fotoradarowe pytanko

Data: 2011-09-13 10:36:25
Autor: masti
fotoradarowe pytanko
Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 03:30:31 -0700 osobnik zwany grzech
wystukał:

Może ktoś się orientuje jak działają, albo powinny działać fotopstryczki
na skrzyżowaniach? Jechałem sobie ostatnio za innym autkiem - czyli
prędkość identyczna - ok.80km/h. Jak byłem jakies 4-5 m przed pasami
zaświeciło się pomarańczowe i błysnęło mi po oczach. Wygląda na to, że
uaktywnia się na pomarańczowe a nie powinien aby na czerwone?

te na czerwone to powinny stać za skrzyzowaniem.
Czytałem gdzieś, że zrobili dwa. jeden strzela jak wjeżdżasz, drugi już na skrzyżowaniu, żeby uniknć dyskusji, że stałeś na skrzyżowaniu jak trafiło Cię czerwone.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-13 19:10:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
fotoradarowe pytanko

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:j4nbn9$qlp$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie dwa fotoradary tylko jeden fotoradar i dwa zdjęcia jedno po drugim.
Poza tym wjazd na skrzyżowanie na żółtym jest generalnie zabroniony.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-14 07:43:59
Autor: masti
fotoradarowe pytanko
Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 19:10:42 +0200 osobnik zwany Kuba \(aka
cita\) wystukał:

[...]

może też być

Poza tym wjazd na skrzyżowanie na żółtym jest generalnie zabroniony.

ale zatrzymanie wynikające z warunków ruchu już nie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

fotoradarowe pytanko