freesat w polsce

Data: 2013-03-23 23:28:12
Autor: K
freesat w polsce
witam,
czy ktos w polsce uzywa freesat i jesli tak to jak duza jest potrzebna antena?
z tego co widze na ich stronach to nadaja z 28.2 i 28.5, nie znalazlem info czy rownolegle czy na jednym sd a na drugim hd. jesli chodzi o mapki pokrycia to 28.2 w polsce wyglada slabo, natomiast 28.5 wyglada calkiem niezle.

Data: 2013-03-26 18:50:42
Autor: adresss
freesat w polsce
On Sat, 23 Mar 2013 23:28:12 +0100, K <a@b.c> wrote:

[...]

wejdz na strone www.astra2d.com
www.astra2d.org

blizniacze strony - tylko (chyba) reklamy inne.

freesat jest nadawany wiazka punktowa (spot). Ja zglebisz temat to
bedziesz wiedzial, ze trudno jest ja odbierac w Polsce.

Moze to byc talerz 1.8 jak rowniez 3m - zalezy od miejsca w Polsce i
polaryzacji

Oczywiscie najlepiej odbierac 2 polaryzacje wiec wniosek - kup sobie
3m (lub wieksza). Ja cie nie stac na kupno to zawsze mozesz ja sobie
zbudowac. Szukaj wsrod krotkofalowcow, co buduja w garazach wielkie
paraboliczne anteny z profili aluminiowych, siatki aluminiowej,
wyginaja wg szablonu i nituja....i dzialaja.

--
ThinkXtra

Data: 2013-03-26 22:01:31
Autor: K
freesat w polsce
W dniu 26-03-2013 18:50, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

wg tego co wyczytalem na forum satkuriera na ten temat, to trojmiescie wystarczy 1,6-1,8m co nie zmienia faktu ze na balkonie tego nie powiesze, a na dach nie wyjme przez wylaz. kolejny problem, to ze nie wiem jak dlugo to jeszcze podziala.

Data: 2013-03-26 21:35:05
Autor: Waldek Godel
freesat w polsce
Dnia Tue, 26 Mar 2013 22:01:31 +0100, K napisał(a):

[...]

Freesat? Bardzo długo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-03-27 12:32:48
Autor: adresss
freesat w polsce
On Tue, 26 Mar 2013 22:01:31 +0100, K <a@b.c> wrote:

[...]

co sie zmienilo ostatnio, to ze nie jest to juz Astra2D tylko nastepca
i podobno gorzej, ale sledz ww. strony to tam sie wiecej dowiesz na
ten temat.

Idz to ludzi z kablowki lokalnej i zapytaj ich o ten temat, moze
pomoga dobrac czasze. Maja mierniki i sa wstanie pomierzyc sygnal z
satelity i bedziesz wiedzial, co ciebie czeka.

Jak masz smykalke to jestes wstanie zbudowac duza czasze z profili
aluminiowych i okryc to siatka i bedzie dzialac. Kwestia gdzie to
postawic - najlepiej w swoim ogrodku.

--
ThinkXtra

Data: 2014-03-31 16:00:03
Autor: biuro
freesat w polsce

Temat odbioru darmowej angielskiej telewizji satelitarnej nie ogranicza się tylko do kanałów BBC, których zasięg w Polsce jest celowo bardzo ograniczony i to z tego wynika cała historia gigantycznych anten. Na szczęście z satelity Astra 2 można bezproblemowo odbierać ponad 150 kanałów darmowych wśród których są liczne kanały tematyczne ; filmowe , muzyczne , bajkowe itp. osoby zainteresowane oglądaniem angielskiej bezpłatnej telewizji w Polsce powinny zerknąć tu : [b][url=http://www.extremesat.pl/FREESAT/zasieg_angielskiej_telewizji_w_Polsce.html]zasięg angielskiej TV w Polsce][/url][/b]

