Data: 2010-06-11 18:30:46 | |
Autor: solar | |
full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy | |
W dniu 2010-06-11 09:37, amcinpiL pisze:
Podsumowując, radość ze zjazdów na niektórych odcinkach wzrosła ale ogólnie Albo opuszczana sztyca z kierownicy (drogo i ciężko), albo poświęcić parę sekund przed trudniejszymi zjazdami na ręczne opuszczenie sztycy... -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego." kardynał Ratzinger |
|
Data: 2010-06-11 18:51:04 | |
Autor: amcinpiL | |
full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy | |
Dnia Fri, 11 Jun 2010 18:30:46 +0200, solar napisał(a):
Albo opuszczana sztyca z kierownicy (drogo i ciężko), albo poświęcić parę sekund przed trudniejszymi zjazdami na ręczne opuszczenie sztycy... Pierwsze nie wchodzi w rachubę, a drugie rozwiązenie jest dobre przy naprawdę długich takich odcinkach, bo przy krótkich to się mija z celem. Zresztą, choć jestem zwolennikiem zacisku mimośrodowego przy sztycy to nie lubię zmieniać jej wysokości :) -- ================== === pozdROW === === lipnicma === ================== |
|
Data: 2010-06-11 19:00:28 | |
Autor: solar | |
full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy | |
W dniu 2010-06-11 18:51, amcinpiL pisze:
Pierwsze nie wchodzi w rachubę, a drugie rozwiązenie jest dobre przy Po przesiadce ze sztywniaka XC też nie lubiłem, ale dość szybko się przekonałem do. Po obniżeniu zyskuje się dużo dodatkowej radości ze zjazdu. Trzeba pójść na kompromis pomiędzy długością odcinka, zabawą i chęcią opuszczania... -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza." dr House |
|
Data: 2010-06-11 21:51:12 | |
Autor: amcinpiL | |
full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy | |
Dnia Fri, 11 Jun 2010 19:00:28 +0200, solar napisał(a):
Trzeba pójść na kompromis pomiędzy długością odcinka, zabawą i chęcią opuszczania... Pójdę za tą radę i wypróbuję takie działania :) -- ================== === pozdROW === === lipnicma === ================== |
|