fotoradar贸w jest ZA MA艁O

Data: 2010-09-08 09:16:42
Autor: bratPit
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
...bo inaczej jak gro藕b膮 tego narodu si臋 chyba nie da wychowa膰...

Dziurawa, osiedlowa uliczka. Ograniczenie do 40km/h.

Wertepy takie, 偶e nawet bior膮c pod uwag臋 w艂asne zawieszenie nie powinno
si臋 szybciej jecha膰.

o tu trafi艂e艣 w sedno, zastanawiam si臋 dlaczego FR nie stawiaj膮 na uliczkach osiedlowych, u mnie to samo, ograniczenie do 40km/h a standardowa pr臋dko艣膰 'przelotowa' to 70 i wi臋cej km/h, ruch jest do艣膰 du偶y, i taki FR rzeczywi艣cie i realnie wp艂ywa艂by na popraw臋 bezpiecze艅stwa,

brat

Data: 2010-09-08 09:38:53
Autor: P.H.
fotoradar贸w jest ZA MA艁O

U偶ytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i67d8t$1k8$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo tylko niekt贸rzy jada 70/40 (czyli przekraczaj膮 o 30) a na gierk贸wce itp wi臋kszo艣膰 (poza totalnymi pizdami) 120/70 (przekraczaj膮 o 50)

Data: 2010-09-08 10:23:10
Autor: J.F.
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
[...]

Na przekroczeniu o 29 za malo sie zarabia :-)
Ale jesli wszyscy tam jada 70 ... to czemu ograniczenie do 40 ?

Poza tym nie narzekaj - w tym tygodniu akcja "Szkola".

J.

Data: 2010-09-08 11:07:09
Autor: MarcinJM
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-08 10:23, J.F. pisze:
U縴tkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisa w wiadomo禼i
o tu trafi砮 w sedno, zastanawiam si dlaczego FR nie stawiaj na
uliczkach osiedlowych, u mnie to samo, ograniczenie do 40km/h a
standardowa pr阣ko舵 'przelotowa' to 70 i wi阠ej km/h, ruch jest do舵
du縴, i taki FR rzeczywi禼ie i realnie wp硑wa砨y na popraw
bezpiecze駍twa,

Na przekroczeniu o 29 za malo sie zarabia :-)
Ale jesli wszyscy tam jada 70 ... to czemu ograniczenie do 40 ?

Przykladowy zakret z ograniczeniem (40) przejezdzam "z palcem w dupie" 90.
Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?
Wiadomo.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-09-08 10:57:36
Autor: Samotnik
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Dnia 08.09.2010 MarcinJM <marcin@inetia.pl> napisa/a:
[...]

Ale widzisz r罂nic mi阣zy przyk砤dowym zakr阾em, a osiedlow uliczk z
dzie鎚i, staruszkami, lud糾i pr骲uj眂ymi si w潮czy do ruchu w w眘k,
zastawion samochodami ulic z r體nie w眘kiego, zastawionego samochodami
podw髍ka itd itp?
--
Samotnik Bi縰teria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-09-08 04:10:46
Autor: Matt
fotoradar體 jest ZA MA
On 8 Wrz, 12:57, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
> [...]

dzie鎚i, staruszkami, lud糾i pr骲uj眂ymi si w潮czy do ruchu w w眘k,
zastawion samochodami ulic z r體nie w眘kiego, zastawionego samochodami

Tylko, 縠 takie ograniczenie jest cz阺to ustawione w砤秐ie 縠by kto z
tej uliczki za zakr阾em m骻 bezpiecznie skr阠i w g丑wn, 縠by da硂
si przej舵 przez przej禼ie za takim zakr阾em itp. No ale skoro przez
zakr阾 da si przejecha 90 "z palcem w dupie" to znaczy, 縠
ograniczenie bez sensu...

