fuga Mapei Ultracolor Plus vs Atlas Premium

Data: 2009-07-08 17:57:36
Autor: gordom
fuga Mapei Ultracolor Plus vs Atlas Premium
Witam.
Czy ktoś z Was ma doświadczenia z fugą Atlas Premium. Chciałem zakupić fugę Mapei Ultracolor Plus ale będąc w markecie budowlanym natknąłem się na przedstawiciela Atlasa, który bardzo mnie namawiał do ich produktu. Twierdził, że fuga Atlasa jest bardziej drobnoziarnista a przez to mniej nasiąkliwa i bardziej odporna na zabrudzenia. Obie fugi (Mapei jak i Atlas) mają dodatki utrudniające rozwój grzybów i pleśni oraz dające efekt perlenia kropel wody. Fuga będzie położna na balkonie (wymagana wysoka odporność na słońce, deszcz, mróz, kwasy roślinne). Szerokość fugi planuję na 2,5 mm przy płytkach 20 x 20 cm (mam nadzieję, że 2,5 mm będzie wystarczająca na zewnątrz). Będę wdzięczny za Wasze uwagi.

Pozdr.,
gordom

fuga Mapei Ultracolor Plus vs Atlas Premium