[galeria] freeride i skitury w norweskich gorach Stoelsheimen

Data: 2009-04-05 10:59:46
Autor: blackone
[galeria] freeride i skitury w norweskich gorach Stoelsheimen
Witam:-)
Zapraszam do swiezutkiej galerii ze skiturowania i freeride w
norweskich gorach Stoelsheimen - wczorajsza 7-godzinna wycieczka na 4
szczyty za domem;-)
http://www.prsz.com/galeria/v/blackone-gosia/Stoelsheimen/
W dolinach prawie lato, w gorach zaczyna sie sezon skiturowania

Ostatnio nie mam czasu pisac na grupe - obcieli mi dostep do newsow w
pracy a w wolnym czasie mam lepsze rzeczy niz siedzenie przed
komputerem:-(

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-04-05 22:31:23
Autor: ADAM
[...]
Takie malenstwa masz za domem? :o
Milusio :)

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Data: 2009-04-05 13:39:07
Autor: blackone
freeride i skitury w norweskich gorach Stoelsheimen
On 5 Apr, 22:31, "ADAM" <andrew_off...@spam.kill.poczta.onet.pl>
wrote:

>http://www.prsz.com/galeria/v/blackone-gosia/Stoelsheimen/

Takie malenstwa masz za domem? :o

aha:-) najwyzszy "pagorek" ma niecale 1200mnpm, ten na ktorego zboczu
mieszkam ma okolo 650mnpm, ktore wyrasta prosto z fjordu.

Milusio :)

juz sie nie moge doczekac kolejnych Wielkanocnych wycieczek:-))))

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-04-06 10:52:37
Autor: Jarek Spirydowicz
[galeria] freeride i skitury w norweskich gorach Stoelsheimen
In article <90771b5a-39ee-4608-a448-da14c2987ffa@y9g2000yqg.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

Ostatnio nie mam czasu pisac na grupe - obcieli mi dostep do newsow w
pracy a w wolnym czasie mam lepsze rzeczy niz siedzenie przed
komputerem:-(

Uff, bo niektórzy już się zaczynali martwić. A że w wolnym czasie masz ciekawsze rzeczy do roboty, to chyba tylko się cieszyć :D

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-04-08 20:36:48
Autor: gajowy
blackone wrote:

Ostatnio nie mam czasu pisac na grupe - obcieli mi dostep do newsow w
pracy a w wolnym czasie mam lepsze rzeczy niz siedzenie przed
komputerem:-(

Hej, jak być może zauważyłaś - martwiliśmy się :)
więc niniejszym wyrażam radość - fajnie, że jesteś :)

   gajowy

....carve diem

[galeria] freeride i skitury w norweskich gorach Stoelsheimen