głośniki do muzyki

Data: 2014-12-29 20:41:56
Autor: Skylla
głośniki do muzyki
W dniu 2014-12-29 o 20:36, dcim007 pisze:
Witam,
Szukam głośników do słuchania muzyki. Celuję w zestawy dwugłośnikowe,
podobno one najlepiej sprawdzają się w takim zastosowaniu. Znalazłem w
necie kilka rankingów, ale wolę zadać pytanie na forum.
Podpowiedziliście mi słuchawki nieznanej mi firmy, które okazały się
rewelacyjne.
Jeśli chodzi o zakres cenowy, to 200-300 PLZ. Nie mam w planach żadnych
gier, jedynie muza. Muzyki mają stać na tym samym biurku, co komputer.
Podłączone do SB Extreme Music.
Zobacz wątek "głośniki 2.0 wybór" z końca listopada.

głośniki do muzyki