freesat w polsce

Data: 2013-03-26 18:50:42
Autor: adresss
freesat w polsce
On Sat, 23 Mar 2013 23:28:12 +0100, K <a@b.c> wrote:

witam,
czy ktos w polsce uzywa freesat i jesli tak to jak duza jest potrzebna antena?
z tego co widze na ich stronach to nadaja z 28.2 i 28.5, nie znalazlem info czy rownolegle czy na jednym sd a na drugim hd. jesli chodzi o mapki pokrycia to 28.2 w polsce wyglada slabo, natomiast 28.5 wyglada calkiem niezle.

wejdz na strone www.astra2d.com
www.astra2d.org

blizniacze strony - tylko (chyba) reklamy inne.

freesat jest nadawany wiazka punktowa (spot). Ja zglebisz temat to
bedziesz wiedzial, ze trudno jest ja odbierac w Polsce.

Moze to byc talerz 1.8 jak rowniez 3m - zalezy od miejsca w Polsce i
polaryzacji

Oczywiscie najlepiej odbierac 2 polaryzacje wiec wniosek - kup sobie
3m (lub wieksza). Ja cie nie stac na kupno to zawsze mozesz ja sobie
zbudowac. Szukaj wsrod krotkofalowcow, co buduja w garazach wielkie
paraboliczne anteny z profili aluminiowych, siatki aluminiowej,
wyginaja wg szablonu i nituja....i dzialaja.

--
ThinkXtra

Data: 2013-03-26 22:01:31
Autor: K
freesat w polsce
W dniu 26-03-2013 18:50, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

wg tego co wyczytalem na forum satkuriera na ten temat, to trojmiescie wystarczy 1,6-1,8m co nie zmienia faktu ze na balkonie tego nie powiesze, a na dach nie wyjme przez wylaz. kolejny problem, to ze nie wiem jak dlugo to jeszcze podziala.

Data: 2013-03-26 21:35:05
Autor: Waldek Godel
freesat w polsce
Dnia Tue, 26 Mar 2013 22:01:31 +0100, K napisał(a):

[...]

Freesat? Bardzo długo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-03-27 12:32:48
Autor: adresss
freesat w polsce
On Tue, 26 Mar 2013 22:01:31 +0100, K <a@b.c> wrote:

[...]

co sie zmienilo ostatnio, to ze nie jest to juz Astra2D tylko nastepca
i podobno gorzej, ale sledz ww. strony to tam sie wiecej dowiesz na
ten temat.

Idz to ludzi z kablowki lokalnej i zapytaj ich o ten temat, moze
pomoga dobrac czasze. Maja mierniki i sa wstanie pomierzyc sygnal z
satelity i bedziesz wiedzial, co ciebie czeka.

Jak masz smykalke to jestes wstanie zbudowac duza czasze z profili
aluminiowych i okryc to siatka i bedzie dzialac. Kwestia gdzie to
postawic - najlepiej w swoim ogrodku.

--
ThinkXtra

freesat w polsce