fragment regulaminu sklepu

Data: 2016-09-06 09:21:10
Autor: kriters
fragment regulaminu sklepu
Witam. Czy takie zapisy są aby w porządku ?

1) Umowa kupna sprzedaży następuje w momencie złożenia zamówienia i staje się ona umową wiążącą.

czyli kliknąłem zamawiam i mamy umowę

2) Ceny mogą ulec zmianie w przypadku braku asortymentu i jego ponownego sprowadzenia.

ale cena wcale nie jest pewna !

3) Zamówione towary, których zapas chwilowo się wyczerpał, mogą być zastąpione równoważnymi.

czyli konkretny typ towaru też wcale nie jest pewny

więc zaproponowano mi towar podobny ale z mojego punktu widzenia kompletnie nieprzydatny

4) W przypadku gdy nie możemy zrealizować pełnego zamówienia zostanie wysłany towar dostępny aktualnie
z magazynu po wcześniejszym kontakcie mailowym handlowca z klientem.

no kontakt był, nie mamy pańskiego towaru i co nam pan zrobi?

Tak tylko sobie marudzę.

fragment regulaminu sklepu