--
Regards
Matt

Data: 2010-09-08 12:25:39
Autor: Samotnik
fotoradar贸w jest ZA MA艁O
Dnia 08.09.2010 Matt <mateusz.wojcik@gmail.com> napisa/a:
> [...]

si przej舵 przez przej禼ie za takim zakr阾em itp. No ale skoro przez
zakr阾 da si przejecha 90 "z palcem w dupie" to znaczy, 縠

Dok砤dnie, sam mieszkam przy takiej ulicy, gdzie jest znak 'strefa 40',
chocia da si jecha setk. Ale to w砤snie dlatego, 縠 s
zakr阾y i nie da si normalnie wyjecha z bramy, kiedy kto tak testuje
mo縧iwo禼i samochodu...
--
Samotnik Bi縰teria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-09-08 14:38:57
Autor: Piotr Jurczak
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-08 11:07, MarcinJM pisze:
[...]

Jed sobie dalej z tymi palcem, a mo縠 nawet z ca潮 r阫 bo g硂w ju tam masz. Jest wiele takich zakr阾體 za kt髍ymi stoj krzy縠, bo tacy mistrzowie przelecieli dwa razy, a za trzecim trzeba ich by硂 zbiera zeskrobywa.
PJ

Data: 2010-09-08 23:11:46
Autor: J.F.
fotoradar體 jest ZA MA
On Wed, 08 Sep 2010 14:38:57 +0200,  Piotr Jurczak wrote:
[...]

Niby tak. Ale z drugiej strony jak czlowiek przejechal jakis zakret
setki czy tysiace razy i nawet go nie zarzucilo, to sie dziwnym
wzrokiem patrzy na te krzyze ..

J.

Data: 2010-09-09 09:34:52
Autor: Piotr Jurczak
fotoradar體 jest ZA MA
W dniu 2010-09-08 23:11, J.F. pisze:
[...]

Mo縠 ten cz硂wiek kt髍y si dziwi ma po prostu szcz甓cie i nie chodzi tu o zarzucanie (motocyklista przejedzie jeszcze szybciej), tylko nie wida sytuacji za zakr阾em. Jak sam napisa mia ograniczon widoczno舵 bo nie widzia policji za zakr阾em. Ograniczenie jest po 縠by mie czas na reakcj gdy kto wyjedzie z bramy lub z drogi podporz眃kowanej ( ty go nie widzisz i on ciebie te). Te jestem przeciw ograniczeniom w bezsensownych miejscach, ale prawie 100% przypadk體 kt髍e widzia砮m to pozosta硂禼i po robotach drogowych, kt髍e ju dawno si sko馽zy硑 a ograniczenia pozosta硑. U mnie w ma砮j miejscowo禼i pod Warszaw jest ograniczenie do 40 i jest to rozs眃ne, niestety teraz wyremontowano drog i ju s tacy kt髍ych i powy縠j 100 nie zarzuca, a droga jest w眘ka i kr阾a, du縪 wyjazd體 z posesji i fragmentaryczny chodnik, wi阠 t 40 popiera wi阫szo舵 mieszka馽體 i si dostosowuje. Dodatkowym zabezpieczenie by fatalny stan nawierzchni ale teraz jest r體niutki asfalt i jest coraz wi阠ej mistrz體 co z palcem w d* i 硂kciem za oknem tn jak przecinakiem. Mieli秏y ju kilka wypadk體 (秏iertelne te), ale dopiero teraz si zacznie.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-14 12:57:04
Autor: Lew2
fotoradar體 jest ZA MA
On 8 Wrz, 11:07, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
> [...]

Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?

Za zakr阾em jest wyjazd z podporz眃kowanej, Ty jeste na g丑wnej.
Facet wyje縟縜 z podporz眃kowanej bo nie m骻 Ci widzie, bo nie
widzi dalej niz do zakr阾u, a Ty tr眀isz na niego, bo przecie jeste
na g丑wnej a on bezczelnie zmusi Ci do hamowania!

Data: 2010-09-19 14:24:39
Autor: Adam P砤szczyca
fotoradar體 jest ZA MA
Dnia Tue, 14 Sep 2010 12:57:04 -0700 (PDT), Lew2 napisa(a):

[...]

Typowy przyk砤d pudrowania syfa. Zamiast stawia znak nale縴 dobudowa pas
rozruchowy. No ale dobudowanie pasa to wydatek, a postawienie znaku i
fotoradaru to zysk. A to, 縠 przez idiotyczny zakaz ludzie musz straci
sw骿 czas, to ju takich dupk體 jak Ty nie interesuje.

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688

fotoradar贸w jest ZA MA艁O