fundacja orange, regulamin - prosze o opinie

Data: 2010-03-26 14:38:35
Autor: ikarek
fundacja orange, regulamin - prosze o opinie
Witam, jest sobie Fundacja Orange, przez którą TP oferuje szkołom
"specjalne" warunki skorzystania z usługi dostępu do internetu.

I jest tam regulamin...
http://www.fgtp.pl/vdata/_pliki/edukacja/alz[591]_regulamin_dsl_bis.pdf
....a w nim punkt 9, który brzmi tak:

"9. TP może w czasie trwania Umowy wysłać do Szkoły pakiet materiałów
promocyjnych, zwany pakietem "Szkoła". Szkoła jest zobowiązana do
zastosowania się do instrukcji do niego dołączonej. Pakiet "Szkoła" jest
wysyłany przez TP na adres Szkoły wskazany w Deklaracji. Instrukcja
do Pakietu "Szkoła" jest dostępna na stronie www.edukacja.tp.pl."

Czy podzialacie moje wrażenie, że ten punkt nakłada na szkołę
zobowiązania, które nie są w żaden sposób określone, tzn. daje on
TP możliwość "podłożenia" dowolnej instrukcji? :) Dodam, że nie
udało mi się w ogóle znaleźć na ich stronie żadnej "instrukcji do
pakietu Szkoła", ale może źle szukałem. Tym niemniej, ten punkt
regulaminu wydaje mi się mocno podejrzany - czy słusznie?

fundacja orange, regulamin - prosze o opinie