fragmenty dyskusji

Data: 2013-12-27 09:54:32
Autor: mkarwan
fragmenty dyskusji
W sumie jest po weekendzie, wszyscy wypoczęli, oderwali się od Spraw Ważnych
i Jeszcze Ważniejszych, należy więc porzucić to słodkie lenistwo i skierować
dyskurs światopoglądowy na właściwe tory.
Chciałbym się więc uprzejmie zapytać: czy już coś więcej wiadomo na temat
panującego na trybunach Lecha tego tam - antysemityzmu?
Te weekendowe dni ciszy szalenie mnie niepokoją, bo zdaje się, że ten jakże
wraży temat, zaczyna być tak po kaczystowsku nienawistnie zamilczany.

Jakby się tak na spokojnie zastanowić, to w Kotle od dawna panuje
antysemityzm, rasizm i ksenofobia.
Myślę, że powinniśmy stworzyć jakichś Indeks Pieśni Zakazanych, za które
potem legalnie będzie można przepraszać.

Taki na ten przykład okrzyk do piłkarzy bądź sędziów "łysy ch..".
Przecież niektórzy Żydzi byli łysi, a conajmniej jeden z nich był sławny.
Fritz Haber się nazywał.
Se wyguglajcie jak wyglądał. http://pl.wikipedia.org/wiki/Fritz_Haber
Krzyczysz "łysy ch.." - na pewno myślisz o Haberze.
Antysemityzm jak nic.

Albo, że niby "koziołki bodą się".
No przecież to jawna i oczywista aluzja do uboju rytualnego, jakże ważnego
zarówno dla Żydów jak i kozo. yyyy, chciałem powiedzieć - Muzułmanów.
A poza tym dlaczego mają się bóść?
Przecież to oczywiste popieranie przemocy (w dodatku publicznej), na którą
monopol ma państwo.
Nie mogłyby iść na sojowe latte do Starbunia, romantycznie splatając
fikuśnie zakręcone różki?
Rasizm, panie...

Albo taka tam piosenka, że "boją się nas kibice angielscy, boją się nas
także holenderscy".
A niby dlaczego boją? Nie mogliby nas kochać?
W końcu to przecież wszystko jedna wielka europejska rodzina.
A tu niby "boją się".
Czego?
Pewnie tego, że ich pozamykamy w polskich obozach zagłady. Rasizm i
xenofobija.

(...)Czas na coming out: pomóżcie światu otworzyć oczy i przedstawić
prawdziwe przesłanie naszych pieśni i okrzyków.
Piszcie.
Piszcie śmiało: ujawnijmy co naprawdę mamy na myśli, śpiewając i krzycząc to
i owo.
Przyznajmy się!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Przede wszystkim należy sięgnąć do źródeł.
Pierwotne kibolstwo w latach 20. zeszłego stulecia przyjęło dla Lecha, znany
z jednej z przyśpiewek zestaw "niebieski z białym".
I ja się pytam: nie jest to perfidne okradnięcie (a nawet mentalne
skrojenie) Żydów z ich barw narodowych ?!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To i ja wam powiem co myślę gdy śpiewam "... marsz marsz Kolejorz ukochana
ma drużyno...".
Myślę wtedy o tej faszystowskiej pieśni zwanej "Mazurkiem Dąbrowskiego",
takie skojarzenie. "...
Z ziemi włoskiej do Polski..." do Polski?
Po co?
Wszakże to Europa jest, po co komu Polska drodzy kibole.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Generalnie literatura przedwojenna może wzbudzać niesmak.
Ot choćby taki wierszyk Tuwima, przecież to przejaw typowego,
syjonistycznego antysemityzmu !!!

