głowice termostatyczne bezprzewodowe wi fi

Data: 2013-01-14 10:40:05
Autor: radar
głowice termostatyczne bezprzewodowe wi fi
Szukam opinii nt. http://www.technoline.eu/details.php?id=1549&kat=120#

Potrzebuję do mieszkania 2 pok. + łazienka (centralne ogrzewanie).
Chodzi mi nie tyle o oszczędności co o polepszenie komfortu cieplnego - wracam z pracy i nie chciałbym czekać aż się nagrzeje. I analogicznie aby na noc się wyłączało bo czasem zapomnę i jest gorąco w nocy.

--
radar

Data: 2013-03-01 05:30:42
Autor: Rentier
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 10:40:05 UTC+1 użytkownik radar napisał:
[...]

To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

Data: 2013-03-03 09:19:57
Autor: radar
W dniu 2013-03-01 14:30, Rentier pisze:
[...]

Do mieszkania!
Te z linku są raczej "bezprzewodowe" niż "wifi". Nic innego konkretnego nie znalazłem i szukam opinii o tychże właśnie.

--
radar

Data: 2013-03-18 12:44:27
Autor: Łukasz
[...]

Dzień Dobry.
A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy, że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię na konkretny temat ;p

Łukasz

Data: 2013-03-18 05:35:51
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 12:44:27 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:
A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy, że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię na konkretny temat ;p

Rentier chociaż Swoim postrem cos wniósł do tematu- być może pytający przemyśli temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.
Miałem podobnie: kiedys pytałem jakie grzejniki kupić- ktoś odpisał nie na temat- "po co Tobie grzejniki zrób podłogówke". Przemyślalem temat i podłogówke zrobiłem. Ale tylko na parterze i w łazienkach a grzejniki dałem do sypialni. I te grzejniki w sypialniach zamiast podłogówki to był największy błąd na mojej budowie;)W kolejnym domu będzie 100% podłogówki.
Ty Swoim postem do tematu nic nie wniosłeś
Żeby nie było ze i ja nic nie wniosłem to napiszę że zgadzam się z Rentierem- głowice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.
Dodam jeszcze że większego sensu nie ma równieżz krótkotrwałe okresowe obniżanie temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)
Zyski z tego praktycznie pomijalne a bardzo to niekomfortowe co zreszta pytający zauważył.

Data: 2013-03-19 18:09:15
Autor: radar
W dniu 2013-03-18 13:35, Kris pisze:
A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię
na konkretny temat ;p

Właśnie!

Rentier chociaż Swoim postrem cos wniósł do tematu- być może pytający przemyśli temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.

Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

Żeby nie było ze i ja nic nie wniosłem to napiszę że zgadzam się z Rentierem- głowice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.

Uzasadnij.

[...]

Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję bez ograniczeń.

--
radar

Data: 2013-03-19 11:32:16
Autor: ZbyszekZ
W dniu wtorek, 19 marca 2013 18:09:15 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]

Właśnie!

> [...]

Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

Zrozumienia to u Ciebie nie ma.

> [...]

Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję bez ograniczeń.

Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.
Zbytnie krótkookresowe obniżenie temperatury wymaga więcej energii przy powrocie do temperatury właściwej niż utrzymywania stałej, a obniżanie o 2-3 stopnie nie wpłynie zauważalnie na rachunek.

--
ZZ@private

Data: 2013-03-20 20:06:07
Autor: radar
W dniu 2013-03-19 19:32, ZbyszekZ pisze:
Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.

Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Skręcam kaloryfery jak wychodzę, odkręcam jak jestem w domu.

P.S. Błagam o ludzkie cytowanie!

--
radar

Data: 2013-03-20 14:01:34
Autor: ZbyszekZ
W dniu środa, 20 marca 2013 20:06:07 UTC+1 użytkownik radar napisał:
W dniu 2013-03-19 19:32, ZbyszekZ pisze:

> Jak wprowadzisz ograniczenia to b?dziesz p?aci? albo 2 z? mniej albo wi?cej.

