠ej bo si chuje nie boj, 縠 delikatny zwierzak
uszkodzi im auto,

najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

Durni to s kierowcy, co musz p阣zi ile fabryka da砤.

Tak wi阠 nawet si ucieszy砮m, jak ch硂paki z mobilnym radarem normy
wyrabiali i kilku szybkich przydybali :)

W sumie wychodzi na to, 縠 jedyne rozwi眤anie to strach, 縠 na ka縟ym
kroku mo縠 kto "dopa舵"... Przywr骳i Spo砮cznych Inspektor體 Ruchu
Drogowego! ;->

[...]

Co zmy秎asz. W jaki spos骲 stwierdzi砮, 縠 wbieg pod za przednimi
ko砤mi - a nie przebieg za samochodem?

Data: 2010-09-12 10:59:35
Autor: WS
fotoradar體 jest ZA MA
On 12 Wrz, 13:05, Andrzej Lawa
Co zmy秎asz. W jaki spos骲 stwierdzi砮, 縠 wbieg pod za przednimi
ko砤mi - a nie przebieg za samochodem?

bo zbyt wolno jechalem ;)

WS

PS. moj brat mial podobny przypadek, tylko z sarna, ktora juz nie
zmiescila sie pod samochodem ;) i przywalila mu z boku...

Data: 2010-09-09 11:55:56
Autor: Przemys砤w Bernat
fotoradar體 jest ZA MA
Dnia Thu, 9 Sep 2010 09:35:12 +0000 (UTC), masti napisa(a):

LOL, ty to widz masz wi阠ej przypadk體 ni ca砤 reszta grupy razem

Jak nic kolega Motyli駍kiego. Ciekawe, kiedy p骿dzie z tymi problemami do
komendanta drog體ki we W硂c砤wku?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-09-10 16:38:38
Autor: ALGI
fotoradar體 jest ZA MA
Dnia Thu, 9 Sep 2010 09:35:12 +0000 (UTC), masti napisa(a):

niestety non stop trafiam na swojej drodze na przejechane zwierz阾a,
wczoraj naliczy砮m 3 koty w tym dwa jeszcze 縴硑,

LOL, ty to widz masz wi阠ej przypadk體 ni ca砤 reszta grupy razem

Nie wiem co si dzieje ale w tym tygodniu te sporo (6-7)  rozjechanych
zwierz眛 widzia砮m, wczoraj 2 szt. A codziennie je縟z t sam tras....

fotoradar贸w jest ZA MA艁O