fundamentals

Data: 2009-04-01 08:04:11
Autor: Wojtek Potoczak
fundamentals
Chce zrobic kurs fundamentals, ale nie mam nikogo do zlozenia swojej ekipy. Szukam kursu do ktorego moge dolczyc (po polsku lub po niemiecku).

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2009-04-01 12:20:27
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
fundamentals
Użytkownik "Wojtek Potoczak" <21procent@post.pl> napisał w wiadomości news:gqv08o$scn$1atlantis.news.neostrada.pl...
Chce zrobic kurs fundamentals, ale nie mam nikogo do zlozenia swojej ekipy. Szukam kursu do ktorego moge dolczyc (po polsku lub po niemiecku).

Chcesz się czegoś nauczyć czy tak zostać DIR instruktorem?

pzdr, Karol

Data: 2009-04-01 12:51:22
Autor: Wojtek Potoczak
fundamentals
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] pisze:
  > Chcesz się czegoś nauczyć czy tak zostać DIR instruktorem?

pzdr, Karol

Najpierw trzeba sie nauczyc, a potem... kto wie.

Wojtek Potoczak

Data: 2009-04-01 12:37:31
Autor:
fundamentals
Wojtek Potoczak <21procent@post.pl> napisał(a):
Chce zrobic kurs fundamentals,

Zgłoś się do "Nurofena", po starej znajomości łagodnie potraktuje (1 IV)

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-01 15:22:39
Autor: Wojtek Potoczak
fundamentals
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
  > Zgłoś się do "Nurofena", po starej znajomości łagodnie potraktuje (1 IV)

pozdrawiam rc

Nurofen nie jest instruktorem od fundamentow (masz racje) ;-)

Wojtek Potoczak

fundamentals