Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   g艂upie procedury nie tylko w Polsce

g艂upie procedury nie tylko w Polsce

Data: 2012-12-22 19:54:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
g艂upie procedury nie tylko w Polsce
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

By艂em dzi艣 艣wiadkiem rozmowy telefonicznej z pomoc膮 techniczn膮 Bank of
America. Mojemu znajomemu z USA popsu艂 si臋 token. Zadzwoni艂, aby to
zg艂osi膰 i zam贸wi膰 nowy. Rozmowa wygl膮da艂a mniej-wi臋cej tak:

K-klient
P-pomoc techniczna
[...]

Z ciekawo艣ci zapyta艂em co by艂o dalej. A by艂o tak:

- W ci膮gu 48h nikt z banku nie zadzwoni艂.
- Po wys艂aniu przez klienta maila z ponagleniem bank niemal natychmiast
odpowiedzia艂, 偶e 偶adnego zg艂oszenia w systemie nie ma i 偶eby zadzwoni膰
do pomocy technicznej w celu wyja艣nienia.
- Przy kolejnym po艂膮czeniu telefonicznym konsultant poinformowa艂, 偶e
bank mo偶e klientowi wys艂a膰 nowy token. Na to klient zmieni艂 adres
korespondencyjny na adres w Polsce, gdzie akurat przebywa (o dziwo - da
si臋). Nast臋pnie zam贸wi艂 nowy token, na co dosta艂 odpowied藕, 偶e ze
wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa token贸w po poza USA bank nie wysy艂a. Zatem
klient ponownie zmieni艂 adres korespondencyjny na adres w USA i zam贸wi艂
nowy token. Na to dosta艂 odpowied藕, 偶e ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa bank
nie wysy艂a token贸w na adres, kt贸ry w ci膮gu ostatnich 30 dni zosta艂
zmieniony.
[kurtyna]

--
MiCHA

g艂upie procedury nie tylko w Polsce

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona