gadu-gadu leży?

Data: 2010-03-26 15:17:09
Autor: McRella
gadu-gadu leży?
przynajmniej strona Gaduair i dostęp do danych pakietowych
tak jest w GDA

Data: 2010-03-26 15:17:50
Autor: McRella
gadu-gadu leży?
McRella pisze:
przynajmniej strona Gaduair

¶ci¶lej, nie sama strona tylko logowanie na konto

Data: 2010-03-26 19:34:18
Autor: Paweł G±ska
gadu-gadu leży?
Witam,

W odpowiedzi na maila od McRella
z dnia: 2010-03-26 15:17:
przynajmniej strona Gaduair i dostęp do danych pakietowych
tak jest w GDA
korzysta z infrastruktury plusa, dawno temu zgłaszałem problemy w Gdańsku... olewka kompletna

Paweł

Data: 2010-03-26 19:23:08
Autor: Darek
gadu-gadu leży?

> przynajmniej strona Gaduair i dostęp do danych pakietowych
> tak jest w GDA
korzysta z infrastruktury plusa, dawno temu zgłaszałem problemy w Gdańsku... olewka kompletna

A to tylko taki lokalny problem w Gdansku? Dziwne troche.

A przy okazji pytanie zwiazane z Gaduair. Czy otwiera Wam sie youtube na
telefonie korzystajac z internetu w Gaduair?
Ja nie moge otworzyc youtube i to raczej nie jest problem konfiguracji
telefonu, bo jak wloze karte sim innej sieci to dziala.

Data: 2010-03-27 00:13:15
Autor: Paweł G±ska
gadu-gadu leży?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Darek
z dnia: 2010-03-26 20:23:

[...]

nie wiem, gdzie indziej nie mamy problemów, a już 30 ludzi ma plusa teraz po Polsce, dwóch w Gdańsku ma non-stop problemy (jeden nasz klient zrezygnował z obsługi plusem, bo się nie dawało i tam musieli¶my dać cholern± erę :/)

podawałem numery BTSów gdzie to się dzieje, ale dz. tech. plusa olał sprawę (aha... jest dobrze w godzinach 23:00 -6:00, a potem sieczka :D)

Paweł

gadu-gadu leży?