Miasteczko Będzin w Polsce jest - i rynek w tej mieścinie,
Na rynku pierwszy łobuz był Jankiel Wasserstein.
A ojciec jego grajkiem był, na ślubach grał w Będzinie
I zwał się Abram Wasserstein - i wszystko było fein.
Gdy Jankiel miał szesnaście lat, rzekł tata: "Buty włóż,
Weź skrzypce, synku, i jedź w świat! Ja jestem stary już.
Jak Żydek umie tylko grać, to w świecie on nie zginie,
Pamiętaj, kto ci skrzypce dał
I co twój tata grał
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak sobie właśnie uświadomiłem, że już samo określenie "Kolejorz" jest
antysemickie.
Przesz to właśnie kolej przewoziła żydów z całej Europy do polskich obozów
zagłady.
Zdaje się, że postępowe koleje niemiecka i francuska już nawet płaciły
(miały płacić?) organizacjom żydowskim jakieś odszkodowania.
*/ tory - podwójny antysemityzm:
1) tory kolejowe - patrz: "Kolejorz",
2) Tory - liczba mnoga od "Tora" (tekst objawiony judaizmu).
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja bym zwrocil uwage na antysemicką przyspiewkę "Niebiesko-biale barwy nasz kolejorz ma" - gdzie w refrenie kilka razy pojawia sie slowo "Alleluja" - czyli "Chwalmy Pana".
W domysle, jest to okrzyk pochwalny na czesc zmartwychwstałego Chrystusa - takie slowa moga bolec bardziej wrazliwych żydów.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czy nie sądzicie, że śpiewane przez Nas : Marsz, marsz, marsz, do boju marsz
zwycięstwo czeka Nas jest stricte antysemickie ?
Czy jest możliwe, że te słowa odnoszą się do marszów śmierci organizowanych
przez Niemców, zwłaszcza w stosunku do Żydów w czasie II wojny światowej ?
Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź bo bardzo się boję czy nie wyssałem
antysemityzmu z mlekiem matki
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kolego obawiam się, że jesteś faszystą i homofobem.
Jak można użyć określenia 'wyssałem z mlekiem matki'?
A jak ktoś by miał dwóch tatusiów to z czego miałby wyssać?
Propagujesz typowo faszystowski układ rodziny...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sądzę że największą bolączką narodu żydowskiego są niekoszerne parówki
jakie można nabyć w przerwie w stadionowym barze.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nazwa programu meczowego "Heeej Lech", to nic innego jak spolszczone "Hail
Lech", a to jawna manifestacja faszystowskich i antysemickich poglądów
kiboli Kolejorza.
To samo tyczy się innych przyśpiewek, w których występuje wspomniany zwrot,
jak np. Heeej/Hail Lech + klaskanie czy "Heeej/Hail Kolejorz".

Przy okazji, hasło "Naród wybrany Cracovia Pany" to próba okradzenia narodu
żydowskiego z danego im przez Boga przywileju bycia wybranym, czyli
najlepszym ze wszystkich narodów świata.
Czyli faszyzm po żydowsku.
Czy to nie próba okradania faszystów przez faszystów z ich faszyzmu?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zacznijmy od początku.
Naród Wybrany posługuje się jak wiadomo barwami biało-niebieskimi, a nasze
jakie są?
Nie muszę chyba tłumaczyć co oznacza wywieszenie barw do góry nogami.
Tak więc, z definicji nasze barwy są faszystowskie i antysemickie.
Co za tym idzie takimi są wszystkie przyśpiewki odwołujące się do barw
(Niebiesko-białe barwy Twe, Niebiesko-białe barwy nasz Kolejorz ma etc.)

Jeżeli chcemy walczyć z faszyzmem to na początek musimy zmienić barwy na
modne, tęczowe, jak postępowe kluby Dolcan Ząbki czy Red-Bull Salzburg.
Później należy zadbać o parytety w drużynie, musi być w nich odpowiednia
reprezentacja, zgodna z kluczami Gender.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"Kolejorz, Kolejorz, Kolejorz!"
śpiewamy jak opętani, chyba na złość całej postępowej i nowoczesnej
Europie...
A co z afirmacją innych zawodów?
Dlaczego wykluczamy z naszych stadionowych przyśpiewek inne jakże ważne i
zasłużone profesje?
A gdzie: hutnikorz, pielęgniorz, czy inny dziennikorz?
I czy przypadkiem nasze postępowanie nie ma podłoża antysemickiego, bo jak
wiadomo Żydzi to głównie prawnicy,lekarze, naukowcy, filmowcy i Tewie
Mleczarz, ale z pewnością nie żadni "kolejorze"!
Dlaczego więc w naszym rasistowskim zapędzie doprowadzamy do masowej
dyskryminacji przedstawicieli tylu wspaniałych profesji?
Dlaczego, siłą rzeczy, przyczyniamy się do pogłębiania faszystowskich
podziałów na lepszych i gorszych?
Przecież wszyscy mają swoje równościowe, niezbywalne prawo do stadionowej
afirmacji i tolerancji przy dźwięku bębna!
Ci z Canal+ i Ekstraklasy to też straszliwi antysemici są.
O godzinie 17:27 w Łodzi słońce zachodzi.
I zaczyna się Szabat.
A tu niespodzianka: na 18:00 zaplanowano Polskie Derby Izraela.
źródło
http://eurosport.onet.pl/forum/cracovia-oslabiona-przed-meczem-z-widzewem,497484,czytaj-popularne.html

fragmenty dyskusji