Data: 2014-03-31 16:01:33
Autor: biuro
freesat w polsce

osoby zainteresowane oglądaniem angielskiej bezpłatnej telewizji w Polsce powinny zerknąć tu : http://www.extremesat.pl/FREESAT/zasieg_angielskiej_telewizji_w_Polsce.html

Data: 2014-04-07 10:47:52
Autor: yerine.ictimai
freesat w polsce
 bi...@extremesat.pl:

> [...]

|osoby zainteresowane oglądaniem angielskiej bezpłatnej telewizji w Polsce powinny zerknąć tu : |http://www.extremesat.pl/FREESAT/zasieg_angielskiej_telewizji_w_Polsce.html A czy pośród nich sa także kanały w jakości HD?
Jak to możliwe że tak dużą liczbę atrakcyjnych kanałów oferuje się ZA DARMO?

Poza tym jak rozwiązać kwestie techniczne? Przypuszczalnie nie da się tego
 odbierac na tej samej antenie wraz z HotBird i Astra19.2E? Więc... OBROTNICA?

Data: 2014-04-29 10:18:27
Autor: biuro
freesat w polsce
Jak to możliwe? Najzwyczajniej w świecie programy bezpłatne czyli niekodowane FTA utrzymują się same z wpływów reklamowych (emitują reklamy) a warto pamiętać, że to właśnie na reklamach dorobiły się polskie kanały komercyjne a raczej ich właściciele - Pan Zygmunt Solorz-Żak (Polsat) czy Pan Walter (TVN) i to z wpływów reklamowych zbudowali oni swoje potężne i prężnie funkcjonujące dzisiaj płatne platformy satelitarne. Dziś niewielu już pamięta czasy analogowej telewizji satelitarnej a warto wiedzieć, że w tych jakże odległych czasach (lata 90te) emisja satelitarna kanałów takich jak TVN czy POLSAT była również niekodowana czyli były to kanały ogólnodostępne bezpłatnie. Rynek reklamowy to potężna kasa dlatego tyle reklam widać wszędzie...każdy lubi zarabiać... Koncepcja Freesat-u opiera się na założeniu, że dostęp do kanałów telewizyjnych powinien być darmowy a same kanały mają utrzymywać się z wpływów pochodzących z reklamy (oraz w przypadku nadawców publicznych -BBC - także z tzw. TV licence czyli opłaty stanowiącej odpowiednik abonamentu Radiowo-Telewizyjnego jaka jest pobierana od mieszańców Wielkiej Brytanii czyli posiadaczy telewizorów w UK).

To, że kanały są dostępne w formie niekodowanej oznacza, że są DARMOWE. Co do kwestii samego odbioru - jak najbardziej możliwe jest odbieranie kanałów satelity ASTRA 2 28.2E z jednej i tej samej anteny co HotBird i Astra 19.2E no i nie wymaga to koniecznie instalowania obrotnicy - możliwe jest zainstalowanie kilku konwerterów na jednej antenie (nazywa się to "zez" albo multifeed)

angielskie kanały dostępne w Polsce z małych anten są opisane w tym samym dziale strony do której wiedzie odnośnik :
[b][url=http://extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy]Angielskie darmowe kanały z małych anten satelitarnych[/url][/b]

Data: 2014-04-29 10:23:05
Autor: biuro
freesat w polsce

http://extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy.html

Data: 2014-04-29 19:09:43
Autor: Waldek Godel
freesat w polsce
Dnia Tue, 29 Apr 2014 10:23:05 -0700 (PDT), biuro@extremesat.pl napisał(a):

http://extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy.html

Kanały FTA odbierze każdy odbiornik, trzeba tylko dużej anteny, którą można
kupić gdziekolwiek. Na pewno nie u oszołomów, którzy z niedobitków usenetu
próbują sobie zrobić słup ogłoszeniowy, mimo, że przerasta ich najprostsze
nawet cytowanie. Żenada