fragment reportażu

Data: 2009-07-23 14:05:26
Autor: Szop
fragment reportażu
z http://wyborcza.pl/1,76842,5427827,Maska_w_strone_wiatru.html?as=6&ias=7&startsz=x

"To było na ruchliwej drodze M7, na wielkich i równych stepach między Kazaniem a Ufą. Jeśli tam zdarzy się podjazd, nie jest stromy, ale może mieć dwa-trzy kilometry i tak samo długa jest ciągła linia, na której nie wolno wyprzedzać. Wzdłuż niej na holu ciągnęły się dwa ciężarowe samochody. Koła ledwo się kręciły. Na pewno jechały wolniej niż stary człowiek idzie o kulach.

Razem z innymi samochodami wyprzedziłem ten konwój, a po przejechaniu kilkuset metrów zobaczyłem milicjanta z lornetką.

Jego kolega zatrzymywał wszystkich, którzy zrobili tak jak ja. Na poboczu stało kilkadziesiąt aut. Wszyscy bez protestu dawali w łapę po tysiąc rubli, bo w Rosji za wyprzedzanie na ciągłej linii można odebrać prawo jazdy na pół roku.

Zapłaciłem i odjechałem. Ale po kilkuset metrach zatrzymałem się. Konwój z zepsutą ciężarówką właśnie wtoczył się na wzniesienie. Szybko zawrócił, zjechał, znowu zawrócił i od początku, co chwila wyprzedzany przez inne samochody, rozpoczął mozolną wspinaczkę pod górkę. "

Data: 2009-07-23 17:31:23
Autor: pluton
fragment reportażu

zjechał, znowu zawrócił i od początku, co chwila wyprzedzany przez inne
samochody, rozpoczął mozolną wspinaczkę pod górkę. "

U nas (stosownie do postępu technologicznego) stosuje się do tego
fotoradary.

Ale mentalność ich i naszych prawodawców i policjantów nadal na
poziomie Kazachsko-Uralsko-Turkmeńsko-Dzikuskim:
obłupić obywatela za pomoca prawa.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-07-23 12:59:12
Autor: mw
fragment reportażu
On 23 Lip, 17:31, "pluton" <zielonad...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Oj chłopie, nie chciał byś żeby było jak u ruskich.

Data: 2009-07-24 12:46:16
Autor: pluton
fragment reportażu

Oj chłopie, nie chciał byś żeby było jak u ruskich.

Pewnie, ze bym nie chcial, ale co zrobic ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-07-24 16:06:47
Autor: mw
fragment reportażu
On Jul 24, 12:46 pm, "pluton" <zielonad...@poczta.onet.pl> wrote:
> Oj chłopie, nie chciał byś żeby było jak u ruskich.

Pewnie, ze bym nie chcial, ale co zrobic ?
podpowiem ci bo widze że nie kumasz, w RP wykorczenie trzeba popełnić
żeby zostaćukaranym.

fragment reportażu