fw20 - czyli co jest grane ?

Data: 2012-02-15 13:49:24
Autor: Charlie delta
fw20 - czyli co jest grane ?
zawieszone przed chwilą u dawców kapitału u harmonika:

panienki czytając was potwierdzacie moją tezę o dawcach, harmonik nie
kasuj tej wypowiedzi dla  celów dydaktycznych

zatem fw20 po co się szarpać - dzisiaj zrobiłem wolne od rynku,
czekamy na wybicie, otwórzcie fw20 week

średnia sma 200 obecnie stanowi wsparcie , bardzo mocne, przełamanie
oznacza jazdę w dół do poziomu średniej sma15 (na początek), z poziomu
sma 15 bedzie ruch korekcyjny

obrona sma 200 - watpię -oznacza jazdę w górę do sma 45, stamtąd
korekta w dół, zatem PO CO SZARPAĆ SIĘ buhahahahaaaaaaaaaaa

wykres week precyzyjnie pokazuje oba scenariusze

dobranoc jełopy  buhahahahaaaaaaaa

fw20 - czyli co jest grane ?