gabaryt na autostradzie...

Data: 2010-08-24 10:23:54
Autor: Gabriel 'wilk'
gabaryt na autostradzie...
U偶ytkownik BartekK napisa艂:

Ale co mnie zadziwi艂o - 300m _przed_ gabarytem jedzie "pilot" osob贸wka z kogutami, z tablica "achtung gabaryt metr贸w 4" itd.
Po kiego czorta z przodu? 呕eby rowerzyst贸w przegania膰, czy ostrzega膰 tir贸wki? Bo raczej na tej dwupasm贸wce wszystko co nadjedzie - przyjedzie od ty艂u gabarytu...

Oczywi艣cie na zwr贸con膮 uwag臋 przez CB, 偶e ten pilot z przodu to ma sens jak krawat na plecach, dosta艂em zjebk臋 偶e si臋 nie znam...
Nie wiem jak do tego maja sie przepisy ale jeszcze mi sie nie zdarzylo mijaz/wyprzedzac gabaryt, ktory nie mial z przodu i z tylu oswietlonego auta typu pilot. Czesto piloci dzieki CB pomagaja przy wyprzedzaniu np. na kralowej jedynce

M贸wi膰 prawd臋 i umie膰 prawd膮 偶y膰 - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

gabaryt na autostradzie...