głupie procedury nie tylko w Polsce

Data: 2012-12-18 23:23:28
Autor: marfi
głupie procedury nie tylko w Polsce
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:kaqpk5$3o0$1news.task.gda.pl...
Hello,

Głupie procedury przyszły do Polski...

Bardzo podobnie wygladały moje rozmowy z infolinią Neostrady we wczesnej fazie jej działalności.

--
marfi

Data: 2012-12-19 12:57:07
Autor: Arek
głupie procedury nie tylko w Polsce
marfi napisał(a) w wiadomości: <50d0ece4$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>...
[...]

Tochę OT ale kilka lat temu w wyścigu formuły 1 ktoś lekko uderzył R. Kubicę
w tył bolidu. Kubica zjeżdża do pit-lane, krzątanina, szybkie sprawdzenie przez
mechaników: tył, podwozie, (nie pamiętam, czy była też zmiana kół i dolewanie
paliwa), jednocześnie... wymieniają przednie skrzydło!
Po wyścigu Robert pytany dlaczego wymieniano przednie skrzydło - zawsze jak
mnie uderzą w tył to mi wymieniają przód.
Po tonie głosu nie mogłem się połapać czy to było ironicznie czy na serio. :)
Pewnie taka procedura.

Arek

głupie procedury nie tylko w Polsce