fox float R

Data: 2009-12-06 16:35:49
Autor: mariuszmo
fox float R
czy to fakt, że tylnie foxy rocznik 99 trafiały się z jakimiś wadliwymi uszczelkami?
dalem dziś trochę popalić w terenie rowerkowi z takim foxem i nieco oleju puścił, oczywiscie nic ponad miarę dla tego typu roweru.
teraz pytanie czy dlatego, że jest nowy wyciekł nadmiar z jakichś uszczelek czy to może być problem uszczelek? Właciwie to gwarancja jest a polski serwis na poziomie więc problemów z ewentualną naprawą byc nie powinno.

Data: 2009-12-06 17:06:30
Autor: kml
fox float R

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hfgklu$1rb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zatem po co piszesz o tym na preclu, no może poza tym zeby się pochwalić, że masz foxa rocznik _99_ ? Weź skumuluj wszystkie swoje przemyslenia etc dotyczące nowego roweru w jeden post a nie raczysz nas każdą kwestią po kolei. Trochę się to nudne robi tym bardziej, że praktycznie wszystko o co pytasz było omawiane po wielokroć - z wyjątkiem jazdy po psach. Tutaj jesteś pionierem.

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-06 17:34:15
Autor: mariuszmo
fox float R
 rocznik 2007 oczywiscie :)

pisałem jeszcze coś innego i mi się pomieszało

Data: 2009-12-06 17:42:39
Autor: mariuszmo
fox float R

[...]

nie miałem wczesniej foxów więc pytałem czy mozliwe że nowy mógł puscić nieco oleju, chyba normalne, nienormalne to, że pomieszly mi się roczniki widać coraz gorzej ze mną

Trochę się to nudne robi tym bardziej, że praktycznie wszystko o co pytasz było omawiane po wielokroć - z wyjątkiem jazdy po psach. Tutaj jesteś pionierem.

biorąc pod uwagę, że to on wbiegł mi pod rower a nie ja go przejechałem to bardziej na miejscu było czy psu fajnie się biegło pod moją oponą
ale tu odsyłam na pl.soc.zdziczałe.burki aby poznać opinię psa

fox float R