g4560 jaka płyta

Data: 2017-02-16 15:19:25
Autor: gawfron
g4560 jaka płyta
A przede wszystkim, czy GA-H170M-HD3 DDR3 obsłuży tego procka? Na stronie na liście wsparcia tego konkretnego modelu nie ma, jest 4520.

Data: 2017-02-17 18:11:44
Autor: Irokez
g4560 jaka płyta
W dniu 2017-02-16 o 15:19, gawfron pisze:
A przede wszystkim, czy GA-H170M-HD3 DDR3 obsłuży tego procka? Na
stronie na liście wsparcia tego konkretnego modelu nie ma, jest 4520.

Patrz jaka wersja BIOS obsługuje procesor, właśnie kupiłem ASRock B150M HDS do tego procesora, obsługa jest od wersji P7.10 i coś mi nie startuje płyta. Cisza jest, wiatraki kręcą, po chwili sama się restartuje i dalej nic.

--
Irokez

Data: 2017-02-19 13:50:32
Autor: Doxent
g4560 jaka płyta
W dniu 2017-02-16 o 15:19, gawfron pisze:
A przede wszystkim, czy GA-H170M-HD3 DDR3 obsłuży tego procka? Na
stronie na liście wsparcia tego konkretnego modelu nie ma, jest 4520.

Płyty serii 200 obsługują natywnie. B250 wzwyż. Poza tym Kaby Lake nie zawsze obsługują DDR3 tylko DDR3L. Lepiej więc wziąć płytę z DDR4 i nowe pamięci dla świętego spokoju. Obsługa DDR3 bez L to loteria. Z praktyki wiem, że 80% pamięci DDR3 bez L nie rusza ani na Sky Lake ani Kaby Lake.

Data: 2017-02-19 20:17:54
Autor: gawfron
g4560 jaka płyta
W dniu 2017-02-19 o 13:50, Doxent pisze:
[...]

zamierzałem wziąć ddr3L - ale jednak dołożę i będzie Asrock b250M. Tak żeby nie było problemów - do Gigabyte zachęcała niższa cena przy nie najniższym chipsecie.

g4560 jaka płyta