fotorady nie zarabiają

Data: 2014-10-21 13:42:14
Autor: masti
fotorady nie zarabiają

http://yro.slashdot.org/story/14/10/21/1322253/speed-cameras-in-chicago-earn-50m-less-than-expected

Zamiast prognozowanych wpływów w wysokości 90 mln $ może będzie 40 mln
$. A prognozowanego wzrostu bezpieczeństwa też nie można wykazać. jak
widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-21 16:03:45
Autor: Czesław Wiśniak
fotorady nie zarabiają

> jak widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

Data: 2014-10-21 08:59:18
Autor: kogutek444
fotorady nie zarabiają
W dniu wtorek, 21 października 2014 16:03:45 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> jak widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

A i tak kogoś złapią. Może dlatego że głupich wcale nie jest tak dużo. Są za to tak chujowo rozmieszczeni że są wszędzie.

Data: 2014-10-22 11:06:23
Autor: depros
fotorady nie zarabiają
W dniu 2014-10-21 16:03, Czesław Wiśniak pisze:

 > jak widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka
widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

Gdy: pada, jest ciemno, jesteś zmęczony wcale nie tak trudno;]

Data: 2014-10-22 11:42:41
Autor: Czesław Wiśniak
fotorady nie zarabiają
> [...]

widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

Gdy: pada, jest ciemno, jesteś zmęczony wcale nie tak trudno;]

No nie, wtedy nie zapierdalam. Jestem bardziej czujny :)

Data: 2014-10-22 11:49:26
Autor: Shrek
fotorady nie zarabiają
On 2014-10-22 11:42, Czesław Wiśniak wrote:
> [...]

Gdy: pada, jest ciemno, jesteś zmęczony wcale nie tak trudno;]

No nie, wtedy nie zapierdalam. Jestem bardziej czujny :)

Ja zauważyłem u siebie inna przypadłość - słucham janosika i gdzie indziej fotopstyczków się nie spodziewam, co usypia czujność. Ostatnio się nadziałem na jeden bo... po tym jak janosik krzyknął skręciłem zatankować. Jak wyjeżdzałem to po prostu zapomniałem. Ale nie widziałem, żeby błysnął, a jak wracałem to wyglądał na taki trochę... osmolony;) Więc pewnie nie przyłożyłem się do wykonania planu.

Shrek.

Data: 2014-10-22 20:15:25
Autor: J.F.
fotorady nie zarabiają
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał
> jak widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków
Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

Zlapac sie wcale nie tak trudno, szczegolnie ze nie zawsze jest tak z daleka widoczna.

Ale od czego nawigacja i yanosik :-)

J.

Data: 2014-10-22 21:58:16
Autor: Czesław Wiśniak
fotorady nie zarabiają
> [...]

Zlapac sie wcale nie tak trudno, szczegolnie ze nie zawsze jest tak z daleka widoczna.

Powiem szczerze, że informacje o zółtych puszkach w yanosiku z chęcią bym wyłączył ale się nie da.

Data: 2014-10-23 00:07:42
Autor: Dariusz K. Ładziak
fotorady nie zarabiają
Czesław Wiśniak pisze:

 > jak widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka
widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

I bardzo dobrze - bo te żółte puszki nie mają zarabiać, a ograniczać ryzyko do przypadków całkowitych idiotów - bo reszta w naprawdę newralgicznych punktach (pamiątka z Pamiątki...) zwolni.

Znaczy - fotoradary spełniają swoja funkcję.

--
Darek

Data: 2014-10-23 07:16:39
Autor: Shrek
fotorady nie zarabiają
On 2014-10-23 00:07, Dariusz K. Ładziak wrote:

[...]

Te inspekcji to nawet masz rację, te straszników to z zasadny raczej nie.

Shrek

Data: 2014-10-22 20:05:18
Autor: anacron
fotorady nie zarabiają
W dniu 21.10.2014 o 15:42, masti pisze:

[...]

A w przypadku SM w skali całego kraju wpływy to 240 mln. zł (Dziś w
Trójce mówili).

--
anacron

Data: 2014-10-22 20:20:44
Autor: J.F.
fotorady nie zarabiają
Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5447f1de$0$18075$65785112@news.neostrada.pl...
A w przypadku SM w skali całego kraju wpływy to 240 mln. zł (Dziś w
Trójce mówili).

Nie wiem na ile rzetelnie, bo swego czasu jedna gmina Kobylnica zgarnela 6 mln w rok.

Wroclaw zbiera cos 1 mln.

J.

Data: 2014-10-22 21:58:58
Autor: Czesław Wiśniak
[...]