[spam] fzs 600 '01 sprzedam

Data: 2011-07-26 14:23:06
Autor: AZ
[spam] fzs 600 '01 sprzedam
On 2011-07-26, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

Raz do roku to i księdzu wolno. Tak więc sprzedam fazera ze stopki.

Mechanicznie wszystko doprowadziłem do ideału. Lać i jeździć.
Wizualnie jest się do czego przyczepić, ale w końcu to nie sprzęt do
lansu.

Cena: 8900.

Ogłoszenie na otomoto tutaj:
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-M2706015.html

Trza bylo skrecic przebieg tak do 20-30kkm zeby wiarygodnie bylo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-27 11:40:11
Autor: PawelK vel Pablo
[spam] fzs 600 '01 sprzedam
Dnia 207 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

On 2011-07-26, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

> [...]
> http://otomoto.pl/yamaha-fzs-fazer-M2706015.html

Trza bylo skrecic przebieg tak do 20-30kkm zeby wiarygodnie bylo.

Ta... Bo kupujący i tak sobie doliczy te 30kkm i mu wyjdzie że fazer ma
najechane 90kkm :-))))

Dziki kraj.
--
PawelK vel Pablo