głośniki do muzyki

Data: 2014-12-29 21:52:37
Autor: Jacek Maciejewski
głośniki do muzyki
Dnia Mon, 29 Dec 2014 20:36:18 +0100, dcim007 napisał(a):

 jedynie muza.

Skoro muza i na biurku to dwa gwizdki plus jeden subłufer :) i
oczywiście karta która obsłuży 3-drożne wyjście.
--
Jacek

Data: 2014-12-29 22:05:44
Autor: Jawi
głośniki do muzyki
Skoro muza i na biurku to dwa gwizdki plus jeden subłufer:)  i
oczywiście karta która obsłuży 3-drożne wyjście.
tzn?
Sub będzie miał przecież filtr dolnoprzepustowy itd.

Data: 2014-12-30 11:58:14
Autor: Jacek Maciejewski
głośniki do muzyki
Dnia Mon, 29 Dec 2014 22:05:44 +0100, Jawi napisał(a):

Skoro muza i na biurku to dwa gwizdki plus jeden subłufer:)  i
oczywiście karta która obsłuży 3-drożne wyjście.
tzn?
Sub będzie miał przecież filtr dolnoprzepustowy itd.

No tak. Ja jestem wierny tradycyjnej stereofonni z dużych 2 głośników i
te nowoczesne wynalazki mnie nie interesują specjalnie. Ale masz rację,
spotyka się rozwiązanie z wydzieleniem kanału basowego poza kartą
dźwiękową (może nawet częściej).
--
Jacek

Data: 2014-12-30 22:29:31
Autor: z
głośniki do muzyki
[...]

Też kiedyś byłem wierny... ;-) ale życie i brak miejsca to zweryfikowało i jestem bardzo zadowolony z tego od kilku lat.
Logitech 2.1 S-220. Szkoda że nie można już kupić. Nie wyglądają tak jak gają. Niskotonowy w porządnej ciężkiej obudowie
Dodałem tylko wysokotonowe - bo lubię :-)
Cena - około 100 zł

PS. Przy drugim kompie mam 50 watowe kolumny tonsila z porządnym wzmacniaczem Pioniera. Wolę te maleństwa :-)

Data: 2015-01-02 14:55:00
Autor: Liryczny Podmiot
głośniki do muzyki

Użytkownik "z"

PS. Przy drugim kompie mam 50 watowe kolumny tonsila z porządnym wzmacniaczem Pioniera. Wolę te maleństwa :-)

Coś w tym jest, bo też onegdaj zamieniłem wzmacniacz techniksa i kolumny tonsil na z 5500 i też nie wróciłbym do starego rozwiązania. Może na starość człek się robi wygodny, alboco? Bo że głuchy to na pewno, więc nie ma jak sub, którego się słucha klatą;)

--
LPPL

głośniki do muzyki