frag sfx i fx uzywa ktos?

Data: 2009-12-05 13:29:47
Autor: gooral
frag sfx i fx uzywa ktos?
Witam.

Nie jestem jakims mega wymiatczem (nie pamietam ile poziomow trudnosci
dla halflife2 bylo dostepnych gralem na conajmniej srodkowym lub 3/4 i
mialem problemy na PC na poczatku w sumie to z garazy nie wyszlem ;))
na painkillerze (overdose? II na pc) tez powyzej sredniego wymiekalem
w sierocincu painkiller I byl dla mnie latwiejszy (chyba na 3/4
lajtowo przeszlem) (w starsze gry typu Q2 gralem na dosyc wysokich
poziomach, ale pozniej mialem kilka lat przerwy).
ps co ciekawe wydaje mi sie, ze q2 i hl przeszlem pierwszy raz z
klawiatury (ale z save'ami co 5 minut i na niskich trudnosciach) zanim
zaczalem uzywac myszy.
Ostatni raz (painkiller I/II i HL II) uzywalem myszy saiteka do max
bodaj 3200 DPI

Na PS3 na razie mam killzone2 (jeszcze nei gralem) ale w irl ciezko
dostac fraga a bede w pl niedlugo i nie wiem czy wydawac kase czy nie?
w sieci znalazlem wiele info o fx i sa skrajne od sprzetu dla frajerow
po cos co jest kiepsko wykonczone i trzeszczy w czasie uzywania..... o
sfx 0 sensownych informacji...

z racji przejscia TR UW jutro sprobuje KZ2 i bede wiedzial co i czym
jem a w miedzyczasie czekam na info.

Data: 2009-12-06 02:12:51
Autor: gooral
frag sfx i fx uzywa ktos?
wlasnie odpalilem killzone2 gra padem jest chyba bardziej upierdliwa
niz klawiatura.. ;P
Nie moge sie przestawic....

frag sfx i fx uzywa ktos?