fotorelacja, Rabka-Sanok

Data: 2009-06-24 04:17:27
Autor: Marek
fotorelacja, Rabka-Sanok
Mmmm... miło popatrzeć na "stare śmieci".
Czy na Radziejową da się wjechać? Od jednorazowych zmagań na mikrej
ścieżynce w jagodziskach wiele lat temu, zawsze omijałem szczyt
trawersem od południa. Ale teraz stoi tam wieża widokowa i pewnie
szlak jest już solidnie rozdeptany.
Podpisy męczą. Za dużo tam błędów wszelkiej maści. Od literówek po
merytoryczne.
Taka jakość nie przystoi, ale na własnej stronie chyba nie przystoi
szczególnie? ;)

Data: 2009-06-24 16:48:14
Autor: Matt
fotorelacja, Rabka-Sanok
Czy na Radziejową da się wjechać?

-nie wiem

Podpisy męczą. Za dużo tam błędów wszelkiej maści. Od literówek po
merytoryczne.
Taka jakość nie przystoi, ale na własnej stronie chyba nie przystoi
szczególnie? ;)

-- literówki - zgodzę się, 10h w pociągu i tak dalej, zgłasza się jako
usterki :) ale merytoryczne ? Oj drogi Panie ...

Data: 2009-06-25 11:06:32
Autor: Legut
fotorelacja, Rabka-Sanok
Marek pisze:
[...]

Od Przehyby bez większych problemów technicznych - tylko pary potrzeba.
Od strony przeł. Żłobki nie polecam ;).

pozdrawiam
Legut

fotorelacja, Rabka-Sanok