freeware alternatywa dla metastock'a - jest?

Data: 2009-05-26 11:23:05
Autor: bzdreg
freeware alternatywa dla metastock'a - jest?
polecana?
Znalazłem jakiś Personal Stock Streamer. Dobre to?

Potrzebuję głównie do kresek, ale i do testowania systemów przydałoby się.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-05-26 11:47:59
Autor: Robert
bzdreg pisze:
polecana?
Znalazłem jakiś Personal Stock Streamer. Dobre to?

Potrzebuję głównie do kresek, ale i do testowania systemów przydałoby się.

Nie wiem jakie instrumenty chcesz analizować, jeśli indeksy lub forex,
to możesz skorzystać z Metatrader zakładając sobie konto demo w np. XTB.
(Musisz w zakładce "rynki" zaznaczyć "pokaż wszystkie").

Być może zainteresuje Ciebie NinjaTrader, ale nie wiem jak z jego ceną (niby jest za darmo).

Do samych kresek możesz też skorzystać też z:
http://stooq.pl/q/a/?s=fw20 (tutaj dla fw20, ale można i inne).

RM.

Data: 2009-05-26 15:01:56
Autor: bzdreg
Robert pisze:
[...]

Dzięki za rzeczowe wskazania.
Gram na fw20 i zamierzam na opcjach.
Obejrzę NT.
Działam w bossa i do samych kresek ichniejszy ispag jest ok, choć ma
ograniczenia.
A do ambitnych systemów sam Metas mi był za cienki, Omega ok, choć "inna
filozofia", a w końcu swój system przeflancowałem na FoxPro... ;) pewno
znów tym się skończy. Ale co innego przełożyć algorytm systemu, a czym
innym testowanie.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-05-26 15:04:41
Autor: Robert
bzdreg pisze:
Robert pisze:
[...]

Jest jeszcze Amibroker. (płatny)

Pozdrawiam,
RM.

Data: 2009-05-27 17:28:13
Autor: Ireneusz Wik
freeware alternatywa dla metastock'a - jest?
Robert <robertoos@rato.pl> napisał(a): [ciach]> Być może zainteresuje Ciebie NinjaTrader, ale nie wiem jak z jego ceną
(niby jest za darmo).
[ciach]

Masz jakies doswiadczenie z NinjaTrader?

IWSP

--

freeware alternatywa dla metastock'a - jest?