frytkownica ktora lepsza

Data: 2010-06-25 15:34:27
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
która gofrownica będzie lepsza do zastosowań domowych
jedna jakby typowo gastronomiczna
http://allegro.pl/item1092373164.html

druga jakby dla domu
http://allegro.pl/item1072677732.html

nie wszystko da się wyczytac, jak w praktyce:
- zapach
- parowanie tłuszczu
- wymiary
- wydajnosc a ilosc oleju
- wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

Data: 2010-06-25 16:21:42
Autor: Panslavista
frytkownica ktora lepsza

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i02b9i$ksb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta pierwsza praktyczniejsza, druga bardziej dekoracyjna.

Data: 2010-06-25 18:53:41
Autor: Adam Płaszczyca
frytkownica ktora lepsza
Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:34:27 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Z pierwszej leci, z drugiej nie wiem.
- parowanie tłuszczu

Nie stwierdziłem
- wymiary

Łatwiej sie pierwsza istawia 0 kostka to kostka

- wydajnosc a ilosc oleju

HGW

- wydajnosc a ilosc energii elektrycznej

Pewnie podobnie. Miałem jedną i drugą, wole tą pierwszą. Łatwiej umyć, prostsza konstrukcja. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-07-01 15:14:39
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i02b9i$ksb$1inews.gazeta.pl...
[...]

no cóż kupiłem złom, frytkownica totalna porażka

"wydajnosc a ilosc oleju"
ok. 1.5l trzeba by zakryc same grzałki a w czym piec frytki?

Data: 2010-07-01 16:35:18
Autor: AW
frytkownica ktora lepsza
W dniu 2010-07-01 15:14, zlotowinfo pisze:
[...]

Ale KTÓRA? Bo ja stawiam na tę drugą.

AW

Data: 2010-07-01 19:00:59
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
Ale KTÓRA? Bo ja stawiam na tę drugą.

http://allegro.pl/item1092373164.html
wlałem 1,5l wody i ledwo co zakrylo grzalki
a co z koszyczkiem? frytki chyba sie piecze w oleju
a nie w oparach oleju, więc tym spozobem ze 3l potrzeba do tej frytkownicy

Data: 2010-07-02 00:47:30
Autor: AW
frytkownica ktora lepsza
W dniu 2010-07-01 19:00, zlotowinfo pisze:
[...]

A czytałeś opis tej frytkownicy?

AW

Data: 2010-07-02 14:16:47
Autor: gary
frytkownica ktora lepsza
[...]

Nie bardzo rozumiem oburzenia.
Przecież frytownica ma służyć do smażenia w głębokim oleju, więc można się spodziewać że do wypełnienia tej niecki przynajmniej do połowy kilka litrów oleju będzie potrzebne i to w każdym modelu frytkownicy.

Data: 2010-07-03 12:43:55
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
Użytkownik "gary" <gary@world.com> napisał w wiadomości news:i0kkr7$45r$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

"niecki" może, ale tu pływają grzałki
kumpel ma taką praktycznie pusty garnek stoi we frytkownicy
i tam są grzałki gdzies od spodu, po za pojemnikiem,
podgrzewają garnek tak jak na gazie

i tam oleju o wiele mniej, jak ta durna 1,5l na same pokrycie grzałek

Data: 2010-07-03 12:55:51
Autor: Panslavista
frytkownica ktora lepsza
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i0n48m$n63$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te są całkiem dobre, więcej oleju, rekompensowane jest małym zużyciem energii elektrycznej, grzałki szybko nagrzewają olej a termostat pilnuje temperatury. Smak jest neutralny, dzięki czemu frytki smakują frytkami, po zakończeniu smażenia olej można pozostawić w frytownicy, wymienić przy zużyciu łatwo, a pojemnik (-i), pokrywy i koszyki wymyć można w zmywarce.

Data: 2010-07-04 01:13:22
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
[...]

czy mam rozumieć że grzałki bezpośrednio w tłuszczu są wydajniejszcze pomimo większej podgrzewanej ilości aniżeli aniżeli w rozwiązaniu gdzie grzałki poprostu podgrzewają garnek od spodu

Data: 2010-07-04 04:50:08
Autor: Panslavista
frytkownica ktora lepsza

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i0og6g$dts$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeżeli podgrzewają w obu przypadkach tyle samo oleju to czas podgrzewania jest krótszy,, termostatowanie ma mniejszą bezwładność.

Data: 2010-07-04 16:40:37
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c2ff6ef$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
Jeżeli podgrzewają w obu przypadkach tyle samo oleju to czas podgrzewania jest krótszy,, termostatowanie ma mniejszą bezwładność.
w tej co kupiłem 2x więcej oleju bo same grzałki potrzebują 1,5l
czyli jednak gorszy jest ten zakup?

Data: 2010-07-03 16:10:56
Autor: AW
frytkownica ktora lepsza

http://www.sarkazmy.zafriko.pl/pics/japierdole.jpg

--
AW

Data: 2010-07-02 14:25:51
Autor: Panslavista
frytkownica ktora lepsza

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i0i4b8$bi5$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Kupiłem  taką 2 x 3 litry, korzystam z jednej połowy jak dotąd, naczynie na olej ma przetłoczenie na bocznej ściance - do tego miejsca ma sięgać olej. Olej, jeżeli uzywać własnoręcznie przygotowanych frytek spłukanych po cięciu wodą dla pozbycia się skrobii i osączonych, wystarczy na dość długo.
    Drugiej połowy nie używałem - nie miałem gości. Zresztą przeznaczyłem ją na smażenie w głębokim tłuszczu mięsa do frytek - obie mają osobno ustawianą temperaturę. Dla frytek spokojnie wystarcza 130-160°C.

Data: 2010-07-03 14:21:22
Autor: ąćęłńóśźż
frytkownica ktora lepsza
Pytanie do Ciebie:

Czy lepsze dobre frytki z ch....j frytownicy, czy raczej ch...e frytki z super-hiper-duper frytownicy??

-- -- -

Data: 2010-07-09 08:03:37
Autor: ZS
frytkownica ktora lepsza
która gofrownica będzie lepsza do zastosowań domowych

taka najlepsza ale w hipermarkecie za tą samą cenę kupisz
http://allegro.pl/item1100588288_orginalna_gofrownica_wa1s_eldom_1000w_gwar_2lata.html

Data: 2010-07-10 14:06:42
Autor: zlotowinfo
frytkownica ktora lepsza
Użytkownik "ZS" <as@wp.pl> napisał w wiadomości news:i16e3i$54q$1news.dialog.net.pl...
która gofrownica będzie lepsza do zastosowań domowych

taka najlepsza ale w hipermarkecie za tą samą cenę kupisz
> http://allegro.pl/item1100588288.html

gofrownicę też już mam, jakoś nikt nie zauważył że walnąłem byka
kupilem tu: http://www.allegro.pl/item1088309342.html

frytkownica ktora lepsza