fundamentalne dane historyczne spółek z i ndeksów zagranicznych UK, USA, Japonia

Data: 2009-04-23 00:11:38
Autor: Joachim
fundamentalne dane historyczne spółek z i ndeksów zagranicznych UK, USA, Japonia

Cześć

Szukam fundamentalnych danych historycznych zagranicznych spółek, które znajdują się w indeksach: FTSE100, DJI30, NASDAQ100, S&P500, NIKKEI 225 itp.

Dane o które mi chodzi to: przychody, EBIT, zysk netto itp.

Umiem znaleźć dane z ostatnich kilku kwartałów i z ostatnich dwóch lat, ale ja szukam starszych danych np. z 10 lat wstecz lub nawet jeszcze starszych.

Zna ktoś jakieś fajne stronki, na których można te dane podejrzeć?

A gdyby, ktoś jeszcze dał namiar na stronkę, w której można znaleźć terminy publikacji raportów tych spółek i prognozy na przyszłe kwartały, to byłoby genialnie.

Z góry dziękuję serdecznie

Joachim

Data: 2009-04-23 06:53:57
Autor: skippy
fundamentalne dane historyczne spółek z indeksów zagranicznych UK, USA, Japonia

Użytkownik "Joachim"

A gdyby, ktoś jeszcze dał namiar na stronkę, w której można znaleźć terminy publikacji raportów tych spółek i prognozy na przyszłe kwartały, to byłoby genialnie.

Genialne jest to, że prognozy są podstawową sprawą.
Nie dane.
A prognozy ciężko złozyć do kupy (sic!), bo czasem mają nazwę "rekomendacje".
Tu problem, bo bardzo często trzeba odwracać znak.

I ogólnie - w prosty sposób pytasz o wszystko, a tak łatwo nie ma.

Data: 2009-04-23 08:57:59
Autor: Joachim
[...]

Echhh... strasznie nie lubię mądrali na forach internetowych, bo mnie irytują. Przeważnie ich ignoruję, ale tym razem pozwolę sobie odpowiedzieć.

W swoim poscie pytałem o linki do różnych danych. Może ktoś zna, a może nie. Jeśli chodzi o dane historyczne polskich spółek, to dość prosto je znaleźć (choćby na stronach parkietu), ale jeśli chodzi o te same dane dotyczące spółek zagranicznych, to jest już troszeczkę trudniej, po przeważnie są dostępne w serwisach płatnych. No, ale może ktoś zna link, do strony internetowej, z której można wyczytać za free? Kto wie?

No ale zawsze pojawi się jakiś mądrala, który nie zna linków, tak naprawdę nic do powiedzenia nie ma, a koniecznie chce coś powiedzieć.

Nic nie mówiłem o tym, czy prognozy są ważniejsze, czy aktualne wyniki są ważniejsze, bo nie chcę o tym dyskutować, bo mam wyrobione zdanie, albo na podstawie  stron o które proszę chcę sobie zdanie na to wyrobić.

Więc nie doradzaj kolego, bo ewidentnie nie masz nic do powiedzenia poza oklepanymi hasełkami (prześledziłem kilka twoich maili).

Znasz linki do stron z fundamentalnymi historycznymi? Jeśli tak, to podziel się nimi i będzie super. Jeśli nie znasz, to się nie odzywaj i nie strugaj mądrali.

Joachim

fundamentalne dane historyczne spółek z i ndeksów zagranicznych UK, USA, Japonia