Data: 2012-12-22 19:54:50 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
g艂upie procedury nie tylko w Polsce | |
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
By艂em dzi艣 艣wiadkiem rozmowy telefonicznej z pomoc膮 techniczn膮 Bank of[...] Z ciekawo艣ci zapyta艂em co by艂o dalej. A by艂o tak: - W ci膮gu 48h nikt z banku nie zadzwoni艂. - Po wys艂aniu przez klienta maila z ponagleniem bank niemal natychmiast odpowiedzia艂, 偶e 偶adnego zg艂oszenia w systemie nie ma i 偶eby zadzwoni膰 do pomocy technicznej w celu wyja艣nienia. - Przy kolejnym po艂膮czeniu telefonicznym konsultant poinformowa艂, 偶e bank mo偶e klientowi wys艂a膰 nowy token. Na to klient zmieni艂 adres korespondencyjny na adres w Polsce, gdzie akurat przebywa (o dziwo - da si臋). Nast臋pnie zam贸wi艂 nowy token, na co dosta艂 odpowied藕, 偶e ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa token贸w po poza USA bank nie wysy艂a. Zatem klient ponownie zmieni艂 adres korespondencyjny na adres w USA i zam贸wi艂 nowy token. Na to dosta艂 odpowied藕, 偶e ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa bank nie wysy艂a token贸w na adres, kt贸ry w ci膮gu ostatnich 30 dni zosta艂 zmieniony. [kurtyna] -- MiCHA |
|