full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy

Data: 2010-06-11 19:08:08
Autor: kml
full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy

Użytkownik "amcinpiL" <email@w.sigu> napisał w wiadomości news:husp33$d85$1news.onet.pl...
Czołem, przesiadłem się w tym roku na fulla rocky mountain i wolne,
techniczne zjazdy są dla mnie trudniejsze niż na sztywniaku. Może nie tyle
co są trudniejsze ale czuję się na nich mniej pewnie z racji tego, że wyżej
podniesiony środek suportu powoduje, że w sytuacjach skrajnych możliwości
podparcia się nogą są zdecydowanie mniejsze. Czy to jest norma we
wszystkich fullach?

Takie odczucie masz tylko w fulach z wysokim suportem czyli zazwyczaj o większym skoku. Ze zdjęcia, które wrzuciłeś nie wygląda to na rower zarażony nurtem enduro więc może tak po prostu jest jakaś powalona geometria?

Naprawde "wysokim" rowerem jest poison, ale kupując go znałem geometrię i wiedziałem co się będzie działo. Uważam, że w każdy rower trzeba się wjeździć i tyle. Jeżeli aż tak Cię to dręczy to nie ma sensu żebyś się dalej męczył - pozbądź się tej ramy.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

full = wyżej środek ciężkości = mniej pewne zjazdy