fototapeta

Data: 2012-03-21 18:57:00
Autor: ...:::fi$her:::...
fototapeta
cze¶æ!
s³uchajcie nigdy nie mia³em fototapety, a bardzo mi siê podobaj± i mam pytanko >
czy mo¿na j± od razu przykleiæ na raufaze która obecnie jest na ¶cianie? czy zerwaæ j± i prosto na ¶cianê?

--
....:::fi$her:::...

Data: 2012-03-21 20:33:34
Autor: Olo
fototapeta
W dniu 2012-03-21 18:57, ...:::fi$her:::... pisze:
cześć!
słuchajcie nigdy nie miałem fototapety, a bardzo mi się podobają i mam
pytanko >
czy można ją od razu przykleić na raufaze która obecnie jest na ścianie?
czy zerwać ją i prosto na ścianę?

Odkleić i na ścianę, najlepiej jeszcze aby była dobrze przygotowana tzn gładka i nie miała żadnych dziur, jak przykleisz na inną tapetę to wszystko Ci razem zlezie.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2012-03-22 05:53:30
Autor: Marek Dyjor
fototapeta
Olo wrote:
[...]

dokładnie, ponadto wyglądałaby ohydnie...

gładziutka wyszpachlowan na lusterko ściana.

fototapeta