funpack HD

Data: 2012-01-14 09:34:56
Autor: Marx
funpack HD
Wiem że to może nie ta grupa ale z drugiej strony jaka, skoro urządzenie to i internet, tv i telefon?

Mam pytania w sumie proste, ktoÅ› kto ma to urzÄ…dzenie odpowie pewnie bez problemu.

1) skąd dostarczana jest telewizja (sieć czy sat)?
2) ile jest urządzeń w komplecie? tylko livebox czy jeszcze jakiś router/tuner?
3) jakie są wejścia/wyjścia?
zgaduję że do telefonu standard, do sieci ethernet, do tv hdmi i pewnie scart(?), a z wejść to też telefon, zasilanie (no i nie wiem co z TV).
4) czy pvr czyli dodanie dysku - to wystarczy podpiąć jakikolwiek dysk?
5) (to możne głupie ale lepiej zapytać) czy jednocześnie można pobierać z netu, dzwonić i oglądać tv i żadna z usług na tym nie cierpi?

pzdr
Marx

Data: 2012-01-14 10:17:36
Autor: januszek
funpack HD
Marx napisa?(a):

Wiem że to może nie ta grupa ale z drugiej strony jaka, skoro urządzenie to i internet, tv i telefon?

Może taka o internecie, tv i telefonach?

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-14 13:22:52
Autor: Smok Eustachy
funpack HD
W dniu 14.01.2012 09:34, Marx pisze:
Wiem że to może nie ta grupa ale z drugiej strony jaka, skoro urządzenie
to i internet, tv i telefon?

alt.pl.neostrada
Mam pytania w sumie proste, ktoÅ› kto ma to urzÄ…dzenie odpowie pewnie bez
problemu.

1) skąd dostarczana jest telewizja (sieć czy sat)?

zalezy
2) ile jest urządzeń w komplecie? tylko livebox czy jeszcze jakiś
router/tuner?
2
3) jakie są wejścia/wyjścia?

www.tp.pl

zgaduję że do telefonu standard, do sieci ethernet, do tv hdmi i pewnie
scart(?), a z wejść to też telefon, zasilanie (no i nie wiem co z TV).
4) czy pvr czyli dodanie dysku - to wystarczy podpiąć jakikolwiek dysk?
nie

5) (to możne głupie ale lepiej zapytać) czy jednocześnie można pobierać
z netu, dzwonić i oglądać tv i żadna z usług na tym nie cierpi?

mozna

Data: 2012-01-14 15:09:35
Autor: Marx
funpack HD
W dniu 2012-01-14 13:22, Smok Eustachy pisze:
W dniu 14.01.2012 09:34, Marx pisze:
Wiem że to może nie ta grupa ale z drugiej strony jaka, skoro urządzenie
to i internet, tv i telefon?

alt.pl.neostrada
dzięki, nawet nie wiedziałem że taka istnieje, bo nigdy nie miałem neostrady

Mam pytania w sumie proste, ktoÅ› kto ma to urzÄ…dzenie odpowie pewnie bez
problemu.

1) skąd dostarczana jest telewizja (sieć czy sat)?

zalezy
a co lepiej? po ip czy z satelity? i czy wtedy jest to samo urzÄ…dzenie?

2) ile jest urządzeń w komplecie? tylko livebox czy jeszcze jakiś
router/tuner?
2
livebox i tuner tv? czy jakoÅ› inaczej?

Marx

Data: 2012-01-14 16:18:06
Autor: Nathan
funpack HD
W dniu 2012-01-14 09:34, Marx pisze:
Wiem że to może nie ta grupa ale z drugiej strony jaka, skoro urządzenie
to i internet, tv i telefon?

Może tu zerknij
http://forum.mediaswiat.pl/index.php?c=10

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzÄ… z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2012-01-15 10:27:33
Autor: Marx
funpack HD
W dniu 2012-01-14 16:18, Nathan pisze:
[...]

tu jest praktycznie tylko o UPC ale dzięki za dobre chęci.
Generalnie już wszystko wiem choć wyszukanie tego zajęło mi cały dzień.
Niestety strona TPSA do najprzejrzystszych nie nalezy
Marx

funpack HD