Wyrazi?em si? nieprecyzyjnie. Skr?cam kaloryfery jak wychodz?, odkr?cam jak jestem w domu.

Efektem mogą być wyższe opłaty. Aczkolwiek czy będą wyższe czy niższe to kwota nie będzie znacząca.
Żeby była znacząca okres obniżenia musiałby być znacznie dłuższy niż temperatury podwyższonej bo najwięcej kosztuje osiągnięcie wyznaczonej.

P.S. B?agam o ludzkie cytowanie!

To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

--
ZZ@private

Data: 2013-03-21 19:25:43
Autor: radar
W dniu 2013-03-20 22:01, ZbyszekZ pisze:
To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

Masz jakąś alergię na Thunderbirda? ;)

--
radar

Data: 2013-03-22 00:29:58
Autor: ZbyszekZ
W dniu czwartek, 21 marca 2013 19:25:43 UTC+1 użytkownik radar napisał:
W dniu 2013-03-20 22:01, ZbyszekZ pisze:

> To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

Masz jakąś alergię na Thunderbirda? ;)

Useless.
Pracuję na 3 komputerach (czasem więcej), TB nie daje mi statusu przeczytanych przy korzystaniu naprzemiennie, a w google mam to z pudełka.

--
ZZ@private

Data: 2013-03-19 12:01:18
Autor: Kris
głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi

Właśnie!

Data: 2013-03-20 20:06:13
Autor: radar
głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu 2013-03-19 20:01, Kris pisze:
[ciach]

??

Data: 2013-03-21 14:49:43
Autor: Miroo
W dniu 2013-03-19 18:09, radar pisze:
Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję
bez ograniczeń.

A ja płacę 180zł miesięcznie za CO i praktycznie wcale nie grzeję. Cały czas mam zakręcone/zimne kaloryfery.
Ktoś mnie chyba skubie...

Pozdrawiam

Data: 2013-03-21 19:35:04
Autor: radar
W dniu 2013-03-21 14:49, Miroo pisze:
A ja płacę 180zł miesięcznie za CO i praktycznie wcale nie grzeję. Cały
czas mam zakręcone/zimne kaloryfery.
Ktoś mnie chyba skubie...

Ja mam licznik ciepła (coś koło 85zł/GJ) a Ty pewnie podzielniki...?

--
radar

Data: 2013-03-22 08:22:39
Autor: Miroo
W dniu 2013-03-21 19:35, radar pisze:
[...]

Podzielniki :)
Ale nie wiem czy to ma kluczowe znaczenie, bo i tak OIDP 60% opłat to koszty stałe.
A ciepła woda pewnie z tego samego źródła (ciepłowni) też nie tania - ok. 30zł/m3
Jak żyć? :)

Pozdrawiam

Data: 2013-03-22 17:46:13
Autor: radar
głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu 2013-03-22 08:22, Miroo pisze:
Jak żyć? :)

U mnie od 02.03.2013:

CO stała 0,34/m2
CO zmienna 86,28/GJ
śmieci 0,48/m2
zimna/ścieki 9,03/m3
ciepła 20/m3
FR 0,58/m2

No i nowa zaliczka to ~180zł/m z czego ~30zł/m za CO bo mało ostatnio zużywałem. Ktoś tu marudził, że po skręcaniu kaloryferów będę płacił więcej... ;-)))

--
radar

Data: 2013-03-25 08:14:13
Autor: Miroo
głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
W dniu 2013-03-22 17:46, radar pisze:
zimna/ścieki    9,03/m3
ciepła        20/m3

To w sumie podobnie jak u mnie, przy założeniu, że "ciepła" to samo ogrzanie, czyli trzeba doliczyć 9zł za wodę, żeby mieć cenę za ciepłą wodę.

FR        0,58/m2

Chyba tylko w poniedziałek rano mogłem się zastanawiać po co ci składka na fotoradar :) Za dużo czytam pl.misc.samochody?

Pozdrawiam

głowice termostatyczne bezprzewodowe